Лисагийн талаас :
ХХХ: Рапунзел минь үсээ буулгаач.
Лиса :Өө тэгэлгүй яахав. Хүлээгээрэй хайрт минь *үсээ буулгах
ХХХ : Хонгор минь хүлээгээрэй би очиж явна.
Лиса : Хурдлаарай
ХХХ : *гарч ирэх. Би чамайгаа үнэхээр их санасан шүү.
Лиса : Би ч гэс- *алгадах
Лиса :..............................................
Чэёон : Яааа~ Чи одоо сэрээчээ, ямар их дуудуулдын. Бас наад шүлс эдрээ цэвэрлээч заваарсын. Бас юу юу гэнэвээ Миний ханхүү чамайгаа санасан шүү ч гэхшиг. Би чамайг унтахаасаа өмнө хүүхэлдэйн кино битгий үз гэж хэлдэг штээ.
Лиса : Омооооо~ ЧИ НАМАЙГ ЯМАР ҮЕД СЭРЭЭСНЭЭ МЭДЖИЙНҮҮҮ~
МИНИЙ ЦАРАЙЛАГ ХАНХҮҮ НАМАЙГ ЯГ ҮНСЭХ ГЭЖ *хошуугаа цорвойлгох. Тэгтэл чи гэж нэг юм *Чэёоны зодох.Чэёон : Яаая л дааа Өвджийшдээээ.
Заза одоо босоо 6 цаг болж байна.Лиса : За би бослоо. Чи явж бусдыгаа сэрээ дээ.
Чэёоны талаас :
Лисаг арай хийж сэрээсний дараа бусдыгаа сэрээхээр хамгийн эхэнд Жин уббагын өрөөнд очоод тогштол ерөөсөө хариу байдаггүй. Тэгэхээр нь өрөөнд нь толгойгоо цухуйлгахад тэр өрөөндөө байхгүй байна. Доошоо буусан юм болов уу гэж бодоод бусдыгаа сэрээж яваад Жисү оннигын өрөөг тогштол бас ямар ч хариу алга. Бас л өрөөндөө алга байна. Жин убба Жисүү оннигоос бусдыг нь сэрээчихээд би ч өөрийгөө бэлдэхээр өрөөндөө орлоо.
06:50
Намжүүн : Бүгдээрээ цуглаарай гарахгүй бол оройтлоо шүү.
Бүгдээрээ бэлэн болчихоод яг гарах гэж байтал Жин Жисүү 2 байсангүй.
Бүгд хуваагдаад байшингаараа нэг хайж байгаад нэг юм тэр 2-ыг оллоо. Тэр 2 хаана байсан гээч. Бүр В1 давхарын гал тогоонд 2-уулаа нийлчээд юм шараад сууж байдаг юмдаа.
Намжуун : Яа та 2 одоо юугаа хийгээд байгаа юм. Цуглах цаг болчихлоо штээ.
Жин : Хөөе юундаа орилоод байгаа юм. Юм идэхгүй бол өлбөрч үхлээ штээ.
Жэнни : Угаасаа гараад өглөөний цайгаа ууна штээ.
YOU ARE READING
• 𝑪𝒍𝒂𝒔𝒔𝒊𝒇𝒊𝒆𝒅 𝑨𝒓𝒆𝒂 • /Дууссан/
FanfictionГол дүр : BTS BLACKPINK Төлөв : Бичигдэж дууссан. Үйл явдал , өрнөл : Солонгосын нэрт аядолууд нэг л өдөр өөрсдийн урьд өмнө нь харж байгаагүй газар сэрнэ. Зүүд зэрэглээ шиг өнгөрсөн энэ л 3-н өдөр Туслах дүр : EXO , TWICE