Keyifli Okumalar💚
Jongin tek başına kendi arabasıyla gidiyordu.Yolda giderken düşündüğü tek şey "o"ydu.
Jongin
"Neden onu ordan o kadar çok almak istiyorum ki?"Kendi kendine sorular sorup daha da hızlandı.
Mekanın önüne geldiklerin de önce Chanyeol ve Chaeyoung girmişti.Belirli aralıklarla arkalarından Junmyeon ve Jisoo sonra ise Lisa ve Sehun girmişti. Jongin ise sonradan girecekti.
Yaklaşık bir yarım saat geçmişti.Üç çift oyunlarına başlamışlardı bile.
Heechan'ın masasında-Jennie'yi zorla tutan adam-Lisa ve Sehun vardı.Sehun,Heechan'ı oyalamak adına oyunu olabildiğince uzatıyordu.Lisa ise Jennie'nin dikkatini çekmek için uğraşıyordu ama Jennie başını yerden kaldırmıyordu bile.
Lisa aklına gelen şeyle hemen kendini yere bıraktı.
Lisa
"Ahh bileğim!"Jennie de dahil olmak üzere masadakilerin bakışları Lisa'yı bulmuştu.Sehun yaptığı şeyi anlamış alttan alttan sırıtıyordu.
Heechan
"Hey şuna baksana!"Heechan,Sehun'a bakarak konuşmuştu.
Sehun
"Oyun esnasında oyunu asla bırakmam yanındaki iki dakika ilgilensin."Heechan tereddütle Jennie'ye döndü.
Heechan
"Revire götür ve hemen gel!"Jennie başını olumlu anlamda sallayıp Lisa'nın yanına gitti ve kalkması için ona yardım etti.
Diğerleri olan biten her şeyi görmüştü.Chanyeol çaktırmadan Jongin'e mesaj atmıştı.
Jennie,Lisa'yı sol taraftaki koridora götürdü ve ilk kapıyı açıp içeri girdiler. Lisa içeride kimsenin olmadığına emin olduktan sonra Jennie'nin kolundan çıkıp bileğini tuttu.Jennie şaşkınca ona bakıyordu.
Jennie
"N-napıyorsun?"Lisa
"Seni buradan çıkarmaya geldik.Sessiz ol."Jennie kaşlarını çatıp karşısındaki tanımadığı kızdan bileğini çekti.
Jennie
"Ne saçmalıyorsun sen ölmek mi istiyorsun?! Canına mı susadın?"Lisa
"Sessiz ol Jennie!"Jennie
"Adımı nerden biliyorsun?"Lisa
"Sadece tek bir şey soracağım sana?"Jennie tereddütle kafasını salladı.
Lisa
"Burdan çıkmak istiyor musun?"Jennie kafasını eğdi.
Jennie
"Istiyorum ama-"Lisa
"Istiyorsan sorun değil.Gerisini bize bırak.Ah bu arada ben Lalisa ama Lisa derler."Lisa elini uzattı.
Jennie
"Memnun oldum."Jennie Lisa'nın elini sıkıp bıraktı.
Lisa
"Ah nerde kaldı bu?"Jennie çekinerek konuştu
Jennie
"Kim?"Lisa
"Gelince görürsün."diyip gülümsedi.Lisa'nın sözünü bitirmesiyle dışarıdan sesler gelmeye başlamıştı.
Lisa
"Sonunda.Hadi gel Jennie."Lisa Jennie'nin bileğini tutup kapıya yöneldi.O ise korkuyla Lisa'ya bakıyordu.
Jennie
"Noluyor dışarıda ?"Lisa
"Merak etme eve gidince anlatacağız."Lisa kapıyı açmasıyla Jongin'i görmüştü.Jennie ise karşısındaki adama şaşkınca bakıyordu.Jongin'i hatırlıyordu.
Jongin
"Hadi acele edin."Lisa ve Jennie hızla çıkışa yöneldiler.Arkalarından da diğerleri geliyordu.
Jongin mekana girerek bi kargaşaya yol açmıştı ve o sırada hepsi mekandan ayrılmıştı.Hepsi yine arabalara geçerken Jongin,Jennie'yi kendi arabasına almıştı ve gaza basıp evin yolunu tutmuştu.
-
-
-
-
-
-
-
-💙
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum💚
Vote sınırı: 15
♡♡