4 - "Sanırım.. Tansiyonum düştü.."

549 61 71
                                    


'Hadi ama.. Su içmek istiyorum.'

Yoongi koridorda, dış kapının hemen önünde sabırsızlanarak turlamaktaydı. Genç kız, dersi olduğu için evden erken saatlerde çıkmıştı ve Yoongi bu sıcak havada suyunu çoktan bitirmişti..

Sabırsız genç salonda gelen bip sesiyle irkildi ve yumuşak patileriyle yavaş ve temkinlice salona doğru yol aldı.

Klima çalışıyordu.

'Tanrım'

Acaba.. Sihirli güçleri filan mı vardı?

Daha ne isteyebilirdi ki?

Tembelce gerneşerek saate baktı.

3'e geliyordu.

Bu kız ne zaman eve gelecekti?

Umursamaz bir şekilde koltuğa zıpladı ve uygun bir yer bulur bulmaz uyuma pozisyonunu aldı.

Yapabileceği en güzel şey buydu.

En güzel şey..

-

Yoongi anahtar sesi duyduğunda kendisini koltuktan attı.

'Geldi!'

Hala uyku sersemiyken yamuk yamuk yürüyerek koridora çıktığında dengesini kaybedip düştü.

"Çok şapşalsın."

Yoongi kısık gözlerini açmaya çalışarak eve giren genç kıza baktı. Gülüyordu.

Ona gülüyordu.

Sanırım bu bir ilkti.

Ayağa kalkmaya çalışan genç tembelce genç kızın yanına yaklaştığında Soo yere eğildi ve kediyi okşadı.

"Biliyorum, biraz zor bir durumdasın ama umarım.. beni de anlarsın."

'Ne? Ne oldu? Gidiyor muyum?!'

"Üstümü değişeyim. Daha sonra seni yıkamalıyız."

'Ah.. Hiç söylemeyeceksin sandı- Bekle! Bana su vermedin!'

"Ah.. Suyun mu bitti?"

'Bunu anlaman ne hoş..'

"Burada bekle.."

Yoongi su kabının önüne çöküp tembelce oturdu. Genç kız bir süre sonra elinde sürahi ile gelmiş ve kabı doldurmaya başlamışken Yoongi kafasını kabın içine sokmuştu.

"Sakin ol."

Soo kahkaha atmaya başladığında Yoongi genç kızın elini biraz daha su dökmesi için kaba doğru ittirdi.

'Gülmeyi bırakır mısın?!'

"Çok susamış olmalısın.. Üzgünüm.. Okuldayken aklıma geldi ve klimayı çalıştırdım."

'Vay canına.. Teknoloji o kadar gelişti mi?'

Yoongi suyunu içerken genç kız da odasına gitmişti.

'Sanırım biraz daha içeceğim..'

Yoongi genç kızın yere bıraktığı sürahiye doğru yaklaştı.

'Bunu nasıl açacağım? Ah.. Soo! Bana su ver!'

Yoongi söylene söylene -aslında sadece miyavlıyordu- genç kızın odasına doğru ilerkeyip, aralık olan kapıdan içeri girdiğinde kapı arkasından kapanmıştı.

'Soo-'

Yoongi karşısında iç çamaşırı ile duran genç kızı gördüğünde donup kalmıştı.

Kitty Boy ~ Yoongi √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin