Dated

1.8K 273 173
                                    

Bölüm şarkısı: PRETTYMUCH, Rich the Kid- Solita

****************

#Divus#

"Hadi Yeol! Çok güzel olacak, söz veriyorum."

"Siktir oradan. Siz aşk kuşları birlikte gezeceksiniz ve ben de arkada kalacağım."

"Ona da birini getirmesini söyledim. Böylece yalnız kalmazsın."

"Basit bir insanla takılmayacağım, işim gücüm var. Sehun veya Jongin'i al."

Minseok kaşlarını çattı ve ona baktı. "Divus'u yönetmek senin hayatın, biliyorum ama henüz annen hala başta. Tüm sorumluluk senin üzerine yüklenene kadar biraz hayatını yaşaman gerekmez mi?"

"Belki."

"Dışarıdaki hayatı görmek harika olacak Chanyeol! Güven bana!"

"Aslında merak etmiyor da değilim..." Chanyeol hep normal insanlar gibi bir gün geçirmenin nasıl olduğunu düşünürdü. Polisten kaçmadan, insan öldürmeden, tamamen normal bir gün. "Tamam, geleceğim."

*******
#Perditrix#

"Hayır, kocaman bir HAYIR!" ısrarla bağırıp Jongdae'yi odamdan atmaya çalışıyordum ama pek bir faydası olmuyordu. Omuzlarıma yapışmıştı, bırakmıyordu. "Eğer beni bırakmazsan seni geberteceğim."

"Çok eğlenceli olacak! Söz veriyorum!"

"Yapmayacağım!"

"Baekhyunniee!" Onun sesine katlanamadığımı fark ettiğimde elimi kaldırdım ve yumruğumu çenesine geçirdim. Jongdae çenesini tutarak beni itti ve acıyla dudaklarını ısırdı. "Ağzına sıçayım Baekhyun!"

"Düzgün konuş."

"Sana iyilik yapmaya çalışıyorum!"

"İnsanların arasında günümü heba etmeyeceğim!"

"Sadece bir gün. Sadece bir gün Dinaste Baekhyun değil, Byun Baekhyun olmanı istiyorum."

"Jongd-"

"Küçüklükten beri arkadaşınım ve o kadar değiştin ki Baekhyun. Artık hiç gülmüyorsun. Lütfen sadece bir gün eski arkadaşımı hissetmeme izin veremez misin?"

Saçmalıyordu. O kadar da suratsız biri değildim. Evet, belki değişmiştim ama herkes değişirdi. Bu bana özel bir durum değildi. Yine de dediği şey kalbimde bir yerleri sızlatmış gibi hissetmiştim.
"Senden nefret ediyorum Jongdae."

"Bu kabul ettin demek mi oluyor?"

"Evet, lanet olası." Jongdae tekrar boynuma atladı ve beni sürüklemeye başladı. "Harika! O zaman hazırlanmalıyız."

****
"Baekhyun... Hiç bu kadar güzel bir çocuk olduğunu fark etmemiştim."

"Yüzüme saçma şeyler sürüp durduğun için oldu bu, aptal."

Aynada kendimi tanımaya çalıştım. Genelde resmi giyinirdim, şu an üzerimdeki bol kesim örgü kazak ve yırtık kot pantolon hiç benlik değildi.
Jongdae'nin giyim tarzının böyle olduğunu bilsem beni giydirmesine asla izin vermezdim.

"Hazırsan gidelim!" Jongdae kolumdan tutup çekiştirirken bir saniye istedim.

"Yanıma koruma almadan dışarı çıkacağımı mı sanıyorsun?"

"Hadi ama, saat öğlen on iki! Bu saatte korumayı ne yapacaksın?"

"Of... Of!" cebime bana dedemden kalan altın çakımı attım ve itiraz etmeden arkasından gitmeye başladım. Perditrix'in sınırlarını terk ettiğimizde içimde kötü bir his vardı.

Hypocrite ||ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin