Bölüm 7|🔪

30 3 1
                                    

Sonra bana döndü. Kolumdan tuttuğu gibi sertçe fırlattığı yatağa. Anın şokuyla kalmıştım öylece, olacakları bekliyordum yalnızca. Jungkook yavaşça üstümde yerini almıştı. Karnıma yaptığı ağır baskı sebebiyle canım yanıyordu. Ama sessiz kalmak şu anlık en makul kaçış yolu görünüyordu. Kafasını eğdiği sakince.

JJK: Kokun... çok güzel

Söylediği şeyi idrak etmeye çalışmama kalmadan boynuma nazik bir öpücük bırakmıştı. Öpücüğü irkilmeme sebep olurken ellerini çıplak vücudumda gezdiriyordu. Soğuk ellerinin tenime işleyişi fazlasıyla rahatsız hissettiriyordu. Yeterince oyalandığını anlayıp boyunuma yine bir öpücük bırakmıştı sert ama şevketli. Tepkisizce izliyordum tavanı. Hareket dahi etmiyordum irkilen vücudum dışında. Bundan oldukça rahatsız olmuştu sanırım ani bir şekilde ısırmıştı boynumu. Küçük bir inleme bıraktım odaya. Hoşuna gitmişti belli ki. Çünkü devam ediyordu. Ben kendime hakim olmaya çalışsam o kadar sertleştiriyordu ısırıklarını.

PJM: Ju-Jungkook yeter lütfen

Kafasını kaldırmıştı. Beni bırakacağını sanmam salaklık olmalıydı sanırım. Dudaklarını yavaşça bastırmıştı dolgun dudaklarıma. Karşılık vermemem onu yeterince deli ediyordu. Alt dudağımı ısırdı. Ama bu istediğini elde etmesine yeterli olmadı. "Demek öyle Park." diyerek sırıttı. Eğdiği suratımdan kaldırdı başını elleriyle yavaşça turlama başladı yeniden vücudumu. Sonundaysa asıl ulaşmak istediği yere ulaşmıştı. Elini boxerımın üzerinde gezdirmişti. Açıkçası şu an karşımda her şeyi yapabilecek bir katil yerine başka biri olsaydı kendimi o kişiye teslim ederdim. Ama bu şu an imkansız görünüyordu. Boxerımın üzerinde nazikçe gezen eli birden penisimi sıkmaya başlamıştı. Açılan ağzımı görür görmez eğilmiş hiç zaman kaybetmeden sokmuştu dilini içeriye. Dillerimiz birbirine değiyor, yalnızca onun değişleri ile hareket ediyordu dilim. Bu andan kıllı penisini gördüğüm ve sakso çekmem için ısrar eden adamdan daha çok iğrenmiştim. Şu an resmen taciz ediliyordum eğer Jungkook durmazsa... Gözümden küçük bir yaş gelmişti düşüncelerimi yoğunlaşırken. Kook nefessiz kaldığını hissederek ayrılmıştı benden. Sonrada kalkmıştı üzerimden. Odanın lavabosuna girerek düzeltmişti dağılan saçlarını.

JJK: Giyin ve defol!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BLACK FATE  | JiKook  [REST]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin