Keyifli Okumalar💚
Chaeyoung
Jennie ve Jongin dışarı çıktıktan sonra izlediğimiz filme geri döndük.
Chanyeol
"Biz de mi dışarı çıksak güzelim?""Bilmem çıksak mı?"
Chanyeol
" Junmyeom ve Jisoo'yu da alalım çıkalım bence?"" Sehun ve Lisa?"
Chanyeol
" Bırak onlar evde birbirlerini yesin." diyip gülmeye başladı."Kkk.Tamam o zaman."
Chanyeol
" Junmyeon hyung biz de dışarı çıkalım mı? "Junmyeom
"Bilmem.Çıkalım mı Jisoo?"Jisoo
"Olur çıkalım."Biz yerlerimizden kalkarken Lisa cırlamaya başladı.
Lisa
"Yahh! Ya biz?"Chanyeol
" Siz de evde kalıverin canım. Hep siz mi dışarı çıkacaksınız. Hem Sehun sakat nasıl yürüsün."Lisa
"Off."Kollarını bağlayıp filme geri döndü. Chanyeol Lisa'nın saçlarını karıştırıp yukarı fırladı.
O yukarı kaçarken Lisa' da bağırmaya başlamıştı zaten.Lisa
"Yaa! Hayvaan! "Jisoo
" Bağırma kız!"Üzerimize birkaç şey alıp kapıya yönelmiştik ki kapı kırılırcasına çalmaya başladı. Junmyeon hızlıca gidip açtı.
Jisoo
"JENNIE?!"Gördüğüm manzarayla donup kalmıştım. Jennie'nin karnı kanlar içindeydi.
Jongin
" ILK YARDIM MALZEMELERINI GETIRIN!"Sesleri duyuyor ama tepki veremiyordum. Böyle şeylerde put gibi kalıyordum.
Jongin Jennie'yi koltuğa yatırıp tişörtünü sıyırdı. Anladığım kadarıyla karnından bıçaklanmıştı .
Lisa
" Tanrım neler oldu böyle!?"Jongin Jennie'nin yarasını temizlerken konuştu. Ben ise yeni yeni kendime geliyordum.
Jongin
"Sonra anlatacağım."Jongin kanları temizlemeyi bitirip yarayı dikmeye başladı. Önceden bu konularla ilgili eğitim aldığı için böyle şeylerde iyiydi.
Ayaklarımın beni daha fazla taşıyamayacağını farkettiğimde kendimi koltuğa bıraktım. Bizimkiler arasında en hassas ben olduğum için böyle şeylerde pek dayanıklı değilimdir.
Chanyeol
" Iyi misin Chae?"Başımı olumlu anlamda salladım.10 dakika sonra felan Jongin işini bitirmişti.eşyaları toplayıp çantaya geri kattı.
Jongin
" Odasına çıkarıp geliyorum."Jennie'yi kucağına alıp yukarı çıktı.
Jisoo
" Tanrım bir günümüz normal geçsin!"Başını ellerinin arasına alıp koltuğa oturdu.
" Iyidir değil mi?"
Lisa gelip yanıma oturdu ve elini omzuma attı.
Lisa
" Jongin ona iyi bakacaktır."Jongin merdivenlerden inip yanımıza gelince hepimiz pür dikkat onu izlemeye başladık.