Chapter 7

166 20 7
                                    

Toi ylinkuva varmaa editti mut I don't give a fuck😘

Julian nk

Luke tulee tänään illalla kotiin! En jaksa odottaa, että pääsen pussamaan hänen pehmeitä huulia.

Vien vauvan hoitoon Luken vanhemmille täksi päiväksi sillä olen ilmoittautunut tanssitunnille. Siellä kokeillaan montaa eri tanssi lajia. Se kestää noin kaksituntia sitten on tunnin ruokatauko ja sitten vielä vikat kaksi tuntia. Ehdin hyvin kotiin ennen Luken tuloa. Järjestän jotain romanttista. Pitää käydä kaupassa ostamassa tarvikkeita.

-

"Kiitos Liz kun voitte ottaa hänet hoitoon", Kiitän Liziä.
"Ilo ottaa hänet hoitoon. Hän on aina tervetullut isovanhemmillensa", Liz naurahtaa.
"Tässä vielä vähän tarvikkeita", Kerron ja ojennan pienen repun.

Liz ottaa repun ja hyvästelemme vielä. Menen kaverini Rosen autoon ja vilkutan vielä. He vilkuttavat takaisin. Tutustuin Roseen pari päivää sitten kun kävin ilmoittautumassa tanssitunneille. Olen onnellinen, että olen saanut kavereita tosi helposti.

Juttelemme tulevasta tanssi tunnsita ja muista random asioista. Selaan samalla uutisia läpi kunnes järkytys iskee. Arzaylea ja Calum!

"Kuunteles tätä", Sanon Roselle.
"Kuuluisan Australialaisen bändin jäsen Calum Hood on nähty Lontoon lentokentän vessassa pussailemassa tuntematonta tyttöä. Onko heillä suhde! Kuvaajan mukaan se oli rajua rakkauden näyttämistä", Luen vähän naureskellen.
"Alkoko tyyppi sun kaveriks jotta siit tulis julkkis?" Rose kysyy. Kohautan vain olkiani.

"Voi olla että he ovat tunteneet jo aikaisemmin. Ei sitä tiedä", Sanon miettivästi.
"Mutta on uutinen kyllä huvittava. Dramaattista kirjottamista", Rose naurahtaa.
"Rajua rakkauden näyttämistä. Ei saatana", Nauran.

Nauramme loppu automatkan tyhmälle uutiselle tai enemmänkin sen kirjoittajalle.

Pääsemme vihdoinkin perille. Suuntamme pukkariin vaihtamaan vaatteet. Vaihdan päälle rennot tanssi vaatteet. Hiukset on jo valmiiksi onneksi kiinni.

Ensimmäinen laji on vogue tanssia ja sen jälkeen show

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ensimmäinen laji on vogue tanssia ja sen jälkeen show.

Kun kaikki ovat paikalla niin treenit alkavat lämpällä. Lämppä musiikkina toimii Ariana Granden Into You.

Lämpän jälkeen nopea huikkasu vettä ja sitten jatketaan. Nyt meille opetetaan muutama liike joista teemme lyhyen sarjan. Vedämme lyhyen sarjan Zayn Malikin Pillowtalk biisiin. Kerkeämme tekemään sen vielä uudestaan ennen juomataukoa ja lajin vaihtoa.

Nyt olisi vuorossa show tanssia ja sen jälkeen pääsee ruokatauolle. Alamme harjoittelemaan perus liikkeitä joista teemme lyhyen sarjan. Kun sarja on valmis niin opettaja laittaa kajarista musaa ja alamme tanssia. Tajuan, että biisihän on vähän liiankin tuttu. She Looks So Perfect. Naurahdan pikkuisen. Yksi suosikki biiseistäni pojilta.

Dance with me 2 | 5sos |FinnishWhere stories live. Discover now