Capitolul 6

454 34 2
                                    

Am deschis usa si era Dark cu un barbat,probabil un angajat. Am ascultat ce discutau.

Dark: Lasa asta. Spune de ce trebuie sa te ajut.

X: Pai seful lor este o tipa.

D: Asa si ? Ti-e frica de o fata ?

X: Nu despre asta e vorba. Ca sa aflu informatiile trebuie sa o fac sa se culce cu mine.

D: Asa si ? E prima oara sau ce ?

X: Nu e. Uita-te cum arat.. nu s-ar culca cu mine nici daca ii ofer 1 miliard de dolari. Vreau sa faci tu asta si dupa ce obtii informatiile eu ma ocup mai departe.

Sper ca nu o sa accepte. Daca spune da inseamna ca asta vrea si de la mine.

D: Bine te ajut.

Se pare ca m-am inselat. E un nesimtit. Un curvar. Nu vreau sa stie ca tin la el. Defapt ca tineam la el. Am inchis usa si am plecat. Usa a facut un zgomot usor,sper ca nu a auzit nimeni. Am mers rapid pe holuri si am iesit afara. Am inceput sa plang si am pornit spre casa. Era intuneric si liniste. Ma simteam urmarita. Probabil mi se parea. Cand sa iau coltul un barbat mi-a sarit in fata si eu am tipat.

Perspectiva lui Dark

Eu: Bine te ajut.

Nemernicul asta vrea ca eu sa fac treaba, dar sa-l platesc. Stai ca-l platesc imediat. Am scos pistolul si cand am vrut sa trag am auzit usa inchizandu-se. L-am impuscat pe nemernic si am plecat sa vad cine era. Am vazut ca era o fata si dupa corp pare a fii Jess. Am urmarit-o in liniste,dar cand sa i-a coltul un idiot a sarit in fata ei si a speriat-o. A incercat sa o dezbrace,dar eu l-am luat de pe ea. I-am dat cativa pumni si apoi a fugit. M-am intors spre Jess si statea pe jos inghemuita. Era speriata si plangea. Nu stiu de ce,dar nu pot sa stau si sa o privesc. Am mers la ea si cand am atins-o a inceput sa ma loveasca cu mainile si cu picioarele. Era foarte speriata.

Eu: E in regula. Nu te ranesc. Sunt eu Dark.

Ea: Nu te vreau. Dute la curva aia. Am auzit tot. Nu vreau sa ma violezi. Mi-e frica.

Eu: Nu te violeaza nimeni. Nu voi face asta,nici altcineva. Lasa-ma sa te ajut. Te duc eu acasa in siguranta.

Ea: Nu te cred. Pleaca. Pleaca. (tipand)

Eu: Shh.. nu tipa. Nu-ti fac nimic. Ai incredere in mine. Hai sa te duc acasa.

Ea: Bine..

Am ajutat-o sa se ridice si am pornit spre casa ei. Mergea la vreo 20 de centimetrii de mine si imi arunca priviri cu coada ochiului. Inca mai e speriata ?

Eu: Esti bine draguto ?

Ea: Sunt bine. Mersi ca m-ai salvat.

Eu: Eu am grija de angajatii mei. Am nevoie de ei. Doar eu am voie sa-i omor. Nimeni altcineva. Mereu ii salvez din necazuri.

Ea: Si pe mine cand ma vei omora ?

Eu: Nu cred ca e nevoie.

Ea: Aha..

Eu: Pot sa stiu de ce ai venit la barlog noaptea,singura ?

Ea: Vroiam sa..

Eu: Sa ce ?

Ea: Am auzit tot Dark.

Eu: Ce anume ?

Ea: Ca ai acceptat sa te culci cu tipa aia.

Eu: Daca asta ai auzit,nu ai auzit tot. Si de ce te-ar deranja ca ma culc cu fete ? Sunt seful tau nu ?

Ea: Ai acceptat sa-l ajuti.

Dark-JB fan fiction ^în Curs De Editare^Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum