Blackpink-ийн талаас
Өнөөдөр 7-р сарын 15 ны өдөр. Маргааш "Music Core" нэвтрүүлэгт оролцох тул хэрэндээ л үзүүлбэрээ ахин дахин бэлдэж өмсөх хувцсаа ч байн байн шалгаж байлаа.
Бид удаан хугацаагаар амарч бүтэн жилийн дараа л эргэн ирэлтээ хийсэн болохоор хэрэндээ л хичээцгээж байна.
Бид ч маргааш гэдэг өдөрт бэлдсээр харанхуй тэнгэрийг бүрхэх мөчид л ядарснаа ойлгон унтахаар шийдэн орондоо орцгоолоо.
Маргааш нь
Лисагийн талаас :
Өглөө сайхан унтаж байтал нүүрэн дундуур минь нэг гар дэлсээд авах шиг болоход би тамшаалсаар "ЧЭЁОНАА ЧИ МИНИЙ ӨРӨӨНД ЮУГАА ХИЙЖ БАЙГАА ЮМ ?????БИИИЙ~ *тамшаалах ЧАМАЙГ ГЭЖ МЭДЖИЙШҮҮ" хэмээн нүдээ аниастай чигээр нь орилж байтал нөгөө талаас минь гар цохиод авах нь тэр. Би ууралсандаа 2 талаас дарсан гарнуудыг холдуулаад өндийж арай ядан орчин тойрноо харвал нэг л танил биш газар. Би ч ойлгож амжилгүй толгойгоо маажаад суусан шигээ байж байтал миний унтаж байгаа орны яг урд талаас харсан орон дэрээс нэг эрэгтэй хүн vv ??? босоод ирлэээ. Би ч юу вээ гээд нүдээ ахин нэг нухаад сайн харвал ОМОО МИНИЙ УРДААС БТС ХАМТЛАГИЙН ЖОН ЖОНГҮГ НҮД НЬ БҮЛТЭРТЛЭЭ ГАЙХЦАН МИНИЙ ӨӨДӨӨС ШИРТЭЖ БАЙХ НЬ ТЭР~
~~~~
Хэдэн хормын дараа би гэж хүн гэнэт ухаан орсон юм шиг орилчхов. Тэр ч цочсондоо намайг дагаад орилчихлоо. Бидний энэ их орилооноос болоод тэнд байсан хүмүүс [ Нэлээн том өрөөнд арваад хориод түүнээс ч олон байж магадгүй орнууд дээр унтаж байсан хүмүүс ] эхнээсээ сэрж эхэлтэл би хажууд ичээндээ орсон баавгай шиг нам унтаж байгаа 3 аа сэгсчиж цохиж янз бүр болсоор арай хийж босголоо. Тэнд байсан бүхий л хүмүүс ээлж дарааллан өндийсөөр том зааланд байсан хүмүүс бүгд сэрлээ.
Хэсэг хугацааны дараа л энд унтаж байсан хүмүүсийг хэн болохыг ойлголоо.
Энэ чинь бүгдээрээ Солонгосын нэрт аядолууд байна шдээээ омоо !!!
Тэд яагаад энд байгаагаа бас юу хийх ёстойгоо ойлгож ядан дор бүрнээ дуугүй сууцгааж байтал том заалны баруун жигүүрийн том хаалгаар дундад эргэм насны гэмээр хvн туслах бололтой 2 хослолтой залуу дагуулсаар орж ирлээ.
Тэр хүн : Сайн байцгаана уу ? Та бүхэн яагаад энд байгаагаа гайхаж байгаа байх. Юуны өмнө өөрийгөө танилцуулъя. Намайг Christian Lee гэдэг. Энэ газрыг анх санаачилж үүсгэн байгуулсан хүн. Та бүхэн яг одоо байгалийн үзэсгэлэн, техник технологийн хөгжил дэвшлээр цэцэглэсэн "CHRISLAND" гэх газарт байна. Би ердөө л та бүхнийг шахуу цагийн хуваарь завгүй ажлаас чөлөөлж энд 3 хоног амарч зугаалж хөгжилдсөөр өнгөрөөх боломжийг олгож байгаа юм.
Намжүүн :
Энэ хугацаанд төлөвлөсөн төлөвлөгөөт ажлуудаа яах болж байна аа ???
Christian Lee : *инээмсгэлэх
Үүнд санаа зовох хэрэггүй харин та бүхэн одоо миний хэлэх зүйлд бэлтгэлтэй байж сайн ойлгохыг хүсье ! "CHRISLAND" гэх газар нь дэлхий дээр оршдоггүй.
*Бүх хүмүүс үнэхээр их гайхацгааж бүгд л ам амандаа юм хэлцгээж байтал нөгөө Christian-ы туслах гэх хүн "Болно!" хэмээн өндөр дуугаар хашхирлаа.
Бүгд чимээгүй болоход
Christian : Та бүхэн анхааралтай сонс! "CHRISLAND" гэх газар дэлхий дээр оршдоггүй, байрлалыг нь тогтоох боломжгүй, зөвхөн миний авчрахыг хүссэн хүмүүс ирж ирсэн зорилгоо биелүүлсний дараа буцаж дэлхийрүү явдаг. Мөн энэ ертөнцөд өнгөрүүлсэн 1 өдөр дэлхий дээр 1 секундын хугацааг өнгөрүүлсэнтэй л адилхан юм. Би энэ газрыг ийм байлгахаар зохион бүтээсэн.
Одоо надаас асуух зүйл байхгүй бол бүгдээрээ босоод намайг дагаад явна уу? Та бүхний амьдрах байшинг танилцуулъя......
Зиа ингээд олон танилцуулгийн дараах эхний хэсэг маань орлоо.😂Харж байгаачлан би их олон дүрээр бичихээр төлөвлөсөн байгаа мэдээж энэ зохиол дээр гол дүрүүдээ ихэвчлэн бичиж туслах дүрүүдийг хальт хальт оруулна. Бас би ингэж олон дүрээр бичиж байгаа тул олон шип гарганаа. Зиа ингээд адал явдал гарах зохиолыг минь хайрлаж уншаарай
YOU ARE READING
• 𝑪𝒍𝒂𝒔𝒔𝒊𝒇𝒊𝒆𝒅 𝑨𝒓𝒆𝒂 • /Дууссан/
FanficГол дүр : BTS BLACKPINK Төлөв : Бичигдэж дууссан. Үйл явдал , өрнөл : Солонгосын нэрт аядолууд нэг л өдөр өөрсдийн урьд өмнө нь харж байгаагүй газар сэрнэ. Зүүд зэрэглээ шиг өнгөрсөн энэ л 3-н өдөр Туслах дүр : EXO , TWICE