11.| dorință
după ce jeongguk plecase de la el, taehyung se aşeză pe jos în baie doar într-un halat.încă nu putea înțelege cum acceptase aşa ceva. avea un corp urât, trăsături urâte, se ura pur şi simplu, îi era teamă ca micuțul să nu fie dezgustat de acesta, dar nu ştia că în jeongguk ardea o dorință imensă, dorința de a-l vedea pe cel mai mare în costumul lui adam.
"ㅡ sunt atât de prost... "
se ridică trecând pe lângă oglindă, nu dorea să-şi vadă trupul aproape dezgolit, halatul atârnându-i.
"ㅡ dacă renunț acum, o să par lipsit de afecțiune şi interes față de gguk... cred că..."
dar nu apucă să-şi termine fraza deoarece suneria uşii răsună în toată casa.
gândindu-se că poate e băiatul cu mâncarea pe care o dăduse comandă acum ceva timp, nu se mai strădui să-şi aranjeze halatul, până la urmă aveau amândoi aceleaşi "lucruri", nu?
leneş şi nepăsător deschise uşa întinzând banii, dar observă că doar stătea cu mâna în aer.
"ㅡ umm... taehyung eşti bine?"
cel mai mare îngheță, şi nu din cauza faptului că-l lovea ploaia pe pieptul şi picioarele dezgolite, ci din cauza vocii lui jeongguk.
cel mai mic respira greu văzându-l pe hyung-ul său în acest mod. nu se aştepta să-l vadă prea curând aşa, pregătindu-se psihic de când ieşi din casa acestuia, imaginându-şi-l în tot felul de ipostaze în momentul când avea să-l picteze, iar dorința din el creştea din ce în ce mai mult.
observă mâinile tremurânde ale lui taehyung încercând să-si ascundă corpul, dar jeongguk îşi pusese mâinile peste ale acestuia, oprindu-l.
"ㅡ tae hyung, nu e nevoie să te ascunzi de mine, ai exact ce am şi eu, plus că nu e nimic intim. de acord?"
taehyung îşi ridică privirea observând zâmbetul de iepure al celui mai mic, ne mai fiindu-i atât de ruşine, aprobând din cap.
"ㅡ mi-am uitat telefonul pe canapea, mi-l poți da, te rog? s-a întunecat deja prea tare afară."
cel mai mare alergă până la canapea, aproape să cadă, doar ca să scape de privirile celui mic. nu se simțea comod, încă...
"ㅡ poftim, ne vedem mâine! "
şi cu asta îi închise usa în față lui jeongguk.
cel mic nu se supără, observând ruşinea şi fața roşie a lui taehyung, părându-i-se extrem de adorabil, aşa că plecă.
taehyung alergă dinnou la baie, dându-şi halatul cât mai în jos, privind şi atingând cu atenție claviculele şi pieptul. i se păreau destul de fine, dar nu destul de atrăgătoare.
apoi se întorsese cu spatele la oglindă, privindu-şi umerii şi spatele, dinnou... nimic atrăgător.
ce vedea jeongguk la el...?
______________________
nu cred că a apărut la toți ce am scris pe profilul meu, dar am făcut contul de instagram :)
se numeşte _lemontae_95, aşa că dacă doriți să-mi trimiteți mesaje sau să vorbim despre ceva, îmi puteți scrie acolo dând un follow. ^^
CITEȘTI
aesthete | j.jk& k.th
Fanficchiar dacă m-am pierdut sau am pierdut, tot te-am câştigat. --lemontae© elena mmxviii • copertă realizată de @euterpe-calliope