0.8

1K 62 81
                                    

Keyifli Okumalar💚

Jennie

Eve geleli 10-15 dakika oluyordu ve Sehun hepsini köle gibi çalıştırıyordu .

Sehun
"Kız Lisa!"

Lisa sinirle mutfaktan bağırdı.

Lisa
"Ne var?!"

Sehun
" Su lütfenn!"

Lisa'nın homurdanma sesleri salona kadar geliyordu.Kendimi tutamayıp kıkırdamamla Sehun un bakışları beni buldu.

Sehun
"Jennie?"

"Evet?"

Ne diyecegini beklerken birden bağırınca yerimden sıçradım.

Sehun
" Elmalı turta istiyroum!"

Iyi de ben onu nasıl yapayım be!

Tam cevap verecekken Sehun 'un kafasına gelen yastıkla susmuştum.

Jongin
" Niye bağırıyorsun lan!"

Sehun
"Alt tarafı elmalı turta istedim yahu."

Dudaklarını sarkıtıp konuşmasıyla tam mıncırmalık bir bebeğe benzemişti. Gülümseyip ayağa kalktım.

Jennie
" O zaman ben elmali turta yapayım."

Ikisinin de konuşmasına izin vermeden mutfağa Jisoo unni ve Lisa'nın yanına geçtim.

Jisoo
"Chaeyoung daha gelmedi mi?"

Chanyeol ve Chaeyoung yaklaşık 45 dakika önce markete gitmişlerdi ve hâlâ ortada yoklar.

" Hayır unni daha gelmediler."

Lisa
" Ne istedi o şerefsiz yine?"

"Elmalı turta."

Internetten elmali turta tarifini açıp malzemeleri çıkartırken cevapladım.

Lisa
" Yardım edeyim sana benim işim bitti zaten."

Gülümseyip başımla onayladım

" O zaman başlayalım?"

*****

Yemekleri ve elmali turtayı yapmış masayı hazırlamıştık. Chanyeol ve Chaeyoung ise daha az önce gelmişlerdi.

Junmyeon
"Neredesiniz siz saatlerdir?!"

Junmyeon onları azarlamaya başlamıştı bile.

Chaeyoung
"Cidden benim bi suçum yok hepsi Chanyeol'ün suçu!" diyip Chanyeol'ü işaret etti.

Chanyeol
"Hemen de bir satış!"

Junmyeom
"Neyse geçin masaya hadi."

Hepimiz masaya oturup yemeğe başladık. Yemek yerken aynı zamanda düşünüyordum. Onlara çok çabuk alışmıştım ama hâlâ neden beni ordan aldıklarını bilmiyordum.

Jisoo
"Jennie? Neden yemiyorsun?"

" Ah dalmışım."

Gülümseyip yemeklere gömüldüm o sırada birden Sehun'un sesi yükselmişti.

Sehun
" Woaah! Jennie bunlar çok güzel."

"Afiyet olsun."diyip gülümsedim.

Lisa
"Zıkkım ye."

Sehun ona ters ters bakıp yemeğe devam etti.

********

Yemekleri yemiş ve masayı toplamıştık. Saat daha yeni 9'a geliyordu ve ben acayip derecede sıkılmıştım. Yanaklarımı şişirip ofladım. O sırada Jongin ile göz  göze gelmiştim. Oturduğu yerden kalkıp onu takip etmem için işaret etti.

Save Me/KJI-KJNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin