Bölüm şarkısı: Two Feet- Love Is A Bitch
*****************
#Perditrix#
"Size benimle konuştu diyorum! Jongdae, şu numaranın izini sürmelisin!"
Jongdae aptal randevusundan yeni gelmişti ve bulutların üzerindeydi.
"Tamam, yapacağım."Luhan mutlu bir şekilde Kyungsoo'ya sarıldı ve zıplamaya başladı.
"En azından biraz rahatlayabiliriz. İyi olduğunu söylemiş.""Ama tam o sırada... Bir şeyler oldu. Sonra telefon kapandı."
"Belki gizli aramıştır. Bunu başarabildiyse yakında kaçıp gelir bile!"
"Umarım... Umarım yakalanmamıştır."
*****
#Divus#"İnatçısın, değil mi?" adamlar beni bir çöp gibi Chanyeol'un önüne atıp ortadan kayboldular. Zorlukla kafamı kaldırdım.
"Sadece hayatta kalmaya çalışıyorum."
"Aslına bakarsan..." Chanyeol çenemi tuttu ve ona bakmamı sağladı. "Etkilendim."
"Anlamadım?"
"Birinden kaçmayı başardın, sonra en iyi adamlarımdan biri olan Jongin'den de kurtuldun ve başka bir adamımı dizinden vurdun."
"Bana kötü davrandılar. Sadece elime saracak bir sargı bezi istemiştim, hepsi bu." olabilen en masum bakışımı attım.
"Ellerin bağlı değil diye şu an kendimi tehlikede hissetmeli miyim?"
"Şu an sana saldıracak halim yok. Ama kendimi toparlar toparlamaz seni geberteceğim."
"Hah, bunu bilmek rahatlattı." ayağa kalktı ve dolapların birinden sargı bezi çıkardı. Kollarımı alıp kendine çekti ve yaranın üzerini sarmaya başladı. "Asla pes etmiyorsun, senden çekeceğim var."
"Biz Perditrix'liler böyleyiz."
Bir anda onu incelerken dikkatim dağıldı. Kollarımı gerçekten özenli bir şekilde sarıyordu. Halbuki karşımdaki kişi benim düşmanımdı, neden bu kadar nazikti ki?
"Neden bana iyi davranıyorsun?"
"İyi mi davranıyorum?"
"Arılarını neredeyse öldürüyordum. Gelir gelmez boğazımı keseceğini sanmıştım."
"Dediğim gibi. Seni bir takas için elimde tutuyorum. Zarar görmen işime yaramaz."
"Sana söyledim. Yanlış Dinaste'yi kaçırdın. Beni istemezler."
"Olsun, bir deneyelim. Olmazsa öldürürüm."
"Hah," gözlerimi devirerek ona baktım. "Sağ ol."
"Sen benim yerimde olsan ne yapardın?"
"Perditrix'e bir arı esir alsam ve bu kişi Divinus olsa mı? Tabii ki bir kafese koyup meydana bırakırım. Halk eğlensin."
"Sana bunu mu yapmalıyım?"
"Senle ben aynı kişi değiliz. Beynin elbet farklı çalışıyordur."
"Doğru." bir sessizlik olduğunda kollarımı ondan çektim ve sargılarımı inceledim.
"Bana yalan söyledin."
"Pardon?" Chanyeol anlamaz şekilde büyük gözlerini üzerime dikti.
"Bana Divinus olduğunu söylemedin. Seni sıradan bir arı sanıyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hypocrite ||ChanBaek
Action"Seni seviyorum Chanyeol. Deli gibi. O yüzden seni öldüreceğim için beni bağışla." Divus X Perditrix