Capitolul 5

441 29 4
                                    

Perspectiva lui Jess

M-am trezit din cauza telefonului care suna. Nu m-am uitat cine e si am raspuns direct.

Covorbire telefonica

Eu: Alo..

X: Neata somnoroaso!

Eu: Dark ?

X: Nu,Day..

Eu: Amuzant.. ce vrei la ora asta ?

X: Ai grija cum vorbesti. Si ma gandeam ca ai vrea sa iesi afara. Vad ca nu. Pa!

Eu: Stai nu inchide. Ies af...

X: beep beep..

End call

Idiotul a inchis! Cred ca s-a suparat. Oare unde vroia sa mergem ? Ma rog. Daca tot m-a trezit "sefu" m-am ridicat din pat si mi-am facut rutina zilnica. Dupa ce am terminat am vazut ca era 11 si 13. M-am dus la bucatarie sa mananc ceva. Pusha nu era8 in bucatarie,dar am gasit un bilet pe frigider in care ma anunta ca e la piata. Am luat cerealele din dulap si un bol. Aam pus cereale in bol si am turnat lapte peste ele. Le-am amestecat si apoi am mancat. Dupa ce am terminat am strans masa si am spalat vasul. M-am dus in camera si am pornit televizorul. M-am uitat la un film si apoi la o emisiune de gatit. M-am uitat la ceas si era 13 si 23 de minute. In 37 de minute vine "sefu" si trebuie sa fiu gata. Am sarit din pat si am stins televizorul. Am luat din dulap un maieu alb,o pereche de pantaloni scurti verzi,lenjerie alba si tenesi albi. Mi-am facut dus si m-am imbracat. Mi-am pieptanat parul si l-am prins intr-o coada de cal. Mi-am luat poseta si telefonul si am mers la lift. M-am uitat la ceas si era 14 si 3 minute. Sper ca nu a ajuns. Din pacate masina sport neagra era in fata blocului. Ce punctual e! Am mers repede la masina si am intrat inauntru fara sa zic nimic.

Perspectiva lui Dark

Dupa ce am vorbit cu Jess la telefon am mers acasa sa ma imbrac. Vroiam sa-i multumesc pentru seara aia,dar daca nu a vrut am inchis. Am ajuns acasa si m-am imbracat ca de obicei,dar am facut un dus lung inainte. M-am imbracat si am mers la masina. Am condus pana la ea in fata blocului si am asteptat sa iasa. A intarziat 4 minute. Nu e deloc punctuala. Daca o sa faca asa si la nunta nu se mai marita. A intrat in masina si nu zicea nimic.

Eu: Cat e ceasul ?

Ea: Stiu ca am intarziat.

Eu: Pot sa stiu de ce ?

Ea: M-am epilat la pizda. Multumit ?

Eu: Tonul. Si mrr. De ce ai facut asta ?

Ea: Asa am vrut. Mergem ?

Eu: Te grabesti ? La hotel sau acasa la mine ?

Ea: La antrenament. Si nu o sa se intample nimic,stai linistit.

Eu: Mai vedem. Niciuna nu mi-a rezistat.

Ea: Eu sunt unica. Eu o sa rezist. Mergem ?

Eu: Obraznica. Imi place.

M-am uitat la ea si se inrossise. Nu stiu de ce, dar nu vreau sa o violez. Dar tot o sa-mi pice in pat. Nu o sa reziste. Am pornit masina si am condus pana la barlog. Am intrat inauntru si am mers in depozit. Ea si-a luat arma si se uita la mine.

Ea: Incepem ?

Eu: Bine. Hai dezbraca-te!

Ea: Antrenamentul..

Eu: Ahh..nu-mi trebuie antrenament. Stiu ce trebuie sa fac.

Ea: Daca continui asa plec.

Eu: Si cum spune-am,arma trebuie indreptata spre tinta si cand ai ochit exact locul dorit tragi.

Dark-JB fan fiction ^în Curs De Editare^Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum