Bölüm 6|🔪

29 4 0
                                    

Hadi ama! Dün Yoongi ile beraber çatıya kadar taşıyıp daha sonrasında su deposına kilitlenen ceset ve daha öncesinden oraya konulmuş diğer cesetlerde ortadan kaybolmuştu.

Onlar bir seri katildi ve her şeyi planlamış olmalıydılar cidden bunu akıl edemeyecek kadar aptal olmam..🤦🏻‍♂️ 

JJK: Hayal kırıklığına uğramış gibi görünüyorsun Park. Yoksa aradığın şeyi bulamadın mı?

Dudaklarını büzerek konuşmuştu.

PJM: Yalnızca benim için değerli olan kolyemi düşürmüştüm. Onu arıyordum.

JJK: Boynundaki kolyeden mi bahsediyorsun?

Tam bir aptalım! İyice batırmıştım. Bir an önce buradan ayrılmalıydım. Onları ele vereceğimi anlamış olmalı ki beni asla hayatta bırakmazlardı.

PJM: Ah! Buradaymış demek.🤷🏻‍♂️ Neyse geç kaldım en iyisi ben gidiyim.

JJK: Okul başlayalı zaten 3 saat geçti. Ne bu acelen? Yoksa benimle zaman geçirmek istemiyor musun? Hem okula yeni geldim samimi arkadaşlıklar edinmeliyim:)

PJM: Başka birine sözüm var Jungkook üzgünüm. Belki sonra..

JJK: Beni de götürmelisin. Sıkılınca yapacağım hobiler pek güvenli olmuyor.

PJM: Ama...
Evet daha fazla bahane uyduramazdım. Jungkookla beraber geçirecektim günümü! Yani bir katille.. Tanrım!

JJK: Ee nereye gidiyoruz?

PJM: Bar'a sana uyar mı?

JJK: Elbette;)

Jungkookla beraber barın yolunu tuttuk. Ne kadar kalabalık o kadar güvenli bir ortam👌🏻
Yol boyunca çok sessizdik. Fırtına öncesi sessizlik resmen!

Bar'a varmadan Taemin'e mesaj atma kararı aldım. Yanımda bir saatli bomba taşıyordum çünkü.

Taemin&Jimin Whatsapp
                                            Jimin; Tae sizin oraya geliyoruz.

Taemin; Geliyoruz derken? 

                                               Jimin; Okuldan biriyle. Ancak biraz karışık. Kimler var orada?

Taemin; Akşam için hazırlık yapılıyor işte. Güvenlik, barmenler falan burada. Karışık olan ne?
                                               
                                            Jimin; Açıklayamam şu an. Birazdan oradayız!
...
....
.....
Taeminle mesajlaştıktan 10-15 dakika sonra Bar'a varmıştık.

Normalde bu saatte içeri alınmamız yasaktı ancak çalışan arkadaşınızın olmasının yararları işte.

İçeri girince Taemin'in oturup bizi beklediği masaya yöneldim. Jungkookta peşimden...

PJM: Dünyanın en yakışıklı barmeni nasıl bakalım?

Taemin: Güzel. Ancak yalakalıklar seni affedeciğimi sanıp akşamdan kurtulmaya çalışıyorsan bu çaban boşa.

PJM: O konu aklımın ucundan bile geçmemişti Tae. Beni yanlış tanımışsın😞

Taemin: Tamam neyse Jimin. Neden geldiniz?

BLACK FATE  | JiKook  [REST]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin