Moi kaikki! Sori oon jumittanu täs chapteris aika kauan😅 Näis tulevis chaptereis voi tulla kaiken näkösii virheit ku en pysty lukee edellisii chaptereit täst kirjast eli wattpad is being a bitch mut toivottavasti nautitte!
Luken nk
Saavumme talolleni ja tällä kertaa kaikki ovat mukana. Pojat yrittivät koko matkan lohdutella minua. Kuulemma tämmöistä sattuu kaikille. No pakkohan se on jatkaa elämää vain eteenpäin eikä jäädä murehtimaan menneitä. Ens kerral mä liimaan Lucian vaikka kiinni itteeni. No okei en ehkä nyt ihan liimaa mut teipillä kii nii kyl se onnistuu.
Astun autosta pois ja mukanani tulee kans Calum. Calum menee ottamaan tavaroita takakontista kun minä otan Lucian tämän paikaltaan.
"Hei pikkuinen. Oliko meillä hauska seikkailu tänään?" Naurahdan katsoen peukkua imevää pientä hentoista söpöä olentoa.
"Isi lupaa ettei enää koskaan kadota sua, mutta ei kerrota äitille jookos? Pidetään se bändin plus pikku bändiläisen salaisuutena?"
"Ai mitä?" Julia kysyy ja tulee luokseni kävellen.
"Aaa joo ei mitään. Kuhan tässä rupateltiin Lucian kanssa", naurahdan.
Julia katsoo minua huvittuneella ilmeellä ja ottaa Lucian minulta kun minä otan tavarat Calumilta.
"Okei. Olkoon mikä olikaan niin teidän pikkusalaisuutenne", Julia naurahtaa ja tööttää Lucian nenää lähtien sisälle.
"Kiitti paljon pojat tästä päivästä", kiitän.
"No pitäähä tommost ikäloppuu jeesata", Michael naurahtaa.
"Kai sä tiiät et mä oon täst bändist nuorin jos ei Jr bändiläistä lasketa mukaan?" Naurahdan. Michael jää miettimään vastaustaan kun kaikki muut sanovat moikka ja lähtevät ajamaan kohti minne lie ovatkaan menossa.Vietyäni kaikki kamat sisälle, kaadun suoraan sohvalle. Mä en jaksa liikkuu enää. Julia tulee olohuoneeseen ja tulee makaamaan viereeni. Otan Julian lusikkaan.
"Kiitos", Julia kiittää. Katson Juliaa hölmistyneellä ilmeellä.
"Sain viettää aikaa vähän muuallakin ja irtautua arjesta", hän naurahtaa.
"Aa joo. Koska vain", hymyilen ja silitän Juliaa.
Hän kääntyy katsomaan minua hymyillen ja suutelemme.
VOUS LISEZ
Dance with me 2 | 5sos |Finnish
FanfictionLopetettu kesken! Tää on jatko osa Dance with me joten kannattaa lukee se ennen tätä jos et oo lukenu sitä! Jonku aikaa tauolla en ny pysty kirjottaa ei oo motii ja jos alan väkisin nii siit tulee sillon p*skaa Best rank #2 michaelclifford