Confessed

1.5K 268 85
                                    

Bölüm şarkısı: Enrique Iglesias - Tonight (I'm Lovin' You)

****************

#Perditrix#

Summa Baekbeom her hafta yaptığı gibi Perditrix'i dolaşıp halkının nasıl olduğuna bakıyordu. Kyungsoo'yu meydanda tek başına dolaşırken gördüğünde yanına gitti.

"Do Kyungsoo..."

Kyungsoo istemeye istemeye krallarının önünde eğildi. "Nasıl yardım edebilirim Summa?"

"Evimin temizlenmesini istiyorum."

"Her gün bir hizmetçi geliyor zate-"

"Senin temizlemeni istiyorum."

Kyungsoo yumruklarını sıktı. "Benim görevim Perditrix için kan getirmek, Summa Baekbeom. Temizlik yapmak değil."

"Sence umrumda mı? Elini çabuk tut."

Baekbeom elini kolunu sallayarak yürümeye devam ederken Kyungsoo sinirle Perditrix'in dışına doğru gitti.

Birkaç gündür düşündüğü şeyi yapmanın zamanı belki de gelmişti. Baekhyun'a eğer olur da o ölürse kendisini de öldüreceğine söz vermişti.

Artık hiçbir şekilde ondan haber alamıyorlardı. En son dört ay önce iletişime geçebilmişlerdi ve arılarla dolu bir yerde bu kadar süre hayatta kalması imkansızdı.

Arkadaşına sadık kalıp sözünü tutmaya karar verdi. Şehirden uzakta, büyük kapıya yakın bir yere gitti ve cebindeki silahı çıkarıp ağzına soktu.

Yalnız kalmaktan nefret ettiğini biliyorum Baekhyun, merak etme, yanına geliyorum.

Tetiği çekip kendini hazırladığı anda büyük metal kapı açılmaya başladı. Kyungsoo silahı ağzından çekip Perditrix'in büyük kapısına doğrulttu.

Dışarıdan kapıyı açmak neredeyse imkansızdı. Şifreyi bilmeleri gerekiyordu.

Kapıdan giren ve zorlukla yürüyen bedeni gördüğünde elindeki silahı düşürdü. Elleri titrerken gördüğü şeyin hayal olup olmadığını anlamaya çalıştı.

Acaba çoktan silahı ateşlemişti de gerçekten arkadaşının yanına mı gelmişti?.. Yoksa-

"Su... S-" Yorgun beden kapının dibinde yere yığıldığında Kyungsoo kendine geldi.

Bir an bacakları onu taşımadı ve yere düştü. Ardından hemen kendini toparladı ve arkadaşına doğru koşmaya başladı.
"Baekhyun? Baekhyun!"

Onu kucağına alıp şehir meydanına doğru koşmaya başladı. Deli gibi bağırıyordu ve bir taraftan da ağladığı için nereye koştuğunu göremiyordu.
"Yardım edin! Dinaste geri döndü! Dinaste geri döndü! Baekhyun burada!"

Onu duyan halk mutluluk çığlıkları atarak yardım için yanlarına geldi. Hep birlikte onu doktorların yanına götürürlerken Kyungsoo da bayılacak gibi hissediyordu.

*******

#Divus#

"Çocuklar... Uzun süredir dışarı çıkmadılar. Sizce her şey yolunda mı?"

Sehun endişeyle penceren içeriyi görmeye çalışırken Minseok güldü.
"Sanırım iki gündür aralıksız sevişiyorlar."

"Chanyeol'un yarın sabah eşini açıklaması gerek ama hiçbir şey yapmıyor..."

"Onları rahat bırakalım bence."

Jongin deminden beri iki arkadaşını dinliyordu ama en sonunda onları itip kapıya yaklaştı.
"Kapıyı çalarak meşgul olup olmadıklarını öğrenebilirsiniz, salaklar."

Hypocrite ||ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin