Cand a aparut era un bosorog vai de capul lui. (facepalm. )
J: Cu ce te pot ajuta ?
Eu: Am nevoie de cateva informatii.
J: Hai in biroul meu.
Am intrat in casa si am mers in biroul lui. Ne-am asezat pe scaune si am inceput sa vorbim.
J: Ce informatii iti trebuie ?
Eu: Cum e vremea saptamana asta ?
J: E insori.. ce tot zici acolo ?
Am scos pistolul si l-am pus pe masa fara sa-i dau drumul.
Eu: Ce stii despre sotii Bieber ?
J: Nimic.
Am incarcat pistolul si l-am indreptat spre el.
Eu: Mai gandeste-te.
J: Nu-i cunosc.
Ma scoate din sarite asta. Am iesit din birou si l-am luat pe baiat ostatic.
J: Nu-i face rau te rog. E bolnav.
Eu: Atunci ii fac un bine ca nu se mai chinuie.
J: Cine esti ?
Eu: Dark.
Cand mi-a auzit numele a facut ochii cat cepele.
J: Sotii Bieber erau niste hoti. Furau copii si le vindeau organele. Eu ii ajutam cu clientii. Pe tine te-au tinut mai mult pentru ca erai mic si nu prea aveam clienti. Mi-au zis ca te arunca la caini daca nu le gasesc clienti si mi-a fost mila de tine. I-am prins in capcana si i-am omorat. Te-am luat la mine si ai plecat cand nu eram atent. Am iesit dupa tine si erai in bratele unui om. L-am lasat pe el sa aiba grija de tine.
Eu: Aha. Si parintii mei biologici ?
J: Ei te-au cautat toti anii astia. Eu i-am mintit ca esti mort.
Eu: De ce ai facut asta ?
J: Pentru ca nu stiam unde esti.
Eu: Dispari pustiu.
I-am dat drumul la baiat si l-am luat pe John.
Eu: Ma duci la ei acum si le spui ca sunt fiul lor.
J: Bine bine.
Am iesit cu el din casa si am intrat in masina. El mi-a dat adresa si eu am condus pana acolo. Am ajuns in Calabassas la o casa foarte mare. Am parcat masina si am mers la poarta. John a sunat si in cateva minute o doamna si-a facut aparitia. Semanam cu ea la structura fetei deci clar ea e mama. Era micuta de statura, dar foarte frumoasa. Avea parul lung si brunet,ochii verzi si o privire calda. A deschis poarta si se uita in ochii mei. A inceput sa planga si mi-a sarit in brate.
J: El este f...
Ea: Nu e nevoie sa-mi zici John. Este fiul meu.
A inceput sa planga,de bucurie cred,si la fel si eu. Ma simteam neputincios in bratele ei. Parca eram un copilas in brate la mama lui. Ce sentiment minunat!
Eu: Putem intra ?
Ea: Desigur. Haideti!
J: Eu va las. Sigur aveti de vorbit.
Ea: Cum vrei.
Eu: Mersi John.
J: Nu ai pentru ce.
Am intrat in casa si era imensa. Avea un living urias decorat foarte frumos. M-a condus pana la canapeaua din mijloc si ne-am asezat.
Ea: Eu nu am ce sa-ti comunic,decat ca te-am cautat tot timpul asta si nu am incetat sa credem ca traiesti. Tu ce ai facut ?
CITEȘTI
Dark-JB fan fiction ^în Curs De Editare^
FanficAparențele sunt înșelătoare. Justin Bieber -Dark Ariana Grande - Jessica Austin Mahone - Josh