Giriş : Yeniden yazıldı✔️

7K 165 32
                                    

Bölüm yenilendi ✔️

"Kim ifşaladı lan beni Süslü Sibel'e?!"

Sınıftaki herkes yüzüme okulumuzun ölmeyi unutmuş yaşlı müdürü Mehmet Hocayı görmüş gibi bön bön bakarken ben öfkeden delirmek üzeriydim.

Ulan okulun en sayko tipi Onur ile aynı şubeye düşmek için götümü yırtmışken şimdi Sibel Hoca yüzünden okulun arkasında sigara içerken yakalanmış ve müdüre şikayet edilmiştim. Muhtemelen Sibel Hoca benden hiç haz etmediği için şubemi değiştirecek beni geldiğim sınıfa geri postalayacaktı.

"Size söylüyorum geri zekalı ordusu! Kim ifşaladı beni?"

Bu arada ben Aslı. Okulda herkes tarafından 'Bayan Artist' olarak tanınırım. Erkeklerin peşinde koştuğu ama bir türlü elde edemediği o kız benim. Peşimde sürüyle erkek varken ben bir türlü benim farkıma varmayan Onur'un peşinden koşturuyorum oda ayrı bir ironi. Neyse siktir edin!

"Ulan yoksa ben sizin dilinizimi kestim?"

"Ne oluyor sista?" diyen Mevsim yanıma gelip elini omzuma koydu. Gözlerimi Mevsim'e dikerek, "Nerdesin lan sen? Sana bekçilik yap Sibel süslüsü beni görmesin demedim mi?" diye sorarken Mevsim dudağının kenarını ısırdı.

"Ya Çağan'ı gördüm bir an. Senin nöbet işini unutmuşum."

"Sana Çağan'ı görmeyi yasaklamadım mı ben Mevsim?"

"Of Aslı!"

"Oflama bana!" dedim öfkeyle. Son sınıflardan Çağan'a yanıktı bizimkisi. Bir bilse o salağın bana çıkma teklifi ettiğini yıkılacaktı. "Sana Çağan'ı görmek yasak. Sevgili Çağan'ın yüzünden şube değiştirebilirim farkında mısın?!"

"Ne?"

"Sibel bu sefer kesin beni başından atacak. Zaten elime fırsat geçse diye bekliyordu!"

"Ne yapacağız? Onur bu sınıfta kalacak!"

Sınıfa doğru dönerek elimi ön sıralardan birinin üzerine vurdum.

"Ulan kim benim ifşamı yaptıysa çıksın ortaya! Eğer o çıkmazsa sıra sıra hepinizin ebesini ziyaret edeceğim! Birinizin faturası hepinize kesilecek ona göre."

(IG) Baygizemli: Bayanartist seni takip etmeye başladı.

Baygizemli: Sakin ol reis. Daha yeni başladık!

Bayanartist: Kimsin?

Baygizemli: Senden nefret eden biri!

Bayanartist: Hadi ya! Aksi olmasın?

Baygizemli: Seni ifşalayan bendim. Onur'la sınıflarınızı ayıranda...

Bayanartist: Çağan sen misin?

Baygizemli: Çağan mı? :D

Bayanartist: Çağan şu an yanımda okul çıkışı 11/C deki Sinem'i yatağa atma konuşmasını hazırlıyor...

Bayanartist: Hangi teklifini reddettiğim intikamcı salaksın?

Baygizemli: Teklifimi reddeden bir kız tanımıyorum henüz. Ayrıca intikam değil de eğlenmek için seni seçtim. Ne dersin küçük oyunumuz başlasın mı?

[Görüldü✔️]

SENİ SEÇTİM (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin