8.rész

268 21 0
                                    

Tessék az új rész. Kicsit késtem, de legalább itt van.

Suga:
Szeretem V-t és miatta olyan vagyok mint még soha gyengének érzem magam és sebezhetőnek mivel egymás energiáját szivjuk le és valamiért V többet is.
Reggel nehezen és fáradtan keltem mintha valami nyomta volna mellkasom, de mikor felültem még be is nyilalt és egyedül voltam ő sehol se volt.

Már javában tartottam az első órára még mindig szúró mellkasal, de ahogy beléptem V sehol se volt helyette Jungkook várt végig mért, de leültem padomba és az ajtót figyeltem.
Egésznap nem láttam párom és Jungkook is furcsa volt velem folyton figyelt megállás nélkül.
Tesi óra volt vagyis inkább ilyen vizsgálat helyette. Le kelet venni minden ruhát csak egy boxerben kelet menni ki, de valaki neki nyomot a falnak és hátra húzta kezem azt amelyiken jelem volt.

-Világít. - suttogta mély hangján.
Nem V volt mégis kezemen jelem világított.
-Eresz el! - szorítottam kezem ökölbe majd egy mozdulattal röpitettem el a srácot, de közben megrántotta kezem ami nem kicsit fájt. Vállam fogtam és fordultam meg felé.

-Te? - néztem. - Basszus mi bajod?
-Suga neked mi bajod? - kérdezte Jungkook és leseperte magát.
-Te támadsz meg és neked áll feljebb ha védem magam? - kérdeztem nevetve közben vállam fogtam.
-Ez a szar folyton világit mióta eljötél mellettem ezért kíváncsi voltam, hogy miért. - emelte meg kezét. - Látod?!
-Eddig csak V-nek világított. - mondtam hangosabban.
-Mi a fene ez? - kérdezte idegesen. - Sose világított magától csak ha használtam erőmet.
-Nem tudom. - rántottam vállat, de fájt. Fogtam elmentem mellette, de utánam nyúlt és fel kelt a földről.
-Suga. - nézet szemembe és közelebb lépet hozzám. - Járj velem.
-Hülye vagy? - akadtam ki teljesen és csaptam is el kezét.
Jungkook szemei engem figyeltek, de én elfordultam elhúzva kezem tőle. Itt akartam hagyni, de meg rántotta kezem mire lehajtottam fejem.
-Mióta világít a kezem azóta erősebbnek érzem magam. - szorította meg kezem- Erős akarók lenni és ehhez te kelesz nekem.
Úgy megdöbbentem, hogy meg se tudtam mozdulni, de hírtelen a nevem mondták igy elengedte kezem és végre távoztam ezzel mentet meg a tanár.

Meg mérték súlyomat és magasságom, vettek vért is és szemem is megnézték.
Utána jött Hoseok aki épp felsőjét vette le, de ahogy elment mellettem szemembe nézett. Nem tudtam miért, de zavart az egész. Ez előfordult Jimin esetében is. Furcsa volt, de RM és Jin inkább egymással törődött köszöntem nekik és ennyi volt az egész.

Később nem láttam V-t ami zavart, de mig kint ültem Jimin ült le mellém kezét maga mellé tette és az eget figyelte. Nem foglalkoztam vele csak nézelődtem tovább.
Egy ideig igy ültünk, de sóhajtott.

-Hol van V? - kérdezte mire mosolyra húztam számát és oldalra fordítva fejem néztem rá.
-Ezt szeretném én is tudni. - nevetem egy kicsit, de sóhajtva visszafordultam.
-Nem szólt, hogy megy valahová? - kérdezett tovább, de nem törődve ráztam meg fejem, hogy nem. - Akkor vége? Szakítás?
Oldalra fordultam és csak őt néztem.
-Jungkook is megőrült meg te is. - álltam fel és mentem be, de ő is jött velem.
-Csak.. Hát.. - beszélt egy kis szünettel.
-Hát mi? - kérdeztem idegesen közben gyorsan szedtem a lábam - Mi van? Rám van írva, hogy "szabad vagyok" vagy mi?
-Nem Suga csak hát. - kezdte újra, de más közbe szólt.
-Árad belőled az erő. - mondta Hoseok mire megtorpantam.

Hobe engem figyelt a sötétbe majd kezem. Valamiért a kezem tegnap óta ragyog és ez nekem is feltűnt. Hobe közelebb sétált és megemelve kezem nézte a jelem, de az ő jele is világított.
Nem tudom mi történt velem, de ez úgy tűnik vonza hozzàm őket. Ijedten húztam el a fájó kezemet ami korában Jungkook miatt sérült meg.
-Nem tudom mi ez, de elegem van-mondtam idegesen-Nem tudom miért teszi ezt és hol van V, de hagyjatok békén.
-Nem lehet -mondta Jungkook mögöttem sétálva felénk.
"Ijesztő "-ez jutott eszembe róla. Valamiért belőle egy bizonyos rossz erő sugárzik ami megijeszt. Kezem reflexből tettem mellkasomra ami feltűnt a másik kettőnek is.
-Az erő fontos nekünk és ehhez úgy tűnik -nézet szemembe-Te kellesz.
-Fordulj fel Jungkook.-mutattam magam erősnek.-Ne gyere a közelebb.
Kezem emeltem volna meg, de az nagyon fájt így tettem automatikusan vállamra és kezdtem is szédülni.
-A hibád miatt szenvedsz-szavai gúnyosan hatottak rám.
-Fáj-suttogtam vállam miatt. Le guggolt elém szemem figyelte ami már könnyes volt. Egyik kezét emelte meg és helyezte fájó vállamra majd egy erős mozdulattal nyomta meg a csontot mire haraptam ajkamra és hajtottam le fejem.
"Haza akarok menni"-mondtam magamba. Tudtam jól hogy érti amit mondok magamban Jimin.
-Fáj neki-mondta Jimin Jungkook-nak, de azt nem érdekelte erősebben szorította meg a vállam mire sikitottam egyet és néztem szemeibe.
Szemeim be voltak könnyezve közben Jimin szemei is érzi azt amit én.
-Jungkook-szóltam halkan neki mire közelebb hajolt arcomba.

Hírtelen engedte el vállam mire előre estem és sóhajtottak egyet a kellemes érzés miatt, hogy vége közben láttam, ahogy V sétál felénk közben erejét is használja Jungkook ellen engem védve, de utána semmi több egy ideig. Legközelebb a kórházban keltem és ültem volna fel ha épp nem lenne gipszben a vállam.
-Hol vagyok?-kérdeztem rá.
-Suga-kelt fel V engem nézve-Jól vagy?
Kezem reflexből lendült és pofoztam fel V-t.
-Hol voltál? Aggódtam, de te sehol és senkise tudta-mondtam sírva közben arcomat takartam. Kínos volt és ideges is voltam aggódtam miatta.
-Dolgom volt utána néztem néhány dolognak-mondta, de csak fejem ráztam.

Később egyedül hagyott mert ezt kértem valahogy nem akartam vele beszélni. Tudtam jól, hogy az miatt mert nem szólt nekem merre van. Gyerekes, de én nagyok aggódtam miatta és nem szólt nekem. Fejem hátra hajtottam és feküdtem el az ágyon szemem le csuktam és aludtam el, de hírtelen érintett valaki meg azt hittem, hogy Tae, de nem. Fekete szem pár engem nézet hozzá fekete tincsek amik a fényben barnás.

-Jungkook-ültem fel nehezen-Menj el kérlek. Miattad vagyok itt.
Részben igaz.
-YoonGi a te hibád volt-vágja rá nevetve.-Tae hazudott nem ott volt ahol hanem haza ment az apjához.
-Na és?-kérdeztem nevetve. Miért is lenne ez baj?
-Tae apja mágus aki nem jó mágus-mondja sóhajtva.-Tae apja a sötét erdő vezetője. Nem tudom miért ment, de te a fény.
-Hagyj ezzel-mondtam ezzel közbe vágva.
-Nagyon erős vagy és egyre nagyobb az erőd csak nézd -emelte meg kezét én pedig kezdtem ideges lenni.
-Menj el kérlek-mutattam az ajtóra.
Nem mozdult meg csak engem nézett ami kiakasztott. Helyes annyira helyes és annyira.. nem tudom de van benne valami.
-Nem megyek-mondta nézve engem ami kezdett idegesíteni.
-Szeretem őt Jungkook-néztem szemébe ami miatt arca el lágyult felém. -Bele szeretem teljesen.
-Tudom.-simítót arcomra.

Közel hajolt és ölelt meg. Néha nem értem egyszer gonosz egyszer érző egyszer le szar mindent egyszer aggódó lelke van. Annyira bonyolult mégis annyira egyszerű.
Én magam léptem egyet előre felé és indítottam ezzel el egy lavinát magam és mindenki felé. Oda hajoltam és csókoltam meg Jungkook-ot. Csak akartam egy kis nyugalmat és nem számítottam arra, hogy vissza is csókol.

Köszönöm annak aki végig olvasta

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Köszönöm annak aki végig olvasta. Remélem tetszett valakinek.

Különleges iskola. TAEGI ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora