Keyifli Okumalar 💚
Kim Jongin yavaş ama emin adımlarla mekanın kapısından giriş yaptı. Tüm gözler ona çevrilmişti.Gözleriyle etrafı tarayıp görmek istediği kişinin masasına doğru yürüdü.
"Oo Kim Kai Seni burada görmek ne büyük şeref."
Adam ağzını yayarak konuşmuş Kai'yi sinirlendirmeye çalışıyordu.
Kai
"Boş konuşma oyuna geçelim."Sert sözleriyle masaya oturmuştu, Kai.
Adam tekrar konuşmaya başlayınca elindeki kartları bırakıp başını ona çevirdi.Yanındaki kızı yeni fark ediyordu.
"Neyine oynuyoruz?"
Adamın sorusuyla Kai'nin gözü istemsizce kıza kaymıştı.Soğuk ve boş bir surat ifadesiyle Kai'ye bakıyordu.
Kai
"Onu istiyorum."dedi çenesiyle kızı işaret ederek.Neden bunu dediğini kendisi de bilmiyordu.
Sadece içinden böyle gelmişti.
"Ahh ama Kai sende zor şeyler istiyorsun."
Kai
"Pekâlâ öyleyse sende paraları unut."Tam masadan kalkıyordu ki adam konuşmaya başladı.
"Tamam."
Kai memnun surat ifadesiyle geri masaya oturdu.
Kai
"Öyleyse başlayalım."*******
Son ele gelmişlerdi.Eğer Kai kazanırsa kızı alacaktı. Ama kazanamazsa karşısındaki adama milyarlar yatırmak zorunda kalacaktı. Kazanmaktan başka çaresi yoktu.
Son dakikalara gelmişlerdi ki Kai son kartını göstererek oyunu kazanmıştı. Yan bir gülüş atıp ayağa kalktı. Adam ise ona boş boş bakıyordu.
Kız ise hâlâ soğuk bakışlarıyla Kai'ye bakıyordu.
"Onu öylece kolay vereceğimi mi sandın Kai?"
Kai adama sert bakışlar atarken adam kıza dönüp sert bir şekilde konuştu.
"Odaya git ve beni bekle. O gözlerini de indir."
Kız korkak bakışlarla gözlerini Kai'den çekip yere dikti ve adamın emrine uyarak sağdaki koridora yöneldi. Kai tam kızın arkasından gidiyordu ki kolundan tutuldu.
"Nereye Kai-sshi?"
Kai adama sert bir yumruk atıp kızın arkasına düştü. O sırada sert bir tekmeyle yere düşmüştü.
"Seni lanet bana nasıl vurursun! "
Birkaç adam Kai'yi tutup onu engellediler.O sırada yumruk attığı adam kızın girdiği odaya girmişti.
Adamlar Ka'yi yerden kaldırıp çıkışa yöneldiler ve dışarı sert bi şekilde ittiler.
"Bir daha gelme."diyip kapıyı suratına kapattılar.
O sırada Kai'nin şoförü koşarak yanına gelmişti.
"Efendim iyi misiniz?"
Kai
"Soru sorma ve arabayı getir."Kai sinirli bir şekilde mekana baktı.
Kai
"Ne yapıp edip o kızı ordan almalıyım."-
-
-
-
-
-
-
-Uzuuun zamandan sonra yayınladığım ilk kurgu ve bu hesapta da yayınladığım ilk kurgu💜
Kitabı uzuun zaman önce yazmıştım.Dün ki haberlerden sonrada yayınlayayım dedim💟
Jenkai seven arkadaşlarınızı etiketlerseniz mutlu olurum💚
Okunma sayısı biraz yükseldikten sonra bölümlerin devamı gelecektir...
Minik yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın 🌸
JenKai ile kalın~
-02.01.19-