Julian nk
On hääpäivä. Jännittää ihan sairaasti. Olen juuri meikattavana. En jaksa odottaa, että saan nähdä miltä näytän. Tästä tulee minun onnellisin päivä ikinä!
Luken nk
"Nää housut ei mahu!" Huudan.
"Mä sanoin sulle, että et saa syyä mitää paskaa ennen häitä!" Calum huutaa minulle vihaisena.
"Noku s-se munkki ja sen kaverit näytti niin hyviltä", sanon nolona ja tökin sormiani yhteen.
Kuulen Michaelin nauravan kippurassa.
"Tää ei oo kuule leikinpaikka", Calum ärähtää.
"Joo kyl mä tiiän", Michael edelleen vähän nauraa.
"Mul on idea", Ashton kertoo.
"Okei. Kerro ideas", Calum kehottaa.
"Okei Luke mee makaa toho sohvalle", Ashton käskee. Katson Ashtonia vähän oudolla ilmeellä, mutta teen työtä käskettyä. Kun makaan sohvalla niin Ashton jaktaa "Okei kaikki me vedetää Luken housui ylös ja Luke sä keskityt vatsan sisään vetämisee".
"Mitä! Hullu idea! Housut ihan varman ratkee", huudahdan, mutta onjo liian myöhäistä. Calum ja Ashton vetävät housujani päälleni samalla kun Michael nauraa kippurassa.
"Noniin Luke vedä vatsa sisään", Ashton käskee.
Yritän vetää vatsaani sisään kun Calum pitää housuja ylhäällä ja Ashton yrittää saada nappia ja vetskaria kiinni. Pian Ashton saa housuni kiinni."Hyvinhä ne mahtu", Ashton naurahtaa. En tunne mun alavatsaa. Michaelkin lopettaa nauramisen.
"Olipa susta paljon apua Mikey", Calum sanoo sarkastisesti.Yritän nousta seisomaan, mutta tarvitsen apua. Ashton ja Calum auttavat. Lähden kävelemään kohti peiliä katsonaan itseäni, mutta pian housut repeävät vetoketjun kohdalta.
"Voi vittu", kiroan.
"Meillä on hätä. Nyt äkkiä lähetään kauppaan. Meil on noin 40min aikaa!" Ashton sanoo ottaen takkinsa ja kiiruhtaen ulos. Minä seuraan perässä.
"Jäädään Mikeyn kanssa tänne turvaamaa selustaa!"
Calum huutaa peräämme.
"Okei", vastaan.Kun pääsen autoon tajuan minulla olevan edelleenkin ne revenneet housut. Voi...
-
Saimme hankittua housut minulle. Olemme juuri menossa kirkolle vauhdilla sillä häät alkavat noin kymmenen minuutin päästä!Pian Ashton kurvaa auton kirkon parkkiin ja minä juoksen valmistautumis tilaan. Housut vaihdoin kaupassa joten hiukset vielä kuntoon ja rusetin voisi laittaa vielä paremmin. Muut ovat jo valmiita tietenkin. Käyn nopeasti vielä vessassa.
Katson itseäni vessan peilistä. Hengitän rauhallisesti. "Hei nyt pitäis tulla jo", Michael
"Okei. Tulossa", vastaan.
Okei Luke sä pystyt tähän.
CZYTASZ
Dance with me 2 | 5sos |Finnish
FanfictionLopetettu kesken! Tää on jatko osa Dance with me joten kannattaa lukee se ennen tätä jos et oo lukenu sitä! Jonku aikaa tauolla en ny pysty kirjottaa ei oo motii ja jos alan väkisin nii siit tulee sillon p*skaa Best rank #2 michaelclifford