"Öyküüüğğğğ." diye bağıran biri rüyamda ne arıyordu benim kulağım sağar oldu. Ah popom. Gözlerimi zar zor aralarken "Anne ne diye Zülfü ile vuruyorsun bugün misafir yok. Tatile gidicez hem biz. OHA TATİL!!" diye bağırarak uyandım fakat uyumak her zaman en cazip şeydi. "Benim yerime sen git ben uyuyacağım."deyip ona popomu döndüm. Fakat Lara" Öyküüüğğğ"diye bağırıp duruyordu."Ya bu uyku düşmanının ne işi var burada acaba ben uyuycam diyorum uyku, uyumak, siliip felan yani uyuycam." dediğimde enseme dokunan elle çığlık attım. Tek tikimin olduğu yer enseydi ve Lara tikim ile oynamaya bayılırdı.
Yataktan hızla kalktım ve duvara yaslanıp." Noğ noğ noğ asla izin veremem buna de git valla hırsız var felan diye bağırırım mahalleyi felan çağırırım." derken Egecan gülüyordu. Niye gülüyordu bu çocuk. Hep mutsuzdur bu. "Niye gülüyo bu." dedim Egecan'ı tiksinirken gösterirken. O değilde sümüklü ne çabul büyüyor. Teyze mood online. "Gidiyorsun ya mutlu oldum." Sana bir tükürürüm. Neysem ben uyuycam. "Uf de gidin ben uyuyacağım." dediğimde annem bana sinirle baktı. "Ayı mısın kızım sen?" dediğinde ne diyor bu kadın demeden edemedim "Ne alaka." dediğimde gülmeye başladı "Maşallah uykun kış uykusu gibi." hepsi bir ağızdan gülerken onlara şaşkınca bakıyordum. Espri anlayışları beni bitirdi yalnız. Göz devirdikten sonra havalı bir sahte gülüşle "Ahahaha ay ne komik siz azcık ötede gülün bende uyuyayım. Hem sünger bobum nerede benim?!" dedim sitemle. Ardından sürünerek yatağımdan indim ve Lara'nın ayağına tutunup "Sünger boobuuğğmm."diye ağlamaya başladım.
Eğer benseniz uyanmanız en zor şey olabilir. O yüzden Lara'nın ayağında yatmaya karar verdim. Sonrası mı? Hatırlamıyorum.***
Rahatsızca yerimde kıpırdandım. Neden oturur vaziyette uyuyordum? Bir dakika bugün oha tatil günü. Gözlerimi zar zor açarken yerimde gerildim. Önümde mavi bir koltuk var. Etraf ter kokuyor. Bir dakika yoksa burası. "Otobüüss." dedim korku ile. Sol kulağıma gelen bu itici kahkaha sinirimi bozmaya yetmişti Lara'ya döndüm "Otobüste ne işimiz var bizim?!" dedim sinirle "Uçağa senin yüzünden geç kaldık ya ondandır." dedi bana ölümcül bir bakış atarken. Beni araba tutardı. Ve midem bulanmaya başlamıştı bile. Kusmak üzere olduğumu anlayan Lara endişe ile "Bekle zaten birazdan otobüs dinlenme tesisinde duracak." dedi ve sırtımı sıvazladı. Kenidimiz zar zor tutarken otobüste çalan müslüm baba beni tetikliyordu.
Araba sonunda park ettiğinde hızla indim ve midemde olan her şeyi boşalttım. Fakat yere dikkatle baktığımda siyah rügan ve pahalı ayakkabıları gördüm. Utançla yüzümü kaldırırken onu görmeyi beklemiyordum. Ensesine tükürdüğüm çocuk.
Yüzü sinirden kızarmış gözleri ile beni parçalara ayırıyordu. Bende esnemem geldiği için esnedim. Kesin nazar deydi bana. Çocuk biraz daha burada durursam beni katledebilirdi. Garip bir şekilde hareket etmeden bana bakıyordu. Arkamı hızlıca döndüm ve bir adım attım ki omzum ısırılmıştı. Omzum acı ile inlemeye başladım. Omzumu ne cürettle ısırırdı. Tam bağırmaya başlayacaktım ki Lara çocuktan özür dilemeye ve bei çeştirmeye başladı. Sanki suçlu bendim. Sinirle çocuğa bakıp dil çıkarttım ardından Lara beni otobüse çekti ve çocuk hakkında milyonlarca soru sordu. Tabi ki hiçbir şey bilmiyor gibi yaptım. Sonra ise otobüs şöförü amcanın yanına geçtim. Müslüm Gürses şarkılarını bağırarak söyledik. Adının Mahmut olduğunu söyledi. Tam kanka ismi. Çok yakın kankalar olduk ve sanırım dönüştede bu otobüsle gitmek istiyordum. Yolculuk sürerken sesim kısıldığı için şarkıya eşlik edemiyordum. O sırada bir çocuğun burnunu karıştırarak ağladığını fark etti. Ve hemen yanına gittim. Çünkü kafasındaki müko superman kepi ve şişko göbeği ile beni kanka olmaya ikna etmişti. Yemek yiyen herkesle arkadaş olabilirdim. "Neyin var kereta?" dediğimde annesi bana kötü kötü baktı. Ay manyak kadın nasıl korkunç bakıyor. "Elif beni sevmiyoğ." dedi. Vay Elif ha ben sana yeterdim demek isterdim ama annesi nasıl bakıyor. "Niye lan gayet sevilesi bir şeysin sen." dediğimde annesi bana sinirle "Çocuğuma yalnış şeyler öğretme. Uzak dur." dedi. "Lan dedim lan neyi kötü bunun." dediğimde kadın cırlamaya başladı. Manyak mı ne "Aa deli misin nesin?" deyip yanlarından ayrıldım. Ve Lara ve konuştuğu kadının yanına gittim ve öksürerek kadına yerimden çekilmesini ima ettim ama kadın "Buyrun." dedi. Hadsiz şey. "Rica etsem yerimden çekilir misiniz?" dediğimde kadın anlamış gibi yapıp Lara'ya veda edip yerinden kalktı. Benimde uykum olduğu için kulaklarımı takıp yerime sindim. Yaşasın yolculukta havalı bir şekilde uyumak.
***
"Kalk artık Öykü geldik." diye beni mıncıklayan Lara'yı göz ardı ettim. Uyku kutsal bir şeydi fakat anlayamayacak kadar ahmak olmaları benim suçum değildi. Geldik mi? Korku ile gözlerimi açtım. Kalkmaya üşendiğim için Lara'nın üzerine yığılırken söylenerek beni yere itti ve ayağa kalktı. "Çok sıcak zaten yeter dibimde bittiğin.
Otobüs durağına taksi çağırdık ve oturma yerinde beklemeye başladık. Taksiciye adresi verip otele varana kadar sohbet ettik.
***" Merhaba efendim otelimize hoşgeldiniz. "diyen yakışıklı otel elemanınon neredeyse içine düşecek olan Lara'yı cimcikledim. Sonunda aklı başına gelen Lara oda kartımızı aldı. Ve 818 numaralı odaya gitmek için yola koyulduk.
Kapıyı açtığımızda" Sonunda! "deyip kendimi yatağa attım. Lara ise gülümseyerek bavulları duvara yasladı ve kapıyı kapayıp yanımdaki yatağa atladı. Lara'ya baktığımda tavana bakıyordu. Bende gözlerimi ondan ayırıp tavanla bütünleştim." Çok eğleneceğiz. "diyen Lara'ya görmeyeceğini bilsemde gülümsedim ve mırıltı şeklinde" Umarım. "dedim...
Merhabalar yeni bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın. Pek zamanım olmuyor. Zayıflama maratonum, yazlık işleri, misafirlikler, arkadaşlar, diğer kitaplarım... Neyse sonunda zaman buldum ve yazdım. Umarım bölümü beğenmişsiniz.
Sizce gelecek bölümde neler olacak? Ve sizce bölümler kısa mı?Sizi çok seviyorum. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Gelecek bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RADYO
HumorArkadaşlar bu benim ilk romanım o yüzden çok mükemmel yazamayabilirim. Lütfen yanlışlarımı ve yazım hatalarımı görmezden gelmeye çalışın. Bir radyo, bir soru, bir tatil... Evde bulduğu bir radyoyla başladı her şey. "Evet sayın dinleyiciler sırad...