X. Červ - Deník I

141 19 0
                                    

Šel jsem se podívat za Bohem a díval jsem se na sebe.

15. 4. 1993
Dnes mám narozeniny. Asi bych se měl tvářit šťastně, ale pořád jsem špatnej z toho, co mi udělali ti idioti ve škole. Loki říkal, že jim něco provedem. Jsem zvědavej. Rána na hrudi mě pořád bolí. Pořezanou ruku se snažím nějak krýt, ale bojím se, že na to jednou zapomenu a někdo to uvidí.

***

"Podívej se na svou ruku teď, vole." Pronesl Rob.
"A není to jediný místo, kde si žiletka hrála." Pokračuje Sofie.
"Šššt! Pokračujeme..." ukončil diskuzi Loki a otočil list.

***

16. 4. 1993
Co jsme to sakra včera dělali? A proč jsem se probudil nahej? Bolí mě hlava a je mi blbě. Teď mi ještě Satan dal úkol o sebepoškozování. Asi se zabiju, nebo co já vím.

Už je mi líp.
Tak ne. Je mi ještě hůř... kurva!
Proč jsem to sakra dělal? Tohle je nejhorší způsob jak se zmrzačit. Měli jsme toho dost. Vím, že to říká každej v podobné situaci, ale už nikdy nebudu pít!
Průser! Hledají mě rodiče. Asi bych měl jít domů, ale takhle mě nesmí vidět. Nevím, co mám dělat. 

17. 4. 1993
Rodiče se na mě nasrali. Satan slíbil, že se je o ně postaráno...
Táta se snaží přijít na to, co jsem včera dělal a matka vymýšlí trest. 
Takže přišli na to, že jsem pil s Lokim. Sousedka viděla, že jdu k němu. To bude zaracha a ještě zákaz bavení se s Lokim. Seru na ně! Jdu si pro žiletku a plnit úkol od Satana.

Jo... stalo se přesně to, co jsem předpovídal. Asi se dám na věštce, nebo co. Loki mi hodil do okna kámen s papírkem.

Taky by mi mohli tyhle věci říct dřív, ale je to super překvapení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Taky by mi mohli tyhle věci říct dřív, ale je to super překvapení.

*Vychlazená jedenáctka*

18. 4. 1994
Loki mi daroval žiletku. Řekl, že bych si měl ublížit. Už jsem se řezal, ale už nechci. Určitě jde jen o to, abych se překonal a dokázat přijmout bolest, kterou si působím sám. Pak jsme se bavili o tom, že mě seznámí s dalšími démony.

Víc času trávím s Lokim, než s rodiči. Doma jsem jen občas. Vždy jen tehdy, kdy je potřeba, aby mě viděli. Jinak díky teleportu jsem stále v domě Satanově. Líbí se mi tady čím dál tím víc.

Loki se chová divně. Pořezal se a brečel. Zdá se mi, že se změnil. Teď je víc zranitelnější. Je taky nějak až moc přítulnej. Rob říká, že má teď jen takové období.

22. 4. 1994
Jestli moje jizvy a rány někdo uvidí, tak mě bude chtít poslat do blázince. Nosím stále dlouhé rukávy, ale až bude léto, tak to asi nevydržím. 

Pozoroval jsem Roba při práci. Sestrojil automobil. Nikdy jsem netušil jak moc velký tenhle dům je. 

Zase jsem se ztratil. Naštěstí mám ten obrácenej kříž, který mě zachraňuje. Potřebuju mapu.

Seděli jsme v obývacím pokoji a Rob mě donutil se zase pořezat. Já už nechci, ale musím. Už mi to vadí. Celá má levá ruka je už pořezaná. Pravou to teprve čeká. Loki mluvil o nohách a o břichu.

Seru na to! Už toho mám dost. Řezat se budu jen když budu chtít. Ať si říká Satan, co chce.

23. 4. 1993
Měl jsem noční můru. Zdálo se mi o tom, jak se stovky lidí dívají na to, jak se řežu. Dnes s tím oficiálně končím. 

Rob mi oznámil, že si ještě musím způsobit psychickou bolest. 

1. 5. 1993
(Rozklepané písmo)
LSD, PIKO, TRÁVA, KOKAIN, RŮŽOVÝ PANTER, - Měl jsem vše. 

Chci se zabít. Je mi ze sebe špatně. Je mi třináct a beru drogy. Piju jako bych za sebou měl už celý život. 

Máma si všimla toho, co mám na ruce.

3. 5. 1993
Můj pokus o sebevraždu nevyšel. Ke stromu, kde jsem měl oprátku, najednou přijeli Rob a Loki. Vzali mě a odnesli domů. Máma brečí a otec se nestačí divit, co se děje. Zklamal jsem rodinu. Zítra jedeme k psychologovi. Už se nestihnu zabít, ale ještě to zkusím.

DOPIS NA ROZLOUČENOU
3. 5. 1993
Teď se nejspíš moje tělo někde rozkládá. Chtěl jsem vám všem říct, že jste kreténi. Nesnáším svou rodinu. Nikdy jsem vás neměl rád. Materialismus není všechno! Chci, aby jste díky mně pochopili, že svět není úžasný. Bůh je mrtvý! Zabil jsem ho a mučil. Sám sebe.
Učitelé jsou jen loutky manipulátorů a žáci jsou neschopná hovada. Moje generace je plna idiotů stejně jako všechny generace před náma i po nás.
(Zbytek je rozmočený a nejde přečíst)

***

"Ty vole. Ses tam nezmínil o Tylerovi." Pronesl Rob. "Je to náš dealer, co nám vše shání."
"Asi k tomu nebyl důvod." Překvapil Sam Roba i všechny okolo sebe.
"Vždyť sis s ním tak moc rozuměl, i když ne tolik jako tady Loki." Řekl Rob a otočil se na Lokiho, který vypadal, že ho chce uškrtit.
"Drž hubu a poslouchej, tohle by mohlo Sama zajímat..." Ukončí toto téma Loki a ukáže na další stránku v deníku.

Nezbytné zloKde žijí příběhy. Začni objevovat