1.☁ Egy fura srác, egy retkes kifli és a halál csivavája

2K 128 45
                                    

Megvan az érzés, amikor csak egy kifliért szaladnál el, mert megdöglesz éhen?

Meg mert másra nincs pénzed, de azt ki nem szarja le?

(Megsúgom, végül nem mentem el kiflit venni)

- A rohadt életbe... - motyogtam, miközben kihúztam az övemből a tőröm.

Ha harc, hát legyen harc.

A vérszomjas fenevad őrületes csaholásba kezdett a sikátor bejáratánál, melynek csatornaszaga volt.

Emellett valamiben tuti beleültem!

Fúj!

- Gyere, kutyi, a vacsi tálalva reggel nyolckor! - kiáltottam el magam, és kigurultam a gigakuka takarásából.

Az állat tüzet köpött.

Édes fa... szentségit neki!

Megtöröltem izzadt homlokom, amely lassan már nemcsak a verejtéktől, de a mocsoktól is csatakos lett.

Szuper, megint rám férne egy nagyon alapos fürdő.

Felemeltem az isteni derengésben úszó, harminc centis csoda pengémet, és rámarkolva a bőrből varrt nyélre, profi nindzsamozdulatokat alkalmazva kerültem ki a támadást.

A levegő valósággal izzott körülöttünk. Nem viccelek! Hullámzott a kukák teteje!

És a szag... soha ne menjetek egy ötvenfokos, telepakolt, panelházszemetes közelébe!

Ha a tűzokádó, savat köpködő, önerőből hajtott gázkazán nem, a kukaszag biztos, hogy kinyír!

- Töpszli kis félvér! - morogta a... izé az orra alatt.

Pechje van. Meghallottam.

- Töpszli?! 180 centi vagyok, te ajnározott tömegdög! - ráztam az öklöm mérgesen a csivavának beállított szörny felé.

Válaszul vicsorgást, szájszagot és savköpetet kaptam.

Egy ilyen miért nem egy bagoly képét veszi fel?

Legalább nem néznék teljesen marhának... vagyis csivavának.

- Megöllek, mielőtt kicsorbíthatnád a fegyvered!

- Abba azért nekem is lesz beleszólásom!

A srác hirtelen bukkant fel.

Azt se tudtam tőle, hol áll a fejem! Na nem azért, mert annyira jóbőr lett volna...

Bár kezdésnek nem volt rossz.

Formamagasak lehettünk, és talán egyidősek is. Farmert, belebújós, "Én vagyok a legjobb tesó, tesó!" feliratú, sötétzöld pulcsit viselt edzőcipővel.

A kezében egy alkar hosszúságú, hasonló derengésű kardot fogott.

Pontosan a kutya és közém állt be.

Haver, sorrendet nem ismersz?

A dög vicsorgott.

-Partiidill... pazar... - nyögtem fel, majd előtérbe helyezve a tőröm (ami amúgy az Apótonaéra (vagyis légből kapott) névre hallgatott ) lazán az ismeretlen srác mellé kutyagoltam.

Hoh, szóvicc veszély!

- Tetszik a fogpiszkád - jegyeztem meg vigyorogva.

Megjegyzem, életemben akkor láttam őt először. Habár ismerősen derengett valamit... talán egyszer már találkoztunk, amire én nem emlékszem...

Félvér Tábor - FogócskaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora