7 - "İşte benim kızım.."

479 58 48
                                    


'Beni bu eziklerle mi bırakacaksınız?!'

Yoongi gencin arkasından ne kadar bağırsa da -aslında miyavlıyordu- sesini duyuramıyordu.

Yanındaki siyah kediye baktı. Patisini yalıyordu.

'Dostum tehlikenin farkında mısın? Buraya hapsedildik!'

Siyah kedi gence manasız bakışlarla bakıp miyavladığında Yoongi gözlerini acı içinde kapattı.

Harika.

Kediler de, insanlar da onu duyamıyordu. Bu koca dünyada yapayalnızdı.

Sarı kedi pes etmişcesine parmaklıklara yaklaşıp yere çöktü ve gözleri dolmaya başlarken mırıldandı.

'Soo beni alacak.. Soo gelip beni alacak..'


---

"Biraz yavaş yürür müsü-"

"Bana yavaş yürü deme Meri! Bana yavaş yürü deme!"

Soo arkasına dönüp genç kıza çemkirdikten sonra hırslı bir şekilde önüne dönüp koşturdu ve önünde durdukları küçük apartmanı arkasındakine gösterdi.

"Burası mı?"

Meri apartmana bakıp hızla başı ile onayladı.


---

"M-meri?"

Jong şaşkın ve biraz paniklemiş bakışları ile karşısındakilere baktığında Soo gence gelmişini geçmişi yok edecekmiş gibi bakmaktaydı.

"Merhaba.." Meri gerginliği kapatmak istercesine sevimli sesi ile söylendi "Soo ile sarı kediyi bakmaya geldik!"

"Bulgogi.." Soo gençten öldürücü kısık bakışlarını çekmeden tısladı "Onun adı Bulgogi.."

"N-ne güzel.. ama.." Jong ensesini kaşıdı "B-burada değiller.. Onları.. Şey.. Anneanneme getirdik.. Havalar ısındı ve.. Hayvanlar için bahçelerde dolaşmanın daha iy-"

"HAVA SICAK FİLAN DEĞİL SERSEM! BANA ÇABUK BULGOGİ'NİN YERİNİ SÖYLE!"

Soo gence karşı bir atak yaptığında Jong güçlü kolları ile genç kızı durdurup bağırdı.

"Eeeh! Yeter ama! Defol evimden! O kediyi unut! Onu sattım!"

Soo kısık ve sinirli olan gözlerinin yuvalarında büyürken sol gözünün de aynı zamanda seğirdiğini hissetmekteydi.

Meri seslice yutkunup yanındakine baktı.

Boynu yavaşça öne doğru eğilirken Soo tıpkı bir kedi gibi görünmekteydi.

Yoksa..

Evet.

Meri az önce genç kızın Jong'un üzerine atladığına şahit olmuştu.


---

"Bana yerini söyle!

"K-kolumu.. AH!"

Soo yüz üstü yatırdığı gencin büktüğü koluna bir miktar daha baskı yaptı.

"Söyle köpek!"

"B-bilmiyorum dedim ya!"

Soo gencin sırtına dirseği ile güçlü bir baskı uyguladığında Jong'dan küçük çaplı bir çığlık duyulmuştu.

Kitty Boy ~ Yoongi √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin