Christian: *бөхийх
Бид бүгд ч хариу бөхийсөөр ресторандаа орлоо.
Blackpink-ийн талаас
Үнэхээр гоёмсог дээд зэрэглэлийн тохилог ресторан байсан бөгөөд хоолны ширээнүүд дээр багуудын суух ёстой ширээнүүдийг илэрхийлсэн тэмдэглэгээнүүд тавьжээ. Бид ч 1 номертой ширээнд сууцгаав. Ширээ нь тойрог хэлбэртэй үнэхээр том бараг эсрэг талд сууж байгаа хүнээсээ 2 метрийн зайтай байгаа юм шиг байсан. Орчин тойрноо ажиглан сууж байтал хоол ч ирлээ. Том тавцан лээр I , II хоол зууш зайрмаг шүүс зэрэг байна.
Энэ үнэхээр гоё бүр үгээр илэрхийлхээргүй сайхан амттай хоол байна. БТС-ийнхэн ч яахав эрэгтэй хүмүүс гэсэндээ хоолоо үлдээлгүй бүгдийг нь идчихлээ. Харин бид нар дэмий л хоол үлдээхгүй гэсэндээ мөн үнэхээр амттай хоол байсан тул гэдэс цадсан ч сэтгэл цадахгүй идсээр л.
Хооллох хугацаа 1 цаг бололтой яг 1 цагийн дараа 20:00 цагт биднийг хар хослолтой хүн замчлан дагуулсаар хурдны галт тэргэндээ ирлээ. Баг багаараа сууна гэсэн тул хуваарийн дагуу бид БТС ийнхантай эхний хэсэгт суув. Албан ёсоор танилцаагүй ч хоорондоо хэзээ язааны танилууд юм шиг баахан хөөрөлдсөөр хороололдоо ирэв. Бид ч гэртээ орж ирээд 1 давхрын бүгдээрээ сууж болохоор нилээн том тойрог буйдан дээрээ тойрч суугаад танилцлаа.
Намжүүн : БТС-ийн ахлагч, Намжүүн гэж дуудаж болно. Гэхдээ та нар бүгдээрээ надаас дүү болохоор Намжүүн убба гэж дуудвал баярлана шүү.
Сокжин : Worldwide Handsome~ *сүртэй царай гаргах хэн гэдгээ хэлэхгүй байсан ч намайг хэн болохыг мэднэ биздээ.
Хусог : Намайг Хусог гэдэг. Хусогаа гэж дуудаарай. Бас хамт бүжиглэхийг хүсч байвал хэзээ ч хэлж болно шүү.
Юнги : Юнги убба гэж дуудаарай !
Би ер нь тэр арга хэмжээнээс бусад өдрийг унтаж өнгөрүүлнэ байх.
Жимин: Сайн уу намайг Пак Жимин гэдэг. Жимин убба гэж дуудаарай.
Жисүү : Яаа би чамайг убба гэж дуудахгүй шдээ.
Жимин : Аан нээрэн тийм л дээ тэгвэл бусад нь намайг тэгж дуудаарай *толгойгоо маажих
Тэхён : Ааа тэр Жин ах яаахвээ намайг бол жинхнээсээ хэн гэдгийг маань хэлүүлэлтгүй мэднэ биздээ. Дэлхийн хамгийн царайлаг залуу Ким Тэхён *нэг хөмсгөө өргөн жуумалзах. Заза тоголсынмаа намайг Жисүүгээс бусад нь убба гэж дуудаарай.
Жэнни : Чи хэдэн сарын хэднийх юм?
Тэхён : 95 оны 12-р сарын 30
Жэнни : Би 96 оны 1-р сарын 16 шдээ 17 хоногийн л зөрүүтэй юм байна. Зүгээр чи гээд л дуудчихья.
Тэхён : Яаа 17 хоног л бол 17 л хоног биздээ энэ чинь яс ярьвал 2 долоо хоног 3 өдө- *үгийг нь таслах
Жонгүг : За намайг Жон Жонгүг гэдэг өрөөний хуваарьлалтаас харвал би энд байгаа хамгийн бага нь юм шиг байна. Гэхдээ Лиса Чэёон 2 хэдэн сарынх вэ?
Чэёон : 97 оны 2-р сарын 11
Лиса : 97 оны 3-р сарын 27
Жонгүг : Би 9 сарынх л даа гэхдээ та 2-ыг заавал нүүна гэж дуудах шаардлагагүй биздээ ?
Лиса : Угаасаа яахын бээ, хөгшин юм шиг сонсогдоод байдын *гараа сэгсрэх
Жонгүг : Тэгвэл намайг Жонгүг л гэж дуудаарай.
Жисүү : За тэгээд надаас дүү нь намайг Жисүү нүүна гээд ах нь Жисүү гээд л дуудчихгүй юудөө би өөрөөсөө ахыгаа убба гэж дууднаа. Бас 7 хоногтоо бүгдэнд нь хоч өгнөө.
Жэнни : Миний ЖИНХЭНЭ НЭР КИМ ЖЭННИ болохоор Жэнни гэж дуудаарай. Бас Тэхёнаа чамайг убба гэж дуудахгvй шvv😁
Тэхён : Яаа~
Чэёон : За намайг Чэёонаа л гэж дуудаарай~ Байшинтайгаа танилцсаны дараагаас би үргэлж караокед байж магадгvй болохоор надтай хамт ормоор байгаа хvн байвал хэлээрэй.☺️
Лиса : За намайг Лалиса биш Лиса гэж дуудаарай бүтэн нэрээрээ дуудуулхаар аягүү сонин байдынмаа *толгойгоо сэгсрэх
Тэгээд бас бүгдийг нь убба гэж дууднаа~
Жонгүг : Намайг ч гэсэн үү???
Лиса : Аан нээрээ чамаас бусдыг нь юм байна😏
Жонгүг : Ээээээээе*хошуугаа унжуулах 😩
Зохиолчийн талаас
Хичнээн цаг ч ярьж суусан юм бүү мэд трэний байхаасаа эхлээд л хүнд хэцүү үе аз жаргалтай үе гээд л юугаа ч нуулгүй бүгдээрээ элэн далангуй ярилцацгаалаа.
~
~
timeskip*
Намжүүн : Одоо хоорондоо сайхан танилцсан юм чинь байшингаа үзэцгээхүү дээ???
Бүгд : Тэгиййй
Жонгүг : Хүүе тэр Coffee Shop ыг үзье л дээ.
Бүгдээрээ 2 давхарт гарч бараг л байшингынхаа загвар зургийг харж явж байгаад нэг юм оллоо. Манай байшин ч үнэхээр том юмаа. Coffee Shop гэсэн хаягтай юм арай хийж олоод ортол том тохилог яг л гадуур байдаг шиг бас бүр дотор нь 2 ажилтан байна.
Бид нар : 😱😧
Ажилчид : Энд үйлчилгээний 5-6 ажилчид байгаа та бүхнийг энд байрлах хугацаанд үйлчилнэ. Мөн та бүхэнд ердөө ч саад болохгүй ажилчдийн өрөөнд байрлана.
Бид ч гайхсаар бүгдээрээ 1 1 кофе авчихаад бүгдээрээ байшингаа үргэлжлүүлэн үзлээ. Бас тэнд үнэхээр cinema байсан юм. 50-60 хүний суудалтай мөн 3D 4D гэх мэт бүхий л төрлийн киног үзэж болохоор юм.
~
~
Timeskip*
Бид байшингаа бүхлээр нь тойрч үзчихээд яг 1 давхартаа бууж иртэл хонх дуугарлаа.
Намжүүн очоод онгойлготол хар хослолтой хар шилтэй хүн зогсож байх нь тэр.
Хар хослолтой хvн : Та бүхэнд энэ захиаг өгөхөөр ирлээ. *захиагаа сунгах
Намжүүн ч тэр захиаг аваад хаалгаа хаав.
Жисүү : Хар шөнөөр нарны шилтэй явхаараа ч яадаг юм.
Намжүүн : Өглөө 7 цагт хорооллын гадаа бүгд цугалсан байна. Мөн 3 хоногийн амралт маргаашнаас эхэлнэ гэнэ.
Жисүү : 7 цаг аа???? амраана гээд байсан яаж ийм эрт сэрэх юм????
Намжүүн : Одоо 12 цаг болж байна. Өглөө бүгд эрт сэрэх ёстой юм чинь одоо бүгдээрээ унтацгаах уу даа??
Жэнни : Тэгье дээ одоо унтахгүй бол болохгүй нь.
Жисүү : Эээе маргааш би 7 цагт босож чадахгүй байхаа.
Юнги : Тэр Christian гуай амралт гэдэг үгээ ойлгодог байгаа????
АМРАЛТ ГЭДЭГ ЧИНЬ Л УНТАХ ШДЭЭ
Лиса : Чэёонаа өглөө 6 цаг гээд намайг сэрээгээд өгөөч?? Бүр сэрэхгүй бол зодоод цохиод ч хамаагvй сэрээгээрэй мм???
Чэёон : За
Намжуун : Чэёонаа өглөө 6 цаг гээд сэрээгүй нөхдүүдийг сэрээгээд өгөөрэй.
Чэёон : Гэхдээ хүний өрөөнд хамаагүй орж болохгүй шдээ 😥
Намжүүн : Тэгвэл хаалгыг нь тогшоод сэрсэн эсэхийг нь асуугаад хариулахгүй байвал орж сэрээгээрэй.
Чэёон : За
Намжүүн : За тэгвэл сайхан амраарай.
Тэхён яг өрөөлүүгээ орох гэсэн ч Жэнниг араас нь ирж байхыг хараад ирэхэд нь
Тэхён : Жэнни сайхан амраарай.😬
Жэнни : Сайхан амраарай Тэхёнаа😊
Зиаа үнэхээр олон introduction-ы дараа маргааш манай аялалын эхний өдрийн адал явдал гарахнээ😱
Энэ миний анхны зохиол бас дөнгөж эхэлж байгаа болохоор vote интер заахгүй ээ. . Тэгээд аль болох энд байгаа бүх хамтлагуудаа оруулахыг хичээнээ. За тэгээд эхний өдрийн адал явдалд юу гарах бол???
YOU ARE READING
• 𝑪𝒍𝒂𝒔𝒔𝒊𝒇𝒊𝒆𝒅 𝑨𝒓𝒆𝒂 • /Дууссан/
Fiksi PenggemarГол дүр : BTS BLACKPINK Төлөв : Бичигдэж дууссан. Үйл явдал , өрнөл : Солонгосын нэрт аядолууд нэг л өдөр өөрсдийн урьд өмнө нь харж байгаагүй газар сэрнэ. Зүүд зэрэглээ шиг өнгөрсөн энэ л 3-н өдөр Туслах дүр : EXO , TWICE