Timpul trece înfiorător de greu când aștepți să scapi din ghearele omului ce te-a crescut și vrea să îți ordoneze viața după propriul și joc sacaitor si obositor. Nu știu dacă ne vom putea face vreodată propria viață când suntem controlati la fiecare pas din umbra. Avem visuri și dorințe, dar doar atât. Nu putem face ce ne vrea sufletul de frica tatălui nostru ce trebuie sa fie mereu perfect, nu care cumva reputația prim-ministrului sa fie patata de copiii lui adoptați și incompetenți.
Au trecut doua saptamani de cand Brazilia ne duce dorul. De când nu l-am mai văzut pe băiatul de care credeam că sunt îndrăgostită și care a renunțat la noi mai repede decat am crezut. Ideea lui chichi de a ne inscrie la scoala doar pentru o luna nu mai este atat de respingatoare ca la inceput. A tinut mortis ca amândoi sa absolvim liceul, chiar daca asta a insemnat sa ne bage într-un colectiv total necunoscut doar pentru 4 saptamani. Cum am pășit în noul liceu, cel mai fandosit din oras, toți acei pusti morti dupa barfe si popularitate, deja m-au catalogat drept "noua chinezoaica". Aud adesea în jurul meu oameni ce spun că sunt ori chinezoaica, coreeană, dar rar oamenii îmi nimeresc cu adevărat naționalitatea. Înfățișarea mea diferita in aceste zone ale globului intriga oamenii, dar am învățat să trăiesc cu asta și cu prejudecățile lor.
Azi este sambata iar eu am terminat cu toate proiectele mele si a lui Darcio ce ne vor asigura diploma aia nenorocita la care tata tine atat de mult. Ma indrept spre curtea casei cand ma striga tata, iar imaginea de acolo imi încețoșează privirea si gandirea. De ce trebuie sa ajung mereu in cele mai nepotrivite momente?!
Marie ii tine dragastos mana lui Darcio si il priveste cu multa iubire, in timp ce fratele meu poarta o conversatie cu Tin si papa. Nu inteleg de ce a acceptat ca iubita lui sa parcurga atatia kilometrii pentru a nu o baga in seama si sa o trateze cu o raceala cu care tipa nu este obisnuita. Vestea ca fata cu care este intr-o relatie de 3 luni si-a convins parintii sa faca o mica escapada pana in Germania nu i-a oferit nici o reactie fratelui meu. Cand l-am intrebat daca se bucura de venirea ei, mi-a spus ca ii este indiferent si ca stiu deja motivul pentru care nu se desparte de ea. Relatia cu ea i-a redus radical certurile cu tata, Marie fiind fata mica a presedintelui Braziliei, un om carui tata ii datoreaza multe reusite de a le lui, in special muatarea asta nenorocita.
-Iti sta bine in tricoul meu, japonezo.
Am uitat ca ma holbez la cei doi până ce fratele meu mi-a adresat acele cuvinte. Si-a retras prea brutal mana din stransoarea fetei si mi-a facut loc intre ei pe patura. Un picnic in familia Refulo. Si Marie, dar fara gemeni.
-Gemenii? Il intreb pe Darcio cand ma asez pe patura, fara a ii oferi prea multa atentie roscatei de langa mine. Ii ofera el prea multa atentie decat merita.
-Brazilia, imi raspunde scurt si continua sa vorbeasca cu tata, care era tensionat cu privire la noua piscina pe care o va deschide mâine. Nu o sa inteleg prea curand de ce se chinuie sa investeasca in atatea afaceri cand deja toti banii pe care ii are ne-ar putea ajunge sa traim in lux pentru urmatorii cel putin 25 de ani.
-Ce cauta in Brazilia? Il inreb cu vocea la fel de goala.
-Au fugit, Ke. Ne-au luat-o inainte.
Credeam că lor nu le pasa de vechea noastră țară, au părut chiar incantati de mutare.
-Nu il baga in seama,, Keirra. Au avut probleme cu certificatele de nastere si buletinele pentru a-si putea scoate carnetele de soferi, se vor intoarce. Imi raspunde tata in timp ce duce telefonul la ureche.
Nu mă miră faptul că gemenii nu mi-au spus aceste detalii, niciodată nu vor să vorbească cu mine, doar chestii banale și neimportante, cei doi fiind adesea ne negasit. Cu Darcio au relatia aia de frati indestructibili, care isi pot spune orice. Eu le sunt indiferenta, ca un nor de praf ce sta de zile intregi sub pat.
CITEȘTI
Apusul Destinului
ActionDoua suflete blestemate de soarta. O fiinta feminina, blajina, sensibila, dar luptatoare si capabila sa calce pe cranii pentru fericirea ei si a mainii de oameni pe care o iubeste. Lupta, iubeste, castiga, cade, pierde, renunta si dupa renunta la a...