5.Bölüm- Yeni öğrenciler

1K 41 12
                                    

Sabah uykumu doğru düzgün alamasam da zoraki bir şekilde yatağımla vedalaşıp kendimi banyoya attım, ılık bir duşun ardından aynanın karşısına geçip aceleyle saçlarımı kuruttum. Omuzlarıma dökülen kızıl saçlarımı açık bırakmaya karar vererek evden çıktım. Bugün normalden daha erken hazırlanmıştım. Malum Onur'la karşılaşmak istemiyordum.

Okula vardığımda planladığım gibi etrafta ne Onur vardı ne de sinir bozucu arkadaşları.

Okula girerek merdivenleri ağır ağır çıkmaya başladım ve birden Onur'un dün geceki davranışları aklıma gelince tiksintiyle yüzümü buruşturdum. Sapık pislik! Ondan kesinlikle nefret ediyordum. Dün gece çok geç saatte bir kızla onu bizim evin arka bahçesinde dudak dudağa görmüştüm.

Acaba bugün karşılaştığımızda dünkü olanlar hakkında bir açıklama yapar mıydı? Hah! Gerçi ben kim oluyordum ki? Bana kuzeni olarak bile bir değer vermiyorken ben onun bana hesap verebileceğini nereden çıkarmıştım.

Sınıftan içeriye girip sırama doğru ilerledim ve çantamı sıranın üstüne atarak Melis'in yanına oturdum. Odağı kaybetmiş mavi gözleriyle tahtaya doğru boş boş bakıyordu.

"Günaydın," dediğimde birden irkildi.

Sanki geldiğimi yeni fark etmiş gibi, "Günaydın dedi aşırı asık bir yüz ifadesiyle."

"Neyin var senin?" diye sordum. Fakat gözleri bu sefer sınıfın kapısında durdu ve oradan bizi izleyen kişiye bakarak cevap verdi.

"İyiy... iyiyim."

Kaşlarımı çatarak sınıfın kapısında dikilen kişiye baktım. Bu dün gece Onur'la dudak dudağa öpüşen o kızın ta kendisiydi.

Kızın yüzündeki sırıtış daha da genişledi. Yanıma gelip elini bana doğru uzattı.

"Selam," dedi. "Adım Selen. Benim boyfriend'imin kuzeniyle tanışmak istedim. Adın Aslı'ydı öyle değil mi?"

Boyfriend'im mi demişti o?

Elimi uzatmadan, "Selam," diye karşılık verdim. "Evet adım Aslı. Onur senin sevgilin mi?"

"Evet!" dedi. "Hemde çok uzun bir zamandır."

"Öyle mi?" derken hiçte samimi olmayan bir ses tonuyla söylemiştim bunu. Çünkü kıskançlıktan delirmek üzereydim. "Tanışma faslının bittiğini düşünüyorum Selen. Bu arada burada yabancıları pek sevmeyiz. Hele o yabancılar kapı dinlerse," deyip imamı yaptığımda bana karşılık gülümsedi.

"Bana alışmak zorundasın Aslı. Çünkü ben sevgilimle birlikte bu okuldan mezun olana kadar buradayım. Tanıştığımıza çok memnun oldum. Seninle daha çok görüşeceğiz. Malum Onur'un kuzenisin!" dedikten sonra bana imalı bir şekilde baktı ve kollarını göğsünün üzerinde birleştirip sınıftan çıktı.

"Kim bu ya?" dedim yanımdaki Melis'e dönerek.

"Bilmiyorum ama çok zengin ve sağlam bir tip. Ve gelir gelmez Çağan'ın aklını başından aldı."

"Götüne giydiği etektendir o!" dedim. "Nerdeyse bütün mal ortada."

Melis sıkılarak iç çekti.

SENİ SEÇTİM (YARI TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin