0.5

1.1K 83 40
                                    

Keyifli Okumalar💚

Jennie

Ne olduğuna dair en ufak bir fikrim yok.Şuan arabasında olduğum adam da dün Heechan ile oyun oynayan kişiydi ve beni ondan istemişti.Ordan kurtuldum diye sevinemiyordum bile.Bunlar da kesin Heechan gibi şerefsizdir.

"B-bana napacaksın?"

Korkarak ona bakıyordum.

Jongin
"Ben Jongin."diyip gülümsedi.

Hâlâ korku ve şaşkın ifademle ona bakıyordum.Tekrar ağzını aralayıp konuştu.

Jongin
"Merak etme sana bir şey yapmayacağım.Hem şu yüzündeki ifadeyi sil.Ordan kurtuldun artık sevinmen gerek."

Gözlerimi ondan çekip yolu izlemeye başladım.Araba bir süre sonra durdu.Etrafıma bakıp nerde olduğumuza baktım.Önümüzde 3 araba daha durmuştu.

Öndeki arabadan inen Lisa ile biraz rahatlamıştım en azından onla biraz konuşmuştuk.

Jongin
"Hadi in."

Arabadan inip önümdeki iki katlı eve baktım. Ömrümde ilk defa böyle bir ev görüyordum.Ben eve bakarken sol taraftan 3 erkek ve diğer kızlar geldi.

Pembe saçlı olan kız gülümseyip öne atıldı.

Chaeyoung
"Merhaba Jennie ben Chaeyoung!"

Başımı hafif eğip selam verdim.

Jisoo
"Bende Jisoo."diyip gülümsedi.

Chaeyoung'un koluna girdiği uzun boylu çocuk sonra devam etti.

Chanyeol
"Bende Chanyeol. Hoşgeldin."

Junmyeon
"Bende Junmyeon."

Hafif tebessüm ettim.

En son da Lisa nın yanındaki çocuk konuştu.

Sehun
"Bende Sehun.Memnun olduk."

Jongin
"Hadi içeri."

Neden bu konuşmayı yolda yapmıştık? Anlamış değilim.

Hepsi eğlenceli ve tuhaf insanlara benziyorlar.

Eve girdiğimizde salona gidip oturduk.Bir şeyler sormaya çekiniyordum.

Lisa
"Jennie ile yarın alışverişe gidelim."

Gülümseyip koluma girdi.

Jongin
"Olur ben götürürüm."

Lisa ona göz devirip bana tekrar gülümsedi. Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.

"Neden yaptınız?"

Hepsinin gözleri Jongin denen çocuğa dönmüştü.O da gözlerini kaçırıp etrafa baktı.

Jisoo gülümseyip konuştu.

Jisoo
"Yardım etmeyi severiz diyelim."

Başımı "anladım"manasında salladım.

Chaeyoung
"Kızlar hadi biz yukarı çıkıp üzerimizi değiştirelim."

Hep beraber kalkıp merdivenlere yöneldik.En azından kızlarla daha rahat konuşabilirim değil mi ?

Hepsi bi odaya girince bende arkalarından girdim.Sanırım burası giyinme odasıydı bir sürü renk renk kıyafetler vardı.Ben şaşkınca etrafa bakarken onlar yerdeki minderlere oturdu.

Lisa
"Otursana Jennie."

Yanlarına gidip oturdum.

Jisoo
"Ee önce iyice bi tanışalım Tam adim Kim Jisoo 24 yaşındayım."

Chaeyoung
"Park Chaeyoung.Takma adım da Rose.22 yaşındayım ben de."

Onlara gülümseyip Lisa'ya döndüm.

Lisa
"Bende söylemiştim sana zaten ama yine söyleyeyim Lalisa Manoban. Taylandlıyım ben de. 22 yaşındayım."

"Bende Kim Jennie. 23 yaşındayım."

Lisa
"Sana unni diyelim mi?'

"Bilmem nasıl isterseniz."

Jisoo'ya dönüp devam ettim.

"Ben de sana unni diyeyim mi?"

Jisoo
"Oluur."

Hep beraber biraz daha sohbet ettik.Diğerlerini de bana tanıtmışlardı.En büyükleri Junmyeon'imiş.

Lisa ve Jisoo unni üzerini değiştirirken aklıma gelen şeyi Chaeyoung'a sordum.

"Hepiniz sevgili misiniz?'

Chaeyoung
"Aslında ben ve Chanyeol sevgiliyiz.Diğerlerinin durumları biraz tuhaf.Jisoo ve Junmyeon bi kavga ederler bir sarılırlar ama birbirlerini gerçekten çok seviyorlar."

"Lisa ve Sehun?'

Chaeyoung
"Onlarda hep kavga eder ama en tatlı çiftlerdir.Anlayacağın sevgili olduklarını açık açık söylemediler."

"Ah anladım."

Jisoo
"Jennie sana benim kıyafetlerim olur sanırım ."

"Sanırım."

Jisoo unni elinde siyah kot ve beyaz tişörtle bana doğru geldi.

Jisoo
"Bir dene istersen."

Başımı olumlu anlamda sallayıp yanlarından kalktım ve üzerimi giyinip geri onların yanına döndüm.

Lisa
"Bence tam olmuş."

Chaeyoung
"Bence de."

Chaeyoung'da üzerini değiştirince aşağı indik.Jongin hariç hepsi salondaydı ve oyun oynuyorlardı.

Lisa
"Yine mi ya!"

Sehun
"Sus kız."

Lisa koltuğa otururken Sehun'un ensesine bi tane yapıştırmıştı.Onlara gülüp koltuğa oturacakken sol tarafa doğru sürüklenmeye başladım.

Jongin bileğimden tutmuş beni arkasından çekiştiriyordu.Yukarı çıkıp bir odaya girdi ve kapıyı kapattı.Sanırım onun odasıydı.Yatağa oturup bana bakmaya başladı.

Jongin
" Soyun."

Ne?!

-
-
-
-
-
-
-
-

Bugün Jennie'mizin doğum günü iyiki doğmuş bizim minik kedimiz💙

Bu arada bugün benimde doğum günüm eheheh💚

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum💜

Vote sınırı : 20

Save Me/KJI-KJNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin