ANOTHER INTRODUCTION FOR THEIR HOUSES🏡🏡

398 40 0
                                    

BTS-ын талаас
Тэр бидэнд бүхнийг тайлбарлаж асуух зүйлгүй болсон ч толгой дотроо энэ бүхнийг бодитой эсэхэд эргэлзэн зүүд биш байгаа ч гэж бодож хацраа ч чимхэж үзэх шиг.
Тэр биднийг бидний унтаж байсан өрөөнөөс гарган бидний байрлах газарлуу дагуулж явлаа. Толгойгоороо дүүрэн хачин хачин юм төсөөлчихсөн явж байгаад бүдэрч унахаа шахахдаа л өөрийгөө хаана яваад байгааг анзаарлаа.
Бид үнэхээр сайхан байгальтай (Яг өөдөөс харагдах хүрхрээ,⚓️ хүрхрээнээс урссан ус голд цутгаж 🌊голоо тойроод хамгаалагч уу гэлтэй өндөрөөс өндөр модод 🌳сүндэрлэнэ. Бидний одоо алхаж буй замыг хүрээлэн нэрлэж баршгүй олон сая цэцэг алаглах 💐) газраар эх дэлхийгээ сая л нэг мэдэрвүү гэсэн шиг дүрдээ орчихсон явж байтал Christian бидэнд юм хэлэхэд л нэг ухаан орлоо.
Christian: "Chrisland"-д машин гэх зүйл байдаггүй. Бид зөвхөн хурдны галт тэрэгээр л үйлчлүүлдэг. Та бүхэн ч бас төлөвлөгөөт ажилруугаа зөвхөн үүгээр л баг багаараа хуваарьлагдан явна. Та бүхнийг 2 2-оор багаар хуваарьласан бөгөөд та бүхний амьдрах байрны урд зарлана. Хамт хуваарилагдсан хамтлагууд 1 баг болж заасан байшинд хамт амьдарна.
BTS-ийн талаас
Бид хурдны галт тэрэгний эхний хэсэгт зөвхөн хамтлагаараа л сууцгаалаа. Мөн биднийг явах замд ч гол даган урссаар үлгэр домог дээр л гардаг уу гэлтэй сонин содон хэлбэртэй уулс харагдана. Өнөөдөр баг хуваарьласны дараанаас аль нэг хамтлагийнхантай цугтаа амьдрарч үргэлж хамтдаа байх нь. Аль хамтлагийхантай байх бол гэдгийг тэсч ядан хүлээж байна.
Бид явсаар ёстой дэлхийн топ баячууд л амьдардаг уу гэлтэй үнэхээр тансаг харшуудын хороололд ирлээ.
Christian:
Та бүхэн 3 хоногийн хугацаанд 2 хамтлаг нийлүүлэн 1 баг болгож явна. Нийтдээ 7 баг болно гэсэн үг. Энд байгаа хамтлагууд дунд нэг энтертайментийн уран бүтээлчид олон байгаа ч энэхүү аялал нь бусдыгаа танин мэдэж нөхөрлөхөд гол утга учир нь байгаа юм. Тиймээс та бүхнийг хуваарьлахдаа аль болох таньдаггүйгээр нь хуваарьласан. За баг багаар хуваарилагдсан хамтлагууд эхний өдрөөс эхлэн хамтлаг хамтлагаараа биш яг баг багаараа л нэрлэгдэнэ. Мөн 2 хамтлаг нийлээд 1 баг бүрэлдэхvvн болох учраас бүгд дор бүрнээ өөр өөрсдийнхөө нэр хүндийг бодох бус баг хамт олноороо амжилттай эв найртай байцгаахыг хүсье.
За ингээд хуваарьласан багуудаа танилцуулья.
I баг BTS & BLACKPINK
Танай 2 хамтлаг 7 өдрийн турш №1 байшинд хамтдаа амьдарна.
Blackpink-ын талаас :
Ээ бурхан тэнгэр минээ BTS-тэй нэг баг болсондоо одоо ч итгэж чадахгүйнээ. Анх зарлахад л миний эрүү газар шүргэсэн байхаа. Яанаа догдлоод байна уу даа.
Christian:
2 хамтлагийн ахлагч нар хэн билээ??
Намжүүн: Би
Blackpink:.............................
Christian: Blackpink??
Jennie: Манай хамтлагт ахлагч байхгүй.
Christian: Та нар дундаасаа нэгнийгээ сонгосон нь дээр байх.
Blackpink: Жэнни
Christian: За сайн байна.Тэгвэл II багаа зарлья. EXO & Twice
Хамтлагийн ахлагчид ?
Сухо: за
Жихё : за
Танай 2 хамтлаг №2 байшинд.

• 𝑪𝒍𝒂𝒔𝒔𝒊𝒇𝒊𝒆𝒅 𝑨𝒓𝒆𝒂 • /Дууссан/Where stories live. Discover now