1.3

717 55 16
                                    

Keyifli Okumalar💚

Jennie

Her şey tamamdı artık. Lay gidip paraları verip gelmişti ve gereken kağıtlar imzalanmıştı.

Jongin
"Lay hemen Çin'e geri dönmelisin. O şerefsiz seni aramaya başlamıştır bile."

Lay
"Tamam dostum. Sıkıntı değil."

Biraz sohbet ettikten sonra Lay ayaklanıp kapıya yönelince hepimiz peşinden gittik.

Jongin
"Sana borcumu nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum Lay."

Lay
"Elbet benimde sana işim düşecek."diyip göz kırpmıştı.

Junmyeon
"Kendine iyi bak arada gel görüşelim."

Jisoo
"Dikkatli ol."

Hepimiz tek tek sarılıp vedalaştık.

Lay
"Hepinizi bir gün Çin'e bekliyorum. Güzel bir tatil yapabiliriz."

Chanyeol
"İşler tam olarak yoluna girdikten sonra neden olmasın?"

Lay
"Dikkat edin kendinize. Her zaman bir telefonla buradayım ona göre."

Sehun
"Sende aynı şekilde. Kendine iyi bak."

Kapıda süren uzun vedalaşmanın ardından tekrar salona geçtik.

Chaeyoung
"Ee şimdi her şey yoluna girdi o zaman?"

Chanyeol
"Ayynen öyle."

Jongin
"O şerefsizin her şeyi bizim yaptığımızı öğrendiğindeki yüz ifadesini merak ediyorum."

Dediği şeye hepimiz gülmüştük.

"Bunu kutlamaya var mısınız."

Lisa
"Ah işte aradığım teklif! Gel seni öpücem."

Resmen üzerime atlayıp yanaklarımı öpmüştü manyak ahajaj. Lisaa'dan zar zor kurtulup diğerlerine döndüm.

"Ne dersiniz?"

Sehun
"Jongin öyle şeyleri sevmez-"

Jongin
"Olur."

Sehun tam böyle şeyleri sevmez- derken Jongin'in tamam demesi peki ...

Chaeyoung
"Biz Chanyeol ile yiyecek ve içecekleri almaya gidelim o zaman!"

Chaeyoung heyecanla yerinden kalkıp Chanyeol'u de kaldırdı ve evden çıktılar.

Jisoo
"Eh bizde evi felan toplayalım hadi gelin kızlar."

Jisoo unniyi takip edip mutfağa gittik.

Jisoo
"Lili sen dışarıdaki yiyecekleri dolaba yerleştir,Nini sende bana bulaşıkları yıkamada yardım et."

Nini mi? Sevdim bunuu.

Jisoo unniyi yardım etmemizle işleri hemen bitirmiştik. ChaYeol ikiliside bu sırada eve girmişti.

Sehun
"Üff mükemmel kokular alıyorum."

Chaeyoung
"Çünkü mükemmel şeyler aldık."

Saçlarını savurup mutfağa gitmesiyle Lisa Sehun'a "yazık,kiyamam"bakışları atıyordu dknfdkjfjdodj. Onlara gülüp koltuğa geçmek için arkamı dönmüştüm ki Jongin ile dip dibe geldik. Hemen geri çekilip ona baktım.

Jongin
"Yukarı gelir misin ?"

Başımı olumlu anlamda sallayıp onu takip ettim. Kendi odasına girince duraksadım. Niye yukarı kendi odasina çağırmıştı ki şimdi?

Jongin
"Gelsene."

İçeri girince elinde bı kutuyla bana döndü.

"Bu ne?"

Meraklı gözlerle bı ona bı kutuya bakıyordum.

Jongin
"Senin için."diyip kocaman gülümsedi.

Heyecanla kutuyu elinden alıp nazikçe açtım. İçinden çok zarif bir bileklik ve kolye çıkmıştı. Üstlerinde ise KJ yazıyordu.

"Bunlar çok güzel."

Kolyeyi içinden alıp boynuma taktı. Bilekliği de bileğime takmasını beklerken kendi bileğine takmıştı. Şaşırmıştım.

Jongin
"Benzer eşyalarımız olsun istedim."

Ah yanaklarım kesin kızarmaya başlamıştır! Utançla başımı eğip güldüm. Bir iki adım bana doğru atıp yüzümü görebilmek için kendine doğru çevirdi.

Jongin
"Beğendin mi hm?"

"Evet çok güzeller."

Gülümseyip kollarını belime doladı.

Belki de bir şans vermem gerekiyordur ha? Sonuçta denemeden hiçbir şeyi öğrenemeyiz.

-
-
-
-
-
-
-
-
-

Hı!

Nasılsınız kuzularım💕Umarım iyisinizdir😘

Bölümü geç attığım için üzgünüm 💙 Yazım hataları varsa kusuruma bakmayın 💜

Derslerinizi sakın ihmal etmeyin sıkı çalışın 💛ve bölüm hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum,💚

Derslerinizi sakın ihmal etmeyin sıkı çalışın 💛ve bölüm hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum,💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

22

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

22.09.19

Save Me/KJI-KJNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin