9

39 4 0
                                    

Jimin tarafından uyandırıldım.

-Hadi geldik aşkım.

-Tamam tamam kalktım.

Saçımı başımı düzeltip arabadan indim. Jimin elimi tuttu. En arkadaydık. Farkettim de cümbür cemaat değildik. Eksikler vardı. Young, Yoongi, Namjoon ve Hoseok.

-Jimin diğerleri nerede?

-Namjoon söz yazıcakmış Hoseok pratik çalışacaktı Young noona ve Yoongi hyung da evde kalıp uyumayı tercih etti.

-NE?!

-Bir sorun mu var?

-Aish bende uyuyacaktım beni zorla getirdiler.

-Hadi bak geldik şimdi dönemeyiz.

-Peki madem. Ben Soo-ji unninin yanına gideceğim.

-İyi git bakalım.

Soo-ji UNNİ'nin yanına gittim. Kendine bir şeyler bakıyordu.

-Ne bakıyorsun?

-Hiç günlük giymek için bir şeyler.

-Anladım.

-Beraber bakalım.

-Olur :)

Birlikte kıyafet baktık. Ben kendime bir kaç şey seçip kabine girdim. İlk kombini deneyip çıktım. Jimin kapının önündeydi.

-Nasıl olmuş?

-Alalım.

-Tamam

Deyip kabine girdim ve diğerlerini sırayla deneyip Jimin'e gösterdim. Hepsini aldık. Soo-ji de bir çok şey aldı ama aldıkları hep bol şeylerdi. Erkek reyonuna doğru ilerledim ama Jimin kayıptı. Soo-ji unni ve Jin oppa da ortalıklarda yoktu. Evet artık saygılı olmaya başladım. Neyse koskoca avmde kaybolmuştum! Etrafa bakınırken Jungkook'u buldum.

-Jungkook, Tae ve Jimin nerede?

-İkiside Gucci'ye koştu.

-Sağol

Kasaya gidip aldıklarımı ödedim ve bende Gucci'ye koştum. İkisinin elinde bir sürü kıyafet vardı. Jimin beni görünce

-İyi ki geldin! Hangileri?

Seçtim ve Jimin de hepsini sırayla denedi ve içlerinden beğendiklerimizi aldık. Kasaya gidip ödedik ve Tae de arkamızdan geliyordu. Bir Hamburgerciye girdik ve kendimize sipariş edip diğerlerini beklemeye başladık. Biraz sonra da diğerleri geldi. Onlarda siparişlerini verdi. Yemek bitince eve geri döndük. Direk odamıza koştum poşetleri attım ayakkabılarımı savurdum ve yatağa atladım. Zaten anında uykuya dalmıştım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bunlar Gerçek Mi? {PJM}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin