5.

2 2 1
                                    

După ce au fost felicitati pentru intrarea grandioasa de cei doi masculi, cuplul serii se îndreaptă spre noi. Îl rog pe Imran să îmi dea pachetul sau de țigări și mă duc pe terasa. Nu mă uit în urma, dar n-am vreo speranță că privirea lui este îndreptată spre mine.

-Petrecerea asta e mai groaznică ca prima, îmi spune verișorul meu și îmi oferă din nou un pahar de șampanie.

-E un adevărat progres că te-a angajat și in seara asta.

-Stii tu ce nu e progres? Țigara aia din mana ta. Nu te-am văzut făcând asta de doi ani.

Marko este băiatul cel mic al surorii lui papa. A locuit in casa cu noi pentru trei ani, până ce mama lui s-a mutat aici și l-a tarât cu ea. A fost bine să îl revăd, dar e prea perspicace pentru gusturile mele. Prea bagacios si ma cunostea prea bine inainte, dar crede ca am ramas aceiasi.

-S-au schimbat multe Ken. Eram niste puști atunci și făceam asta ca sa parem șmecheri.

-Si nu ai același motiv și acum?

-Esti prostuț, mă doare undeva acum de părerile celorlalți.

-Si care e treaba cu iubita lui Darcio? Mă întreabă cu privirea îndreptată spre cei doi.

-De ce? Pun pariu că nu cu mult efort ar putea fi și a ta.

-Nu mi-aș dori asta niciodata, sincer. Prea uzată.

-O cunosti? Îmi răspunde dând simplu din cap. Care e faza și de ce ești așa crispat? Vreo veche partida de a ta?

-A mea nu, dar a jumătății din liceu s-ar putea sa fie. E prostituata, Keirra. Îmi marturiseste amuzat și nu îmi vine să cred ce îmi aud urechile. Singurul om care gestionează chestiile astea in acel oraș este dușmanul fratelui meu. Inamicul tuturor, chiar si propriul sau inamic.

-Esti sigur de ce spui aici?

Nu sunt sigura ca vocea mea mai este aceiasi. Vederea incepe sa mi se incetoseze si picioarele sa imi tremure.

-Keirra ce ai pățit? Te-ai albit la fata, te duc in camera ta.

Mă uit spre masa de unde am plecat acum zece minute și observ că masa a ramas goala. Se poate ca sub privirea blanda si caracterul curat al acelei fete sa se ascunda un monstru controlat din umbra? Sa fie manipulata sau sa joace doar un rol, in spatele caruia se ascunde un jeg de om, ca majoritatea dintre noi.

-Il chem pe tatal tau sau vreun doctor?  Esti palida si mai ai si febra,  nu cred ca ma pot descurca singur cu tine. Imi marutireste ingrijorat verisorul meu cand ma aseaza pe pat.

-Cheamă-i pe gemeni,  e tot ceea ce spun inainte de a închide ochii. Nu ma simt neapărat rău, simt doar teama pentru francezul ce acum sta la brat cu acea femeie din orgoliu,  un orgoliu de rahat care nu sunt sigura ce rele i-ar putea aduce.

Dupa cinci minute apar si cei doi frati in camera mea si se asigura ca nu sunt pe moarte. Amandoi pareau ca imi ascund ceva, nimic neobişnuit, dar acum chiar pareau abatuti.

-Au plecat cu maşina la nu stiu ce restaurant.  Marie l-a implorat practic pe Darcio sa mearga intr-un loc mai romantic unde pot fi doar ei doi. Imi spune Kew dupa 30 de minute in care am vorbit doar tampenii. Au adus in discutie cele mai de rahat lucruri,  iar acum imi arunca asta. Marturisirea ei spontana m-a socat, de ce nu mi-a spus asa de la inceput?

-Si de ce mi-ai spus asta abia acum?  De ce nu v-ati dus la dracu dupa el? Urlu la ea cu telefonul la ureche. Odata ce aud robotul inchid si incerc sa mai sun odata.

