Η Δέσποινα άνοιξε την πόρτα και ένας άντρας όρμησε μέσα στο σπιτι.Ήταν ένας άγνωστος άντρας γύρω στα 35 με ξανθά μαλλιά,αρκετά γυμνασμένος και αρκετά ψηλός.
«Πάρε το μωρό και ακόλουθα με» ειπε κοιτάζοντας με
Η Δέσποινα είχε μείνει στην πόρτα σοκαρισμένη
Εγω έσφιγγα την Gina στην αγκαλιά μου και εκείνη έκλαιγε.
Το μυαλό μου είχε θολώσει,δεν μπορούσα να σκεφτώ,δεν μπορούσα καν να κουνηθώ.
Είχε παραλύσει όλο μου το σώμα.«Με άκουσες;Παρε το μωρό και ελα μαζί μου» ξανά ειπε
«Π-ποιος εισαι;» Είπα πεθαίνοντας από τον φόβο μου
«Θα τα μάθεις ολα αν με ακολουθήσεις για αυτο βιασου» ειπε και περιμενε όρθιος με σταυρωμένα τα χέρια
Εγω σηκώθηκα σιγα από την θέση μου με την Gina στην αγκαλιά μου η οποία είχε ηρεμήσει.
Έκανε στην άκρη για να περάσω μπροστα.
Περνώντας δίπλα από την Δέσποινα με κοιτούσε με ανοιχτό το στόμα ώσπου λίγο πριν βγω με έπιασε από το χέρι
«Θα έρθω και εγω» ειπε στον ξανθό τύπο
Εκείνος δεν μίλησε και μας έκανε νεύμα να προχωρήσουμε
Η Δέσποινα μου έσφιξε το χέρι και μου ψυθίρισε πως ολα θα πάνε καλα.
Όποτε μου ελεγε πως ολα θα πάνε καλα παντα αισθανόμουν ασφάλεια γιατι παντα με πρόσεχε,παντα ολα όντως πήγαιναν καλα.Τωρα ομως δεν το νιώθω αυτο.Το μονο που νιώθω ειναι καυτά δακρια να κυλάνε στα μάγουλα μου και το σώμα μου παγωμένο.
Μπήκαμε σε ένα μαύρο τζιπ και ο ξανθός ειπε στον τύπο που οδηγούσε το τζιπ να ξεκινήσει.
Εμείς καθόμασταν στα πισω καθίσματα και η Δέσποινα με είχε αγκαλιά.Η Gina που ήταν στην αγκαλιά μου με κοιτούσε μέσα στα μάτια έτοιμη να κλάψει.Αυτο το βλέμμα της με σκότωνε, αν και δεν μπορούσε να καταλαβει τι γινόταν λόγω της ηλικίας της φοβόταν.
Μετά από 2 ωρες το αυτοκίνητο σταμάτησε μπροστα από ένα σπιτι .Ακριβως μπροστα από το σπιτι υπήρχε θάλασσα.Πρεπει να βρισκόμασταν κάπου στην Χαλκιδική.Δεν είχα προσέξει την διαδρομή.
Ο ξανθός τύπος μας έκανε νόημα να κατέβουμε
Προχωρήσαμεπρος την μεγαλη πόρτα του σπιτιού και με ένα πάτημα κουμπιού η πόρτα άνοιξε και βγήκαμε σε μια τεράστια αυλη με μια μεγαλη πισίνα στα αριστερά.
Ανεβήκαμε τις σκάλες που οδηγούσαν στην εσωτερική πορτα και μας άνοιξε ένας άλλος ψηλός τύπος γύρω στα 25.Ειχε μαύρα μαλλιά και ήταν γεροδεμένος.
Προχωρησαμε προς το εσωτερικό του σπιτιού χωρίς να πει κανεις κουβέντα.
Άρχισα να πανικοβάλλομαι ακόμη περισσότερο.Βρισκομασταν σε ένα πανάκριβο σπιτι με αγνώστους άντρες οι οποίοι ουσιαστικά μας απήγαγαν.
«Εσυ θα μείνεις εδω.» Ειπε στην Δέσποινα ο ξανθός άντρας.
Ο τύπος με τα μαύρα μαλλιά με έπιασε από το μπράτσο και μου έκανε νόημα να ανέβω.
Εγω τραβήχτηκα και αρχισα να ανεβαίνω μόνη μου τις σκάλες με αυτόν από πισω μου.
Αφου ανεβήκαμε άλλους 2 ορόφους βγήκαμε σε έναν όροφο που υπήρχε μονο ένα δωμάτιο με μια τεράστια πόρτα.
Ο τύπος δίπλα μου άνοιξε την πορτα για να περάσω στο δωμάτιο
Εγω προχώρησα αργα προς τα μέσα με την Τζινα στην αγκαλιά μου.
Αφου μπήκα μέσα έκλεισε την πόρτα και έφυγε
Ήταν ένα υπνοδωμάτιο.Τεραστιο. Η δεξιά πλευρά είχε τοίχο ενώ οι υπόλοιπες είχαν τζαμαρία που έβλεπες όλη την θάλασσα.
Στο δωμάτιο υπήρχε κρυφός φωτισμός στο ταβάνι για αυτο και το φως ήταν ελάχιστο.Το μονο πράγμα που φώτιζε το δωμάτιο ήταν αυτος ο φωτισμός και το φεγγάρι.
Ένας άντρας ήταν ακουμπισμένος στην τζαμαρία και κρατούσε το κεφάλι του.
Είχα αρχίσει να φοβάμαι πολυ.
Ο άντρας γύρισε σιγα σιγα προς το μέρος μου και με κοίταξε.
Οχι,δεν ειναι αυτος,αποκλείεται.
Αν και το δωμάτιο ήταν σκοτεινό και δεν μπορούσα να διακρίνω τα χαρακτηριστικά του καταλαβα ότι ήταν εκείνος..
Τα μάτια του έλαμπαν, έκλαιγε.Το βλέμμα του ήταν σοβαρο και δεν υπήρχε ίχνος κάποιου συναισθήματος στο πρόσωπο του ,με κοιτούσε χωρίς να κάνει τιποτα ,ούτε έναν μορφασμό.
Ήξερα ομως ότι ήταν αρκετά θυμωμένος.Αυτο ήταν το 5ο κεφάλαιο.Συγνωμη που αργω να ανεβάζω καινούργια αλλά ειναι η περίοδος των εξετάσεων και έχω πολυ διαβασμα❤️ Το επόμενο κεφάλαιο για να είμαι ειλικρινής δεν ξερω ποτε θα ανεβεί αλλά θα προσπαθήσω να το ανεβάσω όσο πιο γρήγορα μπορώ.
- xoxo Georgia