1.2

704 52 20
                                    

Keyifli Okumalar💚

Lisa

Bir süre sonra Lay gelince sohbet edip eğlenmiştik.

Lay yarın mekana gidip birkaç belgeı imzalayacak ve paraları götürecekti. Bunun için sahte para dolu çantayı hazırladık.Lay ise uykusu geldiğini söyleyip uyumaya çıkmıştı.

"Sehuuuuun!"

Sehun
"Dibindeyim kızım niye bağırıyorsun?"

"Öylesine?"

Salonda ben,Sehun,Chanyeol ve Chaeyoung kalmıştık. Diğerleri az önce uyumaya gitmişti.

Sehun
"Chaeyoung ben sizin yerinizde olsam bunu döverdim!"

"Niye be?"

Sehun
"Çok gevezesin?"

Dediği şeyle kaşımı kaldırıp ona döndüm.

"Geveze miyim?"

Gerçekten sinirlenmiştim.

Sehun
"Evet?"

Ciddi miydi bu çocuk ? Ben burda gülüp eğlenelim diye böyle yapıyordum. Geveze mi olduk yani?

"Ben uyumaya gidiyorum. Iyi geceler."

Koltuktan kalkıp merdivenlere yöneldim. Odaya çıkarken Chanyeol'ün Sehun'u azarlama sesleri de geliyordu.

Chanyeol
"Harbiden salaksın sen oğlum."

Sehun
"Sadece şaka yapacaktım. Ne bileyim böyle alınacağını."

Chanyeol
"Aptal."

Chaeyoung
"Aferin yani Sehun."

Direkt yatağa girip pikeyi üzerime çektim.

Bir süre sonra uykuya dalacakken odanın kapısı açılıp kapanmıştı. Umursamayıp kendimi uykuya bıraktım.

*******

Saat 9 gibi uyanmış ve aşağı inmiştim.Dün Sehun'un dediği şey yüzünden hâlâ moralim bozuktu. Jennie unni mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.

"Günaydın unni."

Jennie
"Günaydın Lisa-yah."

Ona yardım edip kahvaltıyı hemen hazırlamıştık. Diğerleri de gelince yemeye başladık.

Lay
"Her şey hazır değil mi?"

Jisoo
"Merak etme her şeyi hazırladık. Sen sadece belgeleri imzalayacaksın."

Lay
"Tamamdır."

Kahvaltı boyunca suratım asıktı ve her zaman ayı gibi yiyen ben hiçbir şey yememiştim. En ufak şeyi bile kafama takma huyumdan nefret ediyorum. Resmen yemeden içmeden kesiliyorum moralim bozuk olunca.

Jongin
"Neden hiçbir şey yemedin? "

"Aç değilim. "

Mutfaktan çıkıp odaya geri girdim ve kendimi yatağa attım. Gerçekten geveze bir insan mıyım? Ama ben sadece onları güldürmek için öyle davranıyorum. Belki diğerleri de beni geveze olarak görüyordur ?

Odaya Sehun 'un girmesiyle gözlerimi ordan çektim.

Sehun
"Konuşmayacak mısın benimle?"

Sessiz kaldım.

Sehun
"Bu kadar alınacağını bilmiyordum. Sadece biraz şaka yapmak istemiştim. Özür dilerim Lalisa."

"Gerçekten geveze biri olduğumu mu düşünüyorsun?"

Save Me/KJI-KJNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin