Keyifli Okumalar💚
Jennie
Korku dolu gözlerle ona bakıyordum.Bileğimden tutup beni yanına otutturdu.
Kaşla göz arasında tişörtümü çıkarıp kenara koydu.Ellerimle göğüslerimi kapatmaya çalıştım. Ah bu çok utanç verici !
"Napıyorsun sen!"
Ellerimi tutup indirdi ve elindeki kremi vücudumdaki yaralara sürmeye başladı.Ne değişik bir tip ya ! Ne yapacağını söyleseydi keşke.Burda korkudan öldük.
Kremi sürerken kaşlarını çattı.
Jongin
"Bunları o şerefsiz mi yaptı?"Başımı olumlu anlamda sallayıp aşağı eğdim . O adi herif bana birçok kez dokunmaya çalışmıştı ben izin vermeyince de şiddet uygulamıştı.Ah lanet herif!
Bir dakika.Jongin bunu nerden biliyor?Kaşlarımı çatıp gözlerimizi buluşturdum.
"S-sen bunu nerden biliyorsun?"
Gözlerini kaçırıp tişörtümü geri giydirdi.
Jongin
"Onun nasıl biri olduğunu biliyorum çünkü."Pek açıklayıcı olmadı ama neyse.Yataktan kalkıp kapıya yöneldim.
"Teşekkür ederim."
Kısa bir teşekkür edip hemen odadan çıkıp aşağı indim.
Merdivenleri bitirmiş salona gelmiştim ki gördüğüm manzarayla şok oldum.
Junmyeon yerde üstünde de Jisoo vardı .Tuhaf olan bu değil tuhaf olan öpüşüyor oluşları.
Jisoo
Jongin Jennie'yi yukarı götürünce bende koltuğa oturdum bizim salak üçlü-Chan, Hun,Myeon- yine oyun oynuyorlardı.
Lisa
"Şştt Hun!"Sehun
"Lisa sus odaklanamıyorum!"Lisa onun inadına daha da dibine girip konuştu.Bu halleri beni gülmekten öldürüyor yahu.
Lisa
"Hunnie~"Sehun
"K-kızım bak sus dayanamıyorum.'Kahkalarımı zar zor tutarken Lisa bir elini Sehun'un boynuna attı.
Lisa
"Odamıza gidelim mi?"Sehun'un elindeki düşerken gözleri kocaman olmuştu ben ise kahkalarımı bırakmıştım.Diğerleri de aynı şekildeydi.
Sehun
"S-sen"Devamını getirmeyip Lisa'ya döndü.Lisa ise gülmemek için zor duruyordu.Bu çocuğu hep böyle kandırıyor ya yazık Sehun'a.
Daha fazla kahkaha atarsam patlayacağımı anlayıp ayağa kalkmıştım ki Junmyeon'da benle birlikte kalktı ve ne olduysa o an oldu. Ayağım onunkine takıldı ve üst üste yere düştük. Sorun şu ki dudaklarımız birbirine değiyordu !
Jennie
"Yuh!"Jennie'nin bağırrmasıyla hemen üstünden kalkıp diğerlerine baktım. Piç smile atarak bize bakıyorlardı.
"N-ne? Ş-şey b-biz bi-biran şey olunca ş-şey oldu."
Daha fazla konuşmayıp koşarak yukarı odama çıktım. Kafamı yastığa gömüp kalp atışlarımın yavaşlamasını bekledim.Ah sanırım kalp krizi geçireceğim.Ilk defa böyle bir şey olmuştu.
Ben sakinleşmeye çalışırken odanın kapısı açılıp kapandı.
Yatağımın diger tarafına biri oturmuştu. Kafamı kaldırıp bakamıyorum bile.Yüzüm domates gibi olmuştur.
Belimde hissettiğim ellerle gelenin Junmyeon olduğunu anlamıştım.Beni kendine doğru çevirip göğsüne yaslanmamı sağladı.Yapmasana be adam şöyle şeyler! Kalbim çok hızlı atıyor.
Kollarını sıkılaştırıp yüzlerimizi eşitledi.O benim gözlerimin içine bakarken ben kaçırıp duruyordum.
Junmyeon
"Niye utanıyorsun ki?""Uykum geldi."
Sorduğu soruyu takmayıp aklımdan geçeni söyledim.
Kıkırdayıp yaklaştı ve alnımdan öpüp geri çekildi.Ben ise şaşkın gözlerle ona baktım.
Junmyeon
" Sana bir sır vereceğim."Merakla başımı salladım.Yüzünü yüzüme biraz daha yaklaştırdı.Sesli bi şekilde yutkundum o ise yine gülümsedi. Dudaklarını aralayıp devam etti.
Junmyeon
"Sana aşığım."Tepki vermeme bile müsade etmeden dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Hafif aralık olan dudaklarım sayesinde üst dudağımı dişleri arasına alıp hafifçe ısırdı.
Yaptığına karşı gülümseyip ona karşılık verdim.Dudaklarımız şehvetle hareket ederken bir süre sonra ayrıldık.Nefes nefese brbirimize bakıyorduk.
"Ben de sana aşığım."
Bu sefer ben ona yaklaşıp yanağına bir öpücük bıraktım.Gülümseyip beni göğsüne çekti ve çenesini başıma yasladı.
Junmyeon
"Iyi uykular güzelim."'Iyi uykular sevgilim."
-
-
-
-
-
-
-
-Bu bölüm de JiHo oldu~♡~
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.
Bu sefer sınır dolmadan yeni bölün atmayacağım ❤
Vote sınırı : 20
BlackBangtan kitabıma da göz atın pls ♡
06.02.19