Chapter 9

161 17 0
                                    

Luken nk

"Heippa Julia! Pidä hauskaa", Huudan iloiselle rakkaalleni joka on menossa ostoksille.
"Kiitos. Pitäkää te pojat ja Lucia myös hauskaa!" Hän huutaa takaisin. Hymyni on varmaan niin leveä, että se ylettyy korviin asti.

Vilkutan Julialle ja tämän äidille ja he vilkuttavat takaisin. Menen sisälle ja huomaan, että muut katsovat telkkaria. Kävelen heidän luoksensa ja istun toiselle sohvalle.

"Luke mitä me tehään tänään?" Michael kysyy.
"Vahditaan Luciaa", vastaan.
Michael vain huokaisee. Menee hetki kunnes Calum saa idean.

"Mennäänkö ostarille?" Calum kysyy.
"Mitä me sielä Cal?" Kysyn ja katson Calumia.
"Ostetaan Lucialle jotai ja vaikka käydää syömässä", Calum ehdottaa.
"Kuulostaa iha hyvältä idealta", Totean.
"Sopiiko muille?" Calum kysyy.
"Joo tottakai. En jaksais kattoo lasten ohjelmia montaa tuntia vaikka kyllä ne ihan hauskoja onki", Ashton sanoo ja nousee sohvalta valmiina lähtöön.

Menen oitis pakkaamaan pienen kassin täyteen lasten hoito tarvikkeita. Pakattuani sinne kaiken tarpeellisen laitan sen olkapäälleni.

Vien kassin autoon ja huomaan Ashtonin kiinnittämässä Luciaa turvaistuimeen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vien kassin autoon ja huomaan Ashtonin kiinnittämässä Luciaa turvaistuimeen. Calum ja Michael säätävät rattaiden kanssa. Menen auttamaan rattaiden kasaan laittamisessa. Yhdessä laitamme rattaat konttiin, kontti kiinni ja audon kyytiin mars.

Minä ajan ja pelkääjän paikalla on Ash. Michael istuu Lucian vieressä ja Calum Michaelin. Käynnistän auton, laitan musiikkia ja alan ajamaan kohti ostaria. Lucia nukahtaa. Ihanaa nyt hän saa päikkärit.

Olemme ajaneet muutaman minuutin ja ajattelen kurkata peruutus peiliin josta näkee myös takapenkille. Michael ja Calum nukkuvat myös. Ash katsoo kans taakse ja kaivaa puhelimen esiin ottaen kuvan heistä. Ash postaa kuvan luultavasti twitteriin.

Näen jo ostarin, mutta jäämme ruuhkaan. Ihmiset tööttäilevät. Lucia herää ja alkaa itkemään. Michael ja Calum heräävät myös.

Kurotan oikealla kädelläni taakse jotta voin silittää Luciaa ja samalla hyssyttelen. Lucia rauhoittuu pian. Calum ja Michael leikkivät kukkuu leikkiä Lucian kanssa.

Pääsemme ruuhkasta. Pian olemmekin jo ostarin parkkipaikalla. Ashton nousee ensimmäisenä autosta. Hän avaa takakontin ja ottaa rattaat alkaen kasaamaan niitä. Tulen pois autosta ja avaan Lucian oven. Hymyilen söpölle pikkuiselle enkelilleni ja otan hänet syliini irotettuank turvavyöt ja kaikki. Michael ja Calum tulevat viimeisinä pois.

Laitan Lucian rattaisiin jotka Ashton on koonnut. Laitan rattaiden ala kassiin hoitokassin. Kiitän muita auttamisesta. Menemme ostarin sisälle.

"Hmmm mihin mennään?" Calum kysyy.
"Lelukauppaan?" Michael ehdottaa.

Kaikki nyökkäämme vain vastaukseksi. Suuntaamme siis kohti lelukauppaa. Annan Calumin työntää rattaita. Saavumme lelukaupalle.

"En oo käyny täällä vähän aikaa", sanon ja huokaisen.
"Lapsena tääl oli ain fiiliksis",Michael sanoo.
"Ei massennuta. Ei me viel nii vanhoi olla ettei voitais mennä lelukauppaa ja leikkii leluil", Ashton naurahtaa ja juoksee lelukaupan sisälle.

Menemme perään, mutta kävellen. Kiertelemme ja etsimme Ashtonia. Vihdoinkin kun löydämme hänet niin en voi pidättää nauruani ennä ole ainoa.

 Vihdoinkin kun löydämme hänet niin en voi pidättää nauruani ennä ole ainoa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nauramme Michaelin ja Calumin kanssa kovaan ääneen. Ashton on ostoksilla lelukaupassa pienellä lelu ostoskärryllä. Ashton vain näyttää kieltä meille.

Eroamme pienen naurukohtauksen jälkeen. Kaikki menevät katselemaan kauppaa yksikseen paitsi Calumilla on tietysti Lucia seurana. Kiertelen ympäri isoa kaupaa. Kokeilen ja leikin hetken leluilla. Löydän pehmolelu osaston ja ihastelen kaikkia pehmoleluja. Ihailu keskeytyy sillä saan viestin Calumilta, että he odottavat minua kaupan ulkopuolella. Katson kelloa ja huomaan hortoilleeni jo puoli tuntia. Katson nopeasti pehmoleluja. Pian löydän pehmolelun jonka haluan ostaa Lucialle.

Calumin nk

"Laitoin viestiä Lukelle et tulis jo", kerron muille.
"Paree tulla nopee sillä mulla on kauhee nälkä",Michael valittaa.

Kurkkaan rattaisiin. Lucia imeskelee leluansa. Hymyilen vain söpölle enkelille. Siirrän katseeni muihin.

"Ömm voisinko käydä ulkona?" Kysyn.
Ash huokaisee ja nyökkää. Ashton ottaa rattaista kiinni ja menen nopeasti ulos. Otan sytkärin ja savukkeet esiin. Sytytän ja alan polttamaan.

Tumppaan tumpin ja lähden sisälle. Huh Luke ei ole vielä tullut.

"Nopeeta. Ota purkkaa", Ashton tarjoaa. Otan häneltä purkkaa ja laitan sen suuhuni.

"Mutta haju ei silti lähde vaatteista", Ashton huomauttaa.
"Joojoo", vastaan.

Pian näämme Luken tepastelemassa meitä päin.

Pian näämme Luken tepastelemassa meitä päin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mul meni vittu moti! Anteeksi kiroilu. Mutta olin kirjottanu täst ihan sairaan pitkän chapterin mutta wattis päätti poistaa puolet... anteeks ens chapteri tulee loput täst chapterist

Words:626

Dance with me 2 | 5sos |FinnishWhere stories live. Discover now