-De ce am merge dupa el, Keirra? E baiat mare si sunt sigura ca se poate descurca cu o fata.

Dupa mai multe incercari apelul se opreşte si o voce groasa imi acapareaza auzul.

-Sectia de Poliţie numărul 4, domnul Darcio Refulo nu are voie sa primeasca apeluri, o seara frumoasa.

Mainile si toate simturile mi se blocheaza, reacţia asemănătoare a gemenilor imi da de inteles ca si ei au auzit conversatia pe care am avut-o. Imran imi smulge telefonul din mana si observ ca formeaza un numar in graba.

-Marie, esti cu Darcio? O intreaba pe Brazilianca fratele meu.

-Domnisoara Marie se afla in operatie, va promit ca veti primi noutati curand, aud vag vocea unei asiste ce parea si ea stresata.

-Ce dracu se petrece aici, urla fratele meu îngrijorat. Mergem la politie acum, nu inteleg nimic.

-Daca e o capcana?  Mi-e frica fratilor, cei doi sar in graba sa ma imbratiseze in timp ce lacrimirle lor apar fara oprire.

Cei doi barbati care erau in culmea fericirii acum ceva timp dau buzna in camera mea, neapărând prea fericiti. Dupa ce par a avea o cearta aprinsa in tocul usii, tatal roscatei dispare, tata inaitand spre noi. Se fastaceste pana a indrazni sa ne vorbeasca.

-Vin de la politie, Darcio nu are voie sa primeasca vizete. Am lasat totul in grija avocatului meu si maine vom putea afla cateva ceva.

-Ce a mai facut de data asta?  In ce cacaturi s-a mai bagat? Il intreaba Imran nervos. Mereu a incercat sa il tempereze pe Darcio si s-a certat cu el pentru a nu se mai baga in probleme, francezul meu neascultand pe nimeni.

-Nu am detalii copii, stiu doar ca a fost implicat intr-o bataie si din ce presupunem s-ar putea ca victima lui sa fie Marie.

-Cum sa fi facut asta, tata? Pareau bine si stii si tu ca Darcio nu e nebun.

-Nu imi imaginez dar baiatul asta trebuie sa isi bage mintile in cap sau a terminat-o cu mine.

-L-ai amenintat de atatea ori ca il dai afara din casa, poate asta e unul din motivele pentru care el se comporta asa.

-Si tu ce ai face daca ai fi in locul meu, Keirra?  Stiti ca nu e prima oara cand trebuie sa il scot din puscarie, de 3 ori a zacut aproape mort pe un pat de spital si sa nu-ti reamintesc de cazierul urias ce m-ar face sa stau aici o ora pentru a reusi sa il enumar pe tot.

-Poate daca am fi avut libertatea de care ar trebui sa se bucure orice copil si nu am fi fost tinuti captivi in propria casa, am fi fost copiii pe care tu, marele om politic, ti i-ai dorit mereu.

-Nu imi arunca cuvintele astea Japonezo si nu ii mai lua apararea acelui baiat, imi spune dur inainte de a părăsi camera.

-Si acum ce? Asteptam pana Maine ca prostii fara sa putem face nimic? Nu pot sa cred ca tu raspunzi la telefon Imran cand noi ne facem griji pentru Darcio.

-In sfarsit ai sunat frate, cat ia luat fraierului sa iti dea telefonul?  Bine lasa asta, cum esti? Da, sunt constient ca nu Poti prin telefon sa imi zici ce cacat s-a intamplat. E la spital, nu stiu ce operatie. Ce dracu zici acolo?  Daca n-ar mai avea sansa sa se trezeasca ai putrezi acolo. Da, incearca sa ma mai suni. Ai grija frate, da am eu grija de japoneza ta.

-De ce nu mi l-ai dat si mie?  Cum a reusit sa te sune?

-Un prieten e poliţist, mi-a spus sa iti dau asta si sa ai grija. Scoate o cheie de sub perna lui Darcio si mi-o inmaneaza. Cheia motorului.

Apusul DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum