Perspectiva lui Dark
Dupa ce i-am zis noapte buna lui Jess ma tot gandeam la ea si la faptul ca a reusit sa ma faca sa ma indragostesc. Acum ca am acest sentiment, nu stiu cum sa ma manifest si e foarte rusinos. Si totusi nu as vrea sa ma schimb. Asta e job-ul meu si chiar daca nu e bine ce fac nu am alta solutie. Acum sunt cautat si dorit mort de multa lume. Trebuie sa ma gandesc bine la ce vreau sa fac cu viata mea. O sa incerc sa aleg solutia corecta. Am inchis ochii si am adormit.
Perspectiva lui Jess
Dimineata m-am trezit din cauza zgomotului produs de geamul care s-a izbit de perete. M-am ridicat din pat si am inchis geamul. M-am uitat afara si vantul batea cu putere. Copacii se miscau de parca dansau si se formau mici tornade de praf. Oamenii care apucasera sa fie afara fugeau in toate partile ca furnicile. Praful se ridicase si formase un nor de ceata. Masinile mergeau cu farurile aprinse si cu viteza mica. Era un peisaj cam agitat asa ca am tras draperiile si m-am dus in baie. Am facut dus si apoi m-am dus la dulap. Am luat o pereche de colanti albi,un maieu rosu,sutien tot rosu,lenjerie alba si sosete albe. M-am imbracat si apoi m-am dus la bucatarie. Pusha deja pregatise micul dejun asa ca m-am asezat la masa si am mancat.
P: Au anuntat ploi cu vant puternic astazi. Sa nu iesi din casa scumpo.
Eu: Bine Pushy. Am vazut si eu cand m-am trezit.
P: Pai deja incepe. Au spus ca toata ziua va fi asa.
Eu: Urata vreme. Parca nu e vara!
P: Pai da.
Eu: Sarumana pentru masa.
P: Sa cresti mare.
Am iessit din bucatarie si m-am intors in camera. Am luat telefonul si m-am uitat la ceas. Era 11 si 43 de minute deci Justin e treaz. Sper. Am apelat numarul de pe care mi-a trimis mesaj si am asteptat sa raspunda.
Convorbire telefonica
El: Alo.. (ragusit)
Eu: Scuze ca te-am trezit. Te las sa dormi.
El: Jess tu esti ?
Eu: Da. Scuze scuze sc..
El: Nu te mai scuza atat. Nu e nici-o problema.
Eu: Bine. Nu are rost sa te intreb ce faci ca dormeai.
El: Mda.. tu ce faci ?
Eu: Acasa. Afara va fi furtuna astazi. Am auzit la stiri.
El: Naspa. O sa ne zboare vantul (razand)
Awww! Ce ras adorabil are! Ododo,il mananc p-asta! Ups. Nu sunt canibala.
Eu: Da.. (razand si eu)
El: Capsunica mea.
Eu: Da baby. Aici sunt.
El: Mi-e dor de tine. Iesi afara ? Nu ne zboara vantul cu masina. Cu toate ca ar fii super sa zbor,dar neah.
Eu: Pai nu stiu. Pusha zicea sa nu ies.
El: Cine e ea ?
Eu: Batranica cu care locuiesc.
El: Aaa.. dar cine e ? Matusa,bunica ?
Eu: E o poveste lunga.
El: Hai afara sa-mi povestesti.
Eu: Nu stiu. Pusha ma iubeste mult si se ingrijoreaza daca stie ca sunt afara pe vremea asta. Nu vreau sa o supar.
El: Pai in primul rand nu esti singura, in al doilea rand nu esti in pericol si in al treilea rand si eu te iubesc. Pe mine vrei sa ma superi,dar pe ea nu.. esti rea.
CITEȘTI
Dark-JB fan fiction ^în Curs De Editare^
FanfictionAparențele sunt înșelătoare. Justin Bieber -Dark Ariana Grande - Jessica Austin Mahone - Josh