Lütfen bol yorum ve vote istiyorum~.
İyi okumalar
Bugün Jimin ile belgeleri imzalamaya gidecektik. Sadece yanımızda şahit olacak birini de götürmeliymişiz ve en iyi kişi de 'NAMJOON'. Namjoon ile beraber şirkete geldik. Avukat belgeleri önümüze koydu. Sorun şuydu ki avukat kızdı ve Jimin'i kesiyordu. Ve ben, Jimin'in müstakbel bir kaç dakika sonraki karısı buna sakin kalamazdım. Tam bir şey söyleyecektim ki.
-Hadi ama Jae ne yapıyorsun imzalamıyacak mısın?
-Aah evet Jimin imzalıyorum.
-Hadi bebeğim.
Jimin bana bebeğim deyince kızın yüzünde iğrendirici bir ifade vardı. Çatla da patla! Benim kocam! Ben imzaladım ve sıra Jimin'deydi. O da tereddütsüz imzaladı. Hadi koçum hadi Namnam imzalama. Hadi. Ohh Namnam pardon Namjoon da imzalayınca artık evliydik. Haftaya bizimkiler arası bir nikah yapacaktık. O zamana kadar evli sayılırdık resmiyette. Jimin kapının önünde beni bekliyordu Namjoon çıkmıştı. Yine dalmışım.
-Hadi ama Canım~~
-Geldim Jimi-
-Aşkım!
-Ne!?
-Bana eşinmişim gibi davranabilirsin artık.
-He tamam Aşkım(!).
-Şöyle işte. Hadi çıkalım bebeğim.
Çantamı alıp Jimin'in yanına gittim. Elimi sıkıca tuttu. Bende onunkini. Arabaya gittik. Namjoon ortalıklarda yoktu!
-Namjoon nerede?
-O şirkette kalacak. İşi var.
-Hmm tamam o zaman.
Arabaya bindik ve eve gitmeye başladık. Eve geldiğimizde arabadan indim ve Jimin'i beklemeye başladım.
-Eşyalarını topla.
-Niye?
-Evli olduğumuza göre benim odama taşınıyorsun.
-Aah peki.
Eve gidip eşyalarımı topladım ve Jimin'in odasına geldim. İlk gün kendimi bulduğum oda. Eşyalarını yerleştirmeye başladım. Dolabının bir bölümü boştu. Bende kıyafetlerimi oraya astım. Sonra Kimin geldi.
-Yerleşebildin mi?
-Sayılır.
-Hmm bunları şu çekmecelere koyabilirsin. Ayrıca başucundaki komodin de boş.
-Tamam saol.
-Önemli değil. Seni seviyorum.
-Bende seni
-Ciddi misin?
-Evet sonuna kadar.
Yanıma gelip bana sıkıca sarıldı. Bende ellerimi boynuna doladım. Çok güzel tarif edilemez bir kokusu vardı. Çok uykum gelmişti. Giyinme odasına girip üzerimi değistirdim. Pijamalarımı giydim ve yattım. Jimin gitmiş. Aşağıdan yemek kokuları geliyordu. Mutfağa indim. Soo-ji yemek hazırlamış. Unni desem mi? Aman boşver. Ya da yok yok diyeyim. Aman ne gerek var? Neyse. Masaya oturdum. Sofra hazırdı. Soo-ji de geldi ve yaptığı yemekleri koydu. Herkes iştahla yerken biz kızlar olarak gayet sakindik. Yemekten sonra odamıza çıktım ve yattım. Uyku. Çok bir şey istemiyorum. Biraz sonra uyuya kalmışım...
1 hafta sonra
Normal bir hafta geçirdik ve bugün nikah vardı. Aldığım kıyafetleri giyecektim. Saçımı Young ben yapacağım dedi. Kıyafetimi giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunlar Gerçek Mi? {PJM}
Fiksi Penggemar"Ben mi ölüm mü?" "Sanırım ölüm" "Beni sevmiyorsun yani" "Bilemiyorum"