Perspectiva lui Dark
Când am ajuns la o intersecție am prins culoarea roșie, dar tot am trecut. Am ajuns la hotel și am parcat mașina. Am ieșit din mașină și am intrat în hotel. Am mers în camera mea și am aruncat hainele unde am nimerit. Am mers la baie și am făcut un duș rece. În 20 de minute am ieșit din duș și mi-am înfășurat talia cu un prosop. Am ieșit din baie și m-am dus la rucsac să iau o pereche de boxeri. M-am îmbrăcat și m-am aruncat pe pat. Josh a comandat ceva la room service și am mâncat. După ce am mâncat ne-am pus la somn că eram obosiți. Plus că mâine avem treabă. Trebuie să aflăm unde e renumitul John Moon. Abia aștept să-l întâlnesc. Cât despre Jessica, cred că începe să mă intereseze fata asta. Cred.
Perspectiva lui Jessica
In cutie se afla rochia cea neagra de la magazin. Cine m-a urmarit ? Cine stie unde stau ? Doar doua persoane stiu asta,Josh si Dark. O Doamne ! Sper ca nu ma urmareste. Si totusi rochia asta e superba. Am scos-o din cutie si m-am imbracat cu ea. Era exact masura mea si imi venea perfect. Imi placea foarte mult. M-am privit in oglinda vreo 30 de minute si am fost intrerupta de Pusha.
P: Ce faci scumpo ?
Eu: Bine. Ma admiram.
P: De unde ai rochia asta ?
Eu: De la un baiat pe care l-am cunoscut. Iti place ?
P: Este superba,dar cine e baiatul ?
Eu: E un tip de treaba.
Da de unde. E un criminal,dar nu pot sa-i spun asta. E mai bine sa o mint.
P: Bine. Sa o porti sanatoasa.
Eu: Mersi Pushy.
P: Hai acum la somn.
Eu: Imediat.
M-am mai admirat putin in oglinda si apoi am facut dus. Am pus rochia pe umeras si mi-am luat pijamaua. M-am pus pe pat si am adormit imediat.
Perspectiva lui Tom
Off.. a zis ca vine. Unde esti fiule ? Poate a mintit. Sigur e suparat si a plecat definitiv. Nu vreau sa stiu ca e suparat pe mine. Nu pot trai fara el. Am luat o hartie si un pix si am scris tot ce simteam sa scriu in acel moment. Am impaturit-o si am pus-o intr-un plic pe care l-am sigilat. Am scos din sertar cutia cu pastile si le-am inghitit pe toate 14. Totul a inceput sa se incetoseze in jurul meu. Abia am ajuns pana la noptiera,am luat poza lui Justin si o lacrima s-a prelins pe obraz.
Eu: Te iubesc, fiule. Mult. Iarta-ma!
Dupa ce am zis asta am simtit cum tot corpul mi se inmoaie. Nu mai auzeam nimic si nu mai vedeam nimic. Am mai inspirat de cateva ori si apoi totul s-a terminat.
Perspectiva lui Angela
Dupa ce am terminat curatenia am pregatit micul dejun pentru Tom. Am mers la camera lui si cand am intrat am scapat tava cu mancare. Tom era cazut pe jos si langa el avea poza cu Justin si cutia goala de pastile. O Doamne! De ce a facut asta ? Am sunat repede la salvare si au ajuns in 15 minute. S-au chinuit sa-l resusciteze 30 de minute,dar in zadar,murise. Cum sa-l anunt pe Justin ? Nici nu stiu ce numar are. Am chemat niste vecini care m-au ajutat sa-l imbrac si i-am cumparat un sicriu. Noroc ca Justin imi lasa mereu sume mari de bani ca am avut cu ce sa cumpar. L-am pus in sicriu si am pregatit totul. Am incercat sa dau de Justin dar in zadar. Daca nu vine pana maine il inmormantam.
Cum credeam Justin nu a venit asa ca l-am dus la cimitir. L-am ingropat in locul cumparat de Justin si m-am intors acasa. Astept pana vine Justin ca sa-l anunt si sa-i las cheia.
Perspectiva lui Dark
Visam ca sunt la cimitir si in spatele unei cruci era o umbra. M-am apropiat de ea si cand sa o ating m-a trezit Josh.
CITEȘTI
Dark-JB fan fiction ^în Curs De Editare^
FanfictionAparențele sunt înșelătoare. Justin Bieber -Dark Ariana Grande - Jessica Austin Mahone - Josh