Okullar açılmadan önce kitabi bitireceğim!
İyi okumalar💙
Sabah uyandığımda yatağımın yanında bir not gördüm.
"Güzel bir şeyler giy seni arabanın önünde bekliyorum uykucu..."
Yataktan kalkıp bir duş aldım. Sonra rutin islerimi halledip dolabımı karıştırmaya başladım. Hiç mi düzgün kıyafet olmazdı! Biraz daha kurcaladığımda güzel bir kıyafet buldum.
Giyinip makyaj masama oturdum ve saçımı yapmaya başladım.
Rimel ve likit ruj sürdüm sadece. Yüzümün kapatıcıya veya başka bir şeye ihtiyacı yoktu. Ayakkabı aradım bu sefer. İki tane bulmuştum ve kararsızdım.En sonunda kahverengi olanı giyip çantamı aldım ve çıktım. Jimin arabanın önündeydi ve gözleri kenetlenmişti. Bana bakıyordu. Birden ağzından bir kelime kaçtı. 'MELEĞİM'. Ona doğru yürüdüm. Beni arabaya bindirdi ve kendi de sürücü koltuğuna geçti. Arabayı sürmeye başladı. 5 dakikalık bir yolculuğun ardından güzel şık bir cafeye geldik. Deniz kenarındaydı. İçeri geçtik ve kahvaltımızı yaptık. Kahvaltıdan sonra Jimin elini tutup beni çekistirmeye başladı. Deniz manzaralı harika bir yer! Tarif edilemezdi. Tahtadan sarkan çiçekler, yemyeşil çimenler ile masal gibi bir yerdi. Bayılmıştım. Jimin önümde diz çöktü.
-Jae! Biliyorum ani bir şekilde tanıştık ani bir şekilde oldu her şey ama ne olursa olsun sen bunu hakediyorsun! Jae... Meleğim... Benimle evlenir misin?
Şoktaydım. Evlilik teklifi beklemiyordum. Ben ne diyeceğini düşünüyordum. Sonra çocuğun dizi kirlencek dedim ve hemen cevabımı verdim.
-EVET!!
Ayağa kalktı ve bana sarıldı. Sonra yüzüğü taktı parmağıma.
-Evlilik teklifi beklemiyordum.
-Bence dünyadaki her kadın ileride başkalarına gurur ile anlatacağı bir evlilik teklifi almalı. Bunu hak eden en iyi kişi de sensin!
Çok mutlu olmuştum. Sanırım onunla evlenmekle iyi yapıyordum. Ona aşık oluyordum. Fazlasıyla. O günü birlikte geçirdik. Baya eğlendik. Ona minnettarım. Beni eski dünyamdan kurtardığı için.
Biliyorum çok kısa oldu. Normalde 1000 kelime fln yazardım. Ama yazacak bir şey bulamadım. Yakında yine uzun bir bölümle geleceğim.
Bb...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunlar Gerçek Mi? {PJM}
Fanfiction"Ben mi ölüm mü?" "Sanırım ölüm" "Beni sevmiyorsun yani" "Bilemiyorum"