7.| falling star

280 49 14
                                    

7.| stea căzătoare

mai avea 2 săptămâni la dispoziție până să prezinte proiectul, însă jeongguk încă nu-şi făcuse curaj să-l întrebe pe taehyung.

se apropiase de el într-un fel, îi plăcea să-şi petreacă timpul cu el, se gândea la el mereu şi asta îl înnebunea.

*

aleile parcului erau mai frumoase seara din perspectiva lui jeongguk. îşi putea limpezi mintea fără ca un copil râzgâiat să țipe că vrea ceva sau să primească priviri dubioase din cauza modului în care se îmbracă.

o siluetă îmbrăcată în negru îi acapară atenția micuțului făcându-l să meargă încet către persoană respectivă, iar când îi văzuse mâinile un zâmbet îi apăru pe buze, chicotind.

multe foi şifonate şi pensule murdare erau în jurul persoaneu respective, arătând ca un artist stradal.

"ㅡ taehyung~ ce faci aici? "

o pensulă zbură în lacul din fața lor făcându-l pe cel mai mare să scoată un sunet gutural nu prea drăguț.

"ㅡ acelaşi lucru te-aş putea întreba şi eu...?"

jeongguk se puse pe jos cât mai aproape de taehyung privind spre foaia lui, însă nu apucă să vadă prea multe fiindcă ruşinos fiind, cel mare ascunse desenul.

"ㅡ o haide, lasă-mă să văd. " însă taehyung dadu negativ din cap. " ㅡcât de rău poate fi?"

"ㅡ o să râzi fiindcă nu mă pricep, iar tu faci asta perfect."

jeongguk rămăsese uimit. deci hyung-ul său ştia de desenele lui, însă... dacă îşi dăduse seama cine sunt persoanele din tablouri?

fața i se înroşise în timp ce înghiți în sec, taehyung observând această schimbare bruscă, ducând mâna spre fruntea celui mic.

"ㅡ eşti bine?" iar jeongguk aprobă dând mult prea rapid din cap, asta amuzându-l pe cel mai mare.

liniştea se lăsă între cei doi, auzindu-se doar vântul care le umbla prin păr ciufulindu-i.

taehyung îşi îndreptă privirea spre cer închizându-şi ochii. jeongguk văzu asta uitându-se confuz la cel mai mare.

"ㅡ ce tot faci?"

"ㅡ sunt stele căzătoare în seara asta şi mi-am pus o dorință."

zâmbetul copilăresc a lui taehyung îl făcu pe jeongguk să bufnească în râs.

"ㅡ tu crezi în chestiile de genul ăsta? "

taehyung se uită dezgustat la el. se simțea jignit...

"ㅡ da, normal... adică mereu mi s-au îndeplinit dorințele. pune-ți şi tu una!" însă jeongguk doar făcu semn cu mâna în semn negativ în timp ce cel mare oftă.

jeongguk îl analiză pe taehyung în lumina lunii. chiar părea că face parte din natură, şi nu într-un mod sălbatic, ci într-un mod rafinat. hainele lui simple şi părul oarecum lung îl făceau atrăgător, iar asta aprindea în jeongguk o dorință incredibilă de a-l face al lui.

"ㅡ o dorință îți poate fi îndeplinită şi de o persoană la care te aştepți cel mai puțin, adică să fie ea steaua ta căzătoare şi tu să nu-ți dai seama..."

"ㅡ ştii, asta a sunat destul de inteligent." începu taehyung să râdă fiind uimit de cuvintele pe care le spusese cel mic.

"ㅡ adică mă faci prost indirect?"

revoltat jeongguk se ridică în picioare întorcându-se cu spatele la taehyung, însă acesta îl trăgea de mână pentru a se aşeza jos.

"ㅡ nu m-am referit la asta, doar că nu mă aşteptam să zici aşa ceva. ai o minte creativă, îmi place asta."

mărturisirea lui taehyung îi făcu inima lui jeongguk să omită câteva bătăi, ca apoi să bată din ce în ce mai tare.

privirile lor se întâlniseră din nou, asta făcându-l pe cel mai mic să caute cu disperare mâna celui mai mare, strângând-o cât să-i transmită sentimentele sale față de el.

"ㅡ hyung~ dorința mea deja se îndeplineşte..."

şopstise jeongguk neluându-şi privirea de pe taehyung

"ㅡ ce dorință ți-ai pus?"

"ㅡ este secret. "

 "

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
aesthete | j.jk& k.thUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum