9.rèsz

316 19 15
                                    

Itt az új rész. Olvassa mindenki a szeretettem csodás izével...lol 🤣🤣tényleg szeretlek titeket 

Suga:
Testem automatikusan mozdult Jungkook felé vágyva a kedves gesztusra amit adott nekem. Most mondhatnàm mennyire sajnálom, de vágytam erre leszarva épp merre vagyok az jobban izgatott, hogy egyre jobban forró volt a testem és ahogy érzem Jungkook is ugyan így volt sajàt testével. Hirtelen tolt hàtra főlèm mászva én meg bele mentem az egész mókába és mozdultam is hogy tudjon fölöttem lenni közben keze vándorolni kezdett mint a Bárány egyedül a mezőn csak ez a Bárány épp hasam simogatta. Ahol megérintett testem forró lett és nyögtem fel.
-Yoongi az ajtó.-suttogta ajkamra én meg mozdítottam is a kis vagy nagy szekrényt -pont nem izgatott mekkora- ami dőlt az ajtó elé ezzel akadályozva, hogy be jöjjön valaki akár orvos akàr V vagy a többiek. -Ügyes vagy.
-Ne kezelj úgy mintha gyerek lennèk.-mondtam idegesen, de csak nevetett, majd tolta àt nyelvèt az ajkaim közé ezzel elérve fogjam be a szàm.
Szemeim le csukva élveztem, ahogy nyakam csókolja, de valami nem volt jó.. valami nem volt jó, valami kellemetlen volt. Bár ajkaim közül tisztán hallatszott a kellemes sóhaj belül azon kattogtam mi nem jó ebben. Nem azzal volt a baj, hogy nem járunk, nem az volt a baj, hogy random megcsókoltuk egymást. Egyszerűen nem éreztem úgy magam, mint Tae-vel.
A csók közben kezdtem magam rosszul érezni és furcsa suttogó hangokat hallani. Egy kis idő után a hang tiszta lett és hallottam meg Tae hangjàt, ahogy a nevem mondja : "-YoonGi"
Nem akartam elválni tőle, de a hang folyton engem hívott, ami kezdett egyre hangosabb lenni.
-ELÉG!- kiabáltam el magam és erősen löktem el Jungkook-ot aki a fal felè repült, neki a szekrénynek amit én döntöttem el korábban.
-Furcsa, mi?- kelt fel, mintha semmi nem lett volna ez.
Én ijedten és sokkosan ültem feljebb. Jungkook ijesztő volt, de valahogy sajnáltam is.
-Jun..Jungkook. Én sajnálom. Nekem ez... -kezdtem bele, de nem tudtam mit is mondjak neki. Szemeit felemelve nézet rajtam végig és sóhajtott.
-Mindegy.-mondta nekem amit eléggé furcsàltam.- Sose fogsz túl menni rajta, Suga.
Igaza van ebben igaza van. Nem akartam járni Jungkook-kal csak egyszerű lazítás lett volna, de erre se vagyok képes.
-Elakarsz menni?- annyira nyilvánvaló, de rà kérdeztem mint valami kiscsaj. -Menj! Nem érdekel! Menj el!
-Àt mentél hiszti kiscsajba?- nevetet egyet, de nekem vicces nem volt.
-Igen, és? Csak menj. Egy szexet akartam ennyi. Ezt. -mondtam idegesen. Nem értem miért vagyok ilyen.
Az ablak tört be hirtelen és jelent meg V. Szívem dobbant egyet, ahogy idegesen térdelt az ablakba. Ideges volt, de mégis valahogy csalódott is.
-Jungkook menj el vagy Kivàglak az ablakon és nem érdekel ha tudsz repülni vagy sem.- sose hallottam ilyennek.
-Tae Egek azt hiszed ez megijeszt vagy mi. - nevetet egyet. -Suga maga támadott le mintha valami krémes lennèk. Szerinted basszus csak én akartam? Ne nevettes.
Tae rám nézett, de én csak el fordultam, mint valami zavarba levő kis csaj. Igaza van Jungkook-nak, de szégyellem magam Tae előtt.
-Engem nem érdekel.-tette kezeit szét ekkor láttam meg a világító jelet ami eléggé furcsa volt körülötte látszott az erei.
Felkeltem és álltam be elé. Kezem arcàra tettem és néztem szemébe.
-Tae. Jól vagy?- kérdeztem rá, hàtha értelmes válasz jön.-A kezed. Mond jól vagy? Úristen forró vagy.
-Mi?-lepődött meg Jungkook és jött volna közelebb, de Tae kezét emelve vizet csinálva kezdi el a falfelé lőni teljesen neki nyomta a falnak.
-Tae ne csináld meg fog fulladni.-fogtam le, de nem ment-TAE! Àllj kérlek. Hallod? Hallasz? Jimin kérlek. Valaki valaki. Jungkook.
Sírni kezdtem és próbáltam leállítani. Tudom mozgatni a tárgyakat, de valahogy most nem ment. Nem akartam, hogy baja legyen Jungkook-nak.
-JIMIN KÉRLEK.-kiabáltam hangosan. -Jungkook kérlek. TaeHyung! Hagyd abba!
Hirtelen jelent meg JHope a szoba közepén vele mindenki más. RM és Jin sokkot kaptak Jimin is, de JHope oda jött és segített nekem hátha sikerül valami, de semmi.
-NamJoon. -szóltam neki hàtha segíteni tud.
-Jin -szólt a mellette állónak ki halántékàt fogva meg nézte Tae-t ki hirtelen esett össze.
RM hirtelen mozdult és került Jungkook mellé mellkasára téve kezét kezdte gyógyítani aki hirtelen vett nagy levegőt és kezdett rendesen levegőt venni.
A padló tiszta víz volt és Jungkook fekete ruhája is a haja a padlora és homlokára volt ragadva. Annyira féltem annyira rettegtem.
Jimin futott oda hirtelen és simogatta meg annak mellkasát.
-Jungkook.-suttogta neki, de Jungkook csak levegőt kapkodott.
"Jimin szereted őt?" -kérdeztem magamban, mire keze megállt és hajtotta le fejét. Láttam mivel nem csak a fény miatt ami világított neki hanem az ahogy nézte.
-Tegyük fel az ágyra.- ment oda Jin és segített neki mindenki tettük fel az ágyra Jungkook testét.
JHope rám nézett én meg toltam arébb a szekrényt ő kiment a dokiért aki megvizsgálta Jungkook-ot.

