Bölüm 2|🔪

53 7 2
                                    

Sonunda eve dönecek ki bu seferki cezadan yırtamadığımı hatırlayıp Tae'ye eve gitmesini beni beklememesini söyledim. Ah bu arada Tae en yakın arkadaşım. Daha doğrusu ev arkadaşımda diyebiliriz. Çünkü kimi zaman evde bunalıp yalnız yaşadığı apartman dairesine gidiyorum. Hem o yalnız kalmamış hemde ben ailemden birazda olsa uzaklaşmış oluyorum. Yani kısaca Tae kurtuluş yolum:')

Sınıf boşaldıktan sonra depoya gitmek için ayaklandım ki Jungkook'un etrafta olmadığını farkettim. Nereye gitmişti bu manyak? Zaten tüm ders uyudu bence temzilik yapmak için yeterince enerjisi vardır!

Koridora, tuvalete hatta diğer sınıflarada tek tek bakmama rağmen ortalıkta yoktu. Kaytarmaya çalışıyordu yoksa!? Müdür yardımcısı bizi denetlemek için gelmeden bir an önce onu bulmalıydım. Eğer sadece ben olursam yine ceza alırdım. Kurunun yanında yaşta yanar misali..
Bakmadığım katlara ve bahçeye de baktıktan sonra umudu keserek depoya doğru yöneldim. Koridor boyunca yürüyüp sonunda deponun önüne geldim. Anahtarları kapının kilit yerine yerleştirirken kapının açık olduğunu farkettim. Bu da ne demek oluyordu? Bu depo kullanılmıyordu. Temizlemek içinde bize anahtar verilmişti. Nasıl olurda açık olabilirdi? Kapıyı yavaşça aralayarak kafamı ıçeriye soktum. Etrafa bakmaya başladım. Deponun en ucunda uzun boyle bir suilet görmemle çığlık atma bir oldu. O anda o beden bana doğru yaklaşmaya başladı. Korku filmi falan mı çekiyoruz? Sadece depo temizlemek için gelmiştim oysaki. Yanıma yaklaşan beden eliyle ağzımı kapatıp 'Sessiz ol' dedi. Sesi çok tanıdıktı. Bu Jeon Jungkooktu. Ne işi vardı ki burada?

PJ: Burada ne işin var Jungkook?

JJK: Sence? Sabah aldığımız ceza yüzünden burayı temizlemek zorunda olduğumdan olmasın acaba?

PJ: Ancak anahtarlar?

Sorumu cevapsız bırakarak depodaki kolilere doğru ilerledi. Birkaç koliyi alıp deponun kapısının önüne koydu.

JJK: Gereksiz şeyleri atmamız söylendi. Burada neyi gereksiz buluyorsan at!

PJ: Başta sen:'

JJK: Dalga geçmiyorum Jimin.

Ilk kez adımı ağzına aldı. Daha doğrusu sadece bir kac defa konuşmuş olsakta ilk kez Jimin demişti. Ancak sesi tok ve ciddiydi. Bu korkutucuydu. Onu tanımıyordum. Ve boş bir okulun en alt kattındaki depoda onunla temizlik yapacaktım. Evet bunu su an akıl edebiliyordum. Cezayı kabul ederken bunları göz önünde bulundurmamıştım.

JJK: Orada mal mal dikeleceksen evine gidebilirsin. Böyle sadece ayak bağı oluyorsun.

PJ: Tamam tamam.

2 saat içerisinde depoyu temizlemiştik. Müdür yardımcısı da gelip kontrol ettikten sonra şükürler olsunki lanet okuldan çıkabildim. Bugün Tae'ye gidecektim. Çünkü yapacağımız dedikodular vardı. Yol üzerinde bir markete uğrayarak abur cuburlar aldım. Daha sonra Tae'nin evine giden ara sokağa girdim. Sokak sessiz ve ıssızdı. Böyle şeylerden korkmam ancak yinede burası çok garip bir yerdi. Bir ağaç hışırtısı dahi yoktu. Bu sokağı hemen geçebilmek için hızlı hızlı yürüyordum hep. Ancak bugün üzerimde bir yorgunluk vardı. Bu yüzden yavaşça yürümeye devam ettim. Sanırım sokaktan korkmamı gerektirecek pek bir şey yoktu. Çünkü hic sorunsuz Tae'nin evine varmıştım. Kapı açılır açılmaz kendimi içeri attım. Yorgunluktan ölüyordum. Salondaki koltuğa yayıldım. Tae'de abur cuburlari kaplara doldurup getirdi. Evet bizim geleneksel okul dedikodu günlerimiz vardı. Bugün de o kutsal günlerden biriydi.
KTH: ChoHee, Kwang çıkmaya başlamışlar. Sözde hayatta arkdaş dahi olmazlardı:' Diğer bir şey ise bu sınıfa yeni gelen çocukla beraber bugün okula yeni bir çocuk daha gelmiş. Hoseok'ların sınıfına adı Yoongi. Sence bir arkadaşlıkları var mıdır? Çünkü ikiside soğuk ve ürkünç kişiler.

PJ: Sanmam Jungkook kendi haline takılıyor. Yoongi ile arkadaş olmuş olsa beraber takılmazlar mıydı?

KTH: Ancak başka şeyler de var Jimin. Sınıfta dönen dedikoduya göre ikiside aynı okuldan gelmiş ve ikiside zubbe, kabadayı tiplermiş. Ya düşmanlar yada dost? Hangisi daha kötü olurdu acaba?

PJ: Dost olmaları bence büyük bir felaket olabilirdi. Dua edelim de düşman olsunlar sadece kendilerine zararları dokunsun.

Tae ile okuldaki tüm herkesi eleştirip bomba haberleri sunduktan sonra yatmak için odalarımıza gittik. Evet Tae'nin evinde odam var dediğim gibi ailemden cok bu çocuğu görüyorum:'

Hemen konuya girmek isterdim ama yukarıdan emir aldım alaoqq giremiyorum. Yani tam olarak kurgunun başlayacağı bölümler sanırım 4 yada 5 olacak. Ve okunma artana kadarda bölüm yayımlamayı düşünmüyorum tşk.

BLACK FATE  | JiKook  [REST]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin