Yoongi uykusunda hayal meyal bazı sesler duymaktaydı.
"Üşütmüş olmalı.. Kusmasının başka bir anlamı olamaz.."
"Hamile olabilir mi?"
"Hahahah.. O bir erkek Meri.."
"Nereden bilebilirdim ki?"
Yoongi kıkırdama seslerini duydu.
"Seni yeniden böyle görmek güzel Soo.."
Yoongi ortamda derin bir sessizlik oluştuğunu hissettiğinde küçük tüylü ağzının kenarları yavaşça havaya kalkmıştı.
Sanırım hisleri karşılıklıydı.
O da oldukça huzurlu hissediyordu.
---
"Bulgogi!"
Yoongi uykulu ve sarhoş hali ile genç kıza doğru yürümek için kendini zorladığında Soo ne yapmaya çalıştığını anlayıp sarı kediye yaklaştı ve onu kucağına alıp sırtını sıvazladı.
"Bir daha anneyi kusmak yok!"
'Anne mi? Peki.. Bunu fantazi olarak düşüneceğim..'
Soo elini yalayan kediye kıkırdayarak baktıktan sonra önüne hazırladığı yemeği koydu.
Yoongi'nin gözleri yuvalarında birkaç tur atmıştı.
'Hepsi.. BENİM Mİ?'
Soo yemeğe saldıran ve gözü dönen kediye Meri ile bakışıp güldükten sonra kedinin başına bir öpücük kondurdu.
"Sende gitmeyeceksin, değil mi Bulgogi?"
Yoongi ağzındaki yemeği zorlanarak sesli bir şekilde yuttuktan sonra genç kıza dönüp baktı.
Soo gözlerinin içine bakan kediye kaşlarını hafifçe çatarak fısıldadı.
"Beni.. anlıyor musun?"
Yoongi oldukça kararsız bir şekilde orada dikilirken ne yapması gerektiğine emin değildi.
Onu anladığını göstermeli miydi?
Başı ile genç kızı onaylaması yeterli olurdu elbet.. fakat.. bu oldukça şüpheli bir durum olurdu.
Soo kediye gülümsedi ve ayağa kalkarken Meri'ye bakarak kıkırdadı.
"Bazen onun bir kedi olduğunu unutuyorum.."
Yoongi derin bir nefes verdikten sonra önündeki yemeğe baktı ve yere oturup sırtının kamburunu meydana çıkarıp düşünmeye başladı.
Bu haksızlıktı..
---
"Senin yatağın var Bulgogi.."
Yoongi genç kızın söylediğini umursamadan yataktaki pozisyonunu değiştirip diğer yöne sırt üstü yatıp sırtını kaşımaya başladı.
Soo gülmeye başlamıştı.
"Şuna bak.. Bana sevimlilikler yapmaya çalışma! Kararım kesin!"
Yoongi kocaman açtığı ağzı ile esnerken genç kızı pek takıyor gibi görünmemekteydi.
"Ne oldu? Karnın mı ağrıyor?"
'Yoo.. Gayet iyiyim..'
"Sana kötü davranmadılar değil mi? O adamı öldürmeliydim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitty Boy ~ Yoongi √
FanfictieElini çeker misin canım? Tüylerim bozuluyor.. -Yoongi Başlangıç: 15.07.2018