En tiiä tuleeko täst nii hyvä ku siit ensimmäisest versiost. Tietäjät tietää mitä tapahtu. En oo enää varma kui vanha Lucia täs on ku mulle mun chapterit näkyy tyhjinä nii en nää esim kuinka paljo aikaa on kelattu eteenpäi.
Luken nk
"Kattokaas pojat mitä löysin Lucialle", näytän pehmolelua iloisena.
"Eikös toi oo vähän liian iso?" Michael kysyy.
"Tääkö muka? Tää on just sopiva kaveri mun pikkuiselle kullannupulle", sanon ja annan Lucialle lentosuukon joka vain naureskelee ja katsoo ympäriinsä.Nenääni leijailee tupakan haju. Käännän katseeni Luciasta Calumiin.
"Cal. Taasko sä oot polttanu?" Kysyn hieroen ohimoitani.
"Ehkä vähän", Calum myöntää katsoen lattiaan.
"Älä jooko sillo ku ollaa Lucian kanssa. Pyydän vaan tätä asiaa", Huokaisen pyytäen.
"No Lucian takii niin sopii", Calum suostuu.Kuuluu pian kovaa mahan murinaa.
"Mennäänkö syömään?" Kysyn.
"Luulin jo, että et kysyis!" Michael huudahtaa ja lähtee juoksemaan ravintola käytävään päin.
"Okei. No mennää", Sanon ja lähdemme Michaelin perään.Päästyämmy subwayhin Ashton menee varaaman meille paikat Lucia mukanaan. Tilaamme ruuat ja tulemme Ashtonin luokse. Otan Lucian syliini rattaista samalla ottaen maitoa ja sosetta valmiina syöttämään Luciaa.
"Mä voin syöttää Luciaa", Ashton ilmoittautuu.
Katson hetken Ashtonia, mutta sitten vain nyökkään ja annan Lucian hänelle. Ashton alkaa syöttää Luciaa innoissaan. Me muut aloitamme jo syömään.
Lucia saa maidon pian juotua. Tarjoudun röyhtäyttämään Lucian, mutta Ashton haluaa tehdä sen.
"Muista, että Lucia voi puk",varoitukseni jää kesken.
Lucia puklasi Ashtonin päälle. Michael ja Calum ottavat nopeasti kuvan Ashtonista ja nauravat.
"Tästä tulee hyvää kamaa snäppiin", Calum nauraa."Haahaahaa", Ashton vastaa ärsyyntyneenä.
Ashton katsoo Luciaan.
"Ei se ollu sun syytä. Oon vaa vähän vihanen noille kahelle imbesillille", Ashton kertoo ja hymyilee Lucialle.
Otan Lucian ja vähän pyyhkäisen tätä. Annan Lucian Calumille."Me mennää putsaa Ashton nii vahtikaa te Luciaa", Käsken hymyillen ja Ashton nousee paikaltaan. Lähdemme kohti vessaa.
"Okei", Calum vastaa.
"Lucia saattaa viel sit puklata", Ashton varoittaa hymyillen.Calumin ilme on näkemisen arvoinen. Nauramme vessassa putsatessamme Ashtonin vaatteita.
Ruuan jälkeen lähdemme vielä käymään jossai lasten kaupassa. Työnnän rattaita ja katselen tavaroita. Vauvojan tavarat ovat tosi söpöjä!
Näen hyvin samanlaiset rattaat kaupassa, mutte ne ovat vain vähän isommat. Etsin mutt kaupasta ja jatkamme kiertelyä yhdessä.
Jätän Lucian lähettyville. Otan vaippa paketin. Otan rattaat ja lähden kassalle. Maksan ostokseni. Huomaan muiden kadonneen. Katson puhelintani.
Calum: Mentii autolle jo🍼
Lähden kaupasta työntäen rattaita. Kun pääsen parkkipaikalle tajuan, että tavarat rattaista puuttuvat.
"Hei Luke missä Lucia", Ashton juoksee luokseni kysyen.
Menen varmaan ihan valkoiseksi tajutessani. Puhelimeni alkaa soimaan. O-ou se on Julia.
Annan puhelimen nopeasti Ashtonille ja lähden rattaiden kanssa juoksemaan sisälle takaisin liikkeeseen.
Calumin nk
Ashton antaa minulle puhelimen "vastaa sä".
Katson puhelinta ja painan vihreää.
"Hei Luke. Mites siellä menee?" Julia tervehtii.
"Ai hei Julia. Cal tässä. Tota iha hyvi täällä menee", vastaan.
"Hei Calum. Missä Luke?" Julia kysyy naurahtaen.
"S-se tota mmm. Tekee puuroa", kerron.
"Aijaa. Aattelin vaan tarkistaa tilanteen. No mut me tullaan kohta kotiin et käydää vaa syömäs", Julia kertoo iloisesti.
"Älkää kiirehtikö. Syökää hyvin. Käykää viel vaik jossain. Mun pitää nyt mennä, heippa", Sanon kylmähiki valuen ja lopetan puhelun."Öm pojat meille tulee kiire", Varoitan. Lähdemme juoksemaan sisälle. Löydämme pian Luken Lucia sylissään kyyneleet silmissään.
Kun olemme lähempänä Luke kysyy "olenko huono isä?"
Siis en kestä... Näin yhe jutun mis tyyppi perjaattees haukku Lukea läskiks... Kattokaa kuinka pörfect se on eikä oo lähelläkää läskiä ja muutenki toisten vartaloiden arvosteleminen on ärsyttävää.
Hieno toi Calumin ilme😂 Ja jos kiinnostaa nii mee vaik seuraa igs mun ja mun kaverin 5sos tiliä! Se on 5sos_soundsgood
YOU ARE READING
Dance with me 2 | 5sos |Finnish
FanfictionLopetettu kesken! Tää on jatko osa Dance with me joten kannattaa lukee se ennen tätä jos et oo lukenu sitä! Jonku aikaa tauolla en ny pysty kirjottaa ei oo motii ja jos alan väkisin nii siit tulee sillon p*skaa Best rank #2 michaelclifford