Κεφάλαιο 8ο

2.2K 169 14
                                    

Την επόμενη μέρα έμεινα στο δωμάτιο μου.
Ώσπου κάποια στιγμή χτύπησε η πόρτα και μπήκε μέσα ο Cameron.

«Σημερα θα γίνει μια δεξίωση για την επιτυχία μου στην αγορά ενός ιστιοπλοϊκού ομίλου ,9:00 να εισαι έτοιμη και να βάλεις κάτι καλο»ειπε απλά και έφυγε

Αγόρασε ιστιοπλοϊκο όμιλο,και κάνει και πάρτι και εγω δεν ξερω τιποτα.

Οι ωρες περνούσαν και αποφάσισα να ετοιμαστώ.

Ίσιωσε τα μαλλιά μου, βάφτηκα και εβαλα ένα υπεροχο φορεμα που είχα στην βαλιτσα που μου είχαν φέρει από το σπιτι μου.Ειχε στείλει ο Κάμερον έναν από το προσωπικό του να πάει να μαζέψει τα πράγματα μου και η Δέσποινα τα ετοίμασε.

Ειχε στείλει ο Κάμερον έναν από το προσωπικό του να πάει να μαζέψει τα πράγματα μου και η Δέσποινα τα ετοίμασε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Το φορεμα⬆️

Πηγε 9:00 και βγηκα από το δωμάτιο μου.Υπηρχε πολύς κόσμος,άντρες και γυναίκες.

Το ματι μου έπιασε τον Cameron να μιλάει με μια γυναίκα πιάνοντας την από την μέση.Στην εικόνα αυτή ζήλεψα.
Εκείνη την στιγμή ο Cameron γύρισε και με κοίταξε και έμεινε με το στόμα ανοιχτό όπως και πολλοί άλλοι άντρες που με κοιτούσαν εδω και ώρα.Αφου αντιλήφθηκε τι γινόταν και παρατήρησε πως με κοιτούσαν ηρθε προς το μέρος μου με ένα άγριο βλέμμα.
Με έπιασε από το μπράτσο και με τράβηξε μακριά από τον κοσμο.

«Καλα εισαι τρελή;Πως εμφανίζεσαι ετσι;»μου φώναξε

«Μα όλες οι γυναίκες εδω πέρα ετσι ειναι ντυμένες και αυτή που φλερταρες πριν λίγο ετσι ήταν ντυμένη και μαλλον σου άρεσε πολυ το outfit της»είπα και πήγα να φυγω αλλά με τράβηξε από το χέρι και με κολλησε στον τοίχο

«Το με ποια φλερτάρω δεν σε ενδιαφέρει και πήγαινε να αλλάξεις τώρα,θα στειλω κάποιον στο δωμάτιο σου να σου φέρει ένα αλλο φορεμα.»ειπε και έφυγε

Αυτή η σωματική μας επαφή με αναστάτωσε και αφου συνήλθα πήγε στο δωμάτιο μου και πάνω στο κρεβάτι μου βρηκα ένα φορεμα εντελώς διαφορετικό.

The bad boys next door |2|Where stories live. Discover now