Néhány nap eltelt és Jungkook azóta bent van én nem beszéltem semmit Tae-vel aki azóta jól van. Zavar az egész dolog így fejben már eldöntöttem beszélek vele. Keresve az épületbe jártam be minden helyett mire láttam őt a fa alatt ülve lecsukott szemekkel. Oda mentem és guggoltam le elé figyelve, ahogy alszik. Kezemmel simitottam arcàt meg amire nem kelt fel. Annyira aranyos és helyes annyira szeretem annyira vele akarok lenni.
-YoonGi ne piszkálj.- suttogta szemét se nyitva ki.
-Ah honnan tudtad?-lepődtem meg mire kezét emelte fel.-Ahh...
-Viccelek. Az illatod miatt tudom.-nyitotta ki szemeit és nézet szemembe. Annyira imádom azokat a szemeket azokat az ajkakat őt magàt.-Hogy vagy?
"Most komolyan ezzel akar kezdeni?"-mondtam magamban
-TaeHyung.-mondtam mire sóhajtott egyet.-Mi volt "akkor" veled?
-Mikor?-kèrdezett vissza, de én sóhajtottam.
-A kórházban.-válaszoltam egyszerűen szemeibe nézve.
-Nem lehetne ezt hagyni?-nézett szemembe én meg vissza.-Csak ne néz így.
Idegesen néztem rà nem kedvesen ezért kezdett bele.
-Féltékenység.-mondott ennyit, de furcsán néztem rà.-Suga, ez nekünk más. Láttam ahogy ajkait csókolod és simogatta a tested. Teljesen elvesztettem a fejem és ez lett. Nem tudom mit tegyek először, de a bőröm felforrt és ideges lettem az agyam be kattant és törtem be az ablakot. Azt akartam.. akartam...
-Megakartad ölni?-kérdeztem vissza ő meg elfordult.-Tae kérlek ne légy féltékeny...
-Viccelsz?-kérdezett vissza idegesen-Suga megakart téged basszni.
-Ez túlzás..-tettem ujjam fel ő nevetet egyett.
-Az eleje óta úgy nézett téged, mint a farkas a nyúlra csaj ez a farkas be akarta neked tenni.-mondta nevetve én meg fintorogtam egyet.
-Elég!-szóltam rá zavartan.
-Oké na.-dőlt hátra.-Szeretlek és ennyi. Féltékeny voltam.
Annyira idióta mégis annyira romantikus. Na igen másnak nem az lenne, de számomra ez az volt így combjára támaszkodtam és csókoltam meg. Először teljesen sokott kapott, de utána vissza csókolt.
-Mostál fogat utána?-kérdezte gonosz mosollyal én meg szorítottam kezem ökölbe a fa meg reccsent egyet -Vicceltem.
-Kapd be TaeHyung.-csokoltam újra meg ölébe ülve kényelmesen el helyezkedve, hogy jobban tudjam csókolni.

Mégis egy dolog nem tiszta. Tae meg akarta ölni Jungkook-ot és nem is félt közben mintha már egyszer tett volna ilyet... vagy esetleg mintha nem is ő lett volna vagy nem tudom, de ijesztő.
Lehet TaeHyung rejteget előlem valamit?

Köszönöm annak aki végig olvasta. 💖🥰

 💖🥰

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jul 27, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Különleges iskola. TAEGI ffTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang