⛄️ • 2-р өдөр • ⛄️

321 33 3
                                    

№2 байшинд (Exo&Twice)

Кёнсүүгийн талаас :

Би уг нь бусдаасаа арай эрт сэрдэг ч өнөөдөр ядарсандаа унтчихаж. Гэхдээ бусад маань өглөө босоод л уух юм байна уу ам цангаад үхлээ гээд гоншигноод байдаг тул нойр хүрч байсан ч бусдадаа ядаж кофе чанаж өгөх санаатай бараг л нүдээ аниастай чигээр нь доош буулаа. Лифтэндээ суугаад Б1 давхарт очиход гэрэл нь унтраастай тас харанхуй байсанд гайхаж орхилоо. Уг нь байн байн орж гардаг болохоор гэрлийг унтраадаг хүн байдаггүй юм. Лифт хаагдахад тас харанхуй орчинд би гэж хүн бараг л ханыг нь тэвэрсээр гэрэл асаах товчлуурыг нь хайж явтал урд нэг юм хальт харагдахад өөрийн эрхгүй нуруугаар хүйт даасан ч өөрийгөө зоригжуулан нүдээ дасгахыг хичээн сайн харвал хүн шиг юм. Би ч толгой сэгсэрсээр дахин ханаа тэмтрэн товчлуураа хайж яваад яг олсон бололтой дарахад яг миний урдаас хар царайтай үс нь сэгсийсэн хүн (гэнэт гэрэл ассан болохоор нүд дасалгүй хальт л харсан) байж байна.

Кёнсүү : АААААААААА ЭЭЭЖЭЭЭЭ БУРХАН МИНЬ НАМАЙГ АВРААРАЙ гэсээр нүдээ тас аниатай чигээр нь орилж гартал.

ХХХ : Убба би л байна штээ

Кёнсүү нүдээ нээгээд харвал Дахюн нүүрэндээ хар маск юмуудаа зүйл тавьчихсан үс гэзэг нь сэгсийчихсэн унтлагийн хувцастайгаа гартаа нэг иштэй чихэр барьчихсан явж байдаг юм даа. Тэгээд бүр өрөөгөөр нэг пис хийтэл инээгээд газар эвхрээд хэвтчихдэг юмдаа. Энэ одоо амьсгалахгүй бол яг уушгаар явлаа.

Кёнсүү : Яаааа ЧИ ОДОО ХҮН ЗҮРХЭЭР ЯВУУЛАХ ГЭЭ ЮУУ ?? ХАВ ХАРАНХУЙ ӨРӨӨНД ИЙМ БАЙДАЛТАЙ ЮУГАА ХИЙЖ БАЙГАА ЮМ ЧИ!!! гэж яг нэг ууртай ах шиг үг хэлэхийг хүссэн ч хөөрхий амьтан чихрээ булаалгасан хүүхэд шиг л хошуугаа унжуулсаар хэлхэд.

Дахюн : *инээдээ барьж ядан
убба энэ хар үүрээр хүн ороод ирнэ гэж хэн мэдлээ, тэглээ ч би хар дараад олигтой унтаж чадахгүй байсан болохоор байшингаараа тэнэж байсан юмөө.

Кёнсүү : Хар үүрээр гэж одоо ер нь цаг хэд болоод байгаа юм гэж асуухад.

Дахюн : Юуу вээ хэдэн цаг болж байгааг ч мэдэхгүй яваад байсан юм уу даа гэснээ ханын цаг хараад дөнгөж 4 хагас л болж байна штээ гэхэд.

Кёнсүү : Өө хөөрхий. Аминдаа та хэдэд кофе чанаж тавья л гэж бодсон юм *Толгойгоо маажих

Дахён : Та тэгвэл жоохон унтаад амарахгүй юудөө.

Кёнсүү : Яааа энэ бүхний дараа амар тайван унтаж чадах хүн байх уу ????
Энэржи дринк ууснаас ч илүү сэрчихээд байхад.

• 𝑪𝒍𝒂𝒔𝒔𝒊𝒇𝒊𝒆𝒅 𝑨𝒓𝒆𝒂 • /Дууссан/Where stories live. Discover now