Pusha: Jess, scumpo,e gata masa!
Eu: Acum vin Pushi!
P: Bine!
M-am ridicat din pat și am mers în bucătărie. În seara asta Pusha a pregătit niște aperitive ca de obicei. M-am așezat pe scaun și am început să sa mănânc.
P: Și ce mai face Josh?
Eu: Nu știu. Nu am mai vorbit cu el de două zile.
P: Poate a pățit ceva.
Eu: Nu cred. Sigur are și el treabă.
P: Cum spui tu. Mie îmi place băiatul. De ce nu...
Eu: Ți-am spus ca suntem doar prieteni! Am spus lovind cu pumnul în masă.
P: Bine. Spuse aceasta dezamagită de reacţia mea.
M-am ridicat de pe scaun și m-am întors în camera mea care arată cam așa: un pat de o persoană în colț,o noptieră micuță,un dulap pentru haine, un birou de scris,fereastră din două ochiuri lângă pat și un covoraș în mijlocul camerei. Pereții sunt plini cu postere cu motocicliști și oameni tatuați. Pushei nu prea îi plac, dar nu vrea să mă supere așa că mă lasă să le păstrez. Îmi iau o pijama din dulap și intru în baie. Mă dezbrac de hainele pe care le purtam și intru în duș. După vreo 20 de minute ies din duș și mă îmbrac cu pijamaua. Mă întorc în cameră și mă pun pe pat. Mă gândeam la viața pe care am avut-o și la copilăria ratată și până la urmă am adormit.
Perspectiva lui Dark
Stau pe pat și mă gândesc la viața pe care o am. Mă gândesc la trecutul meu și simt cum o lacrimă alunecă pe obrazul meu. O șterg repede și mă ridic din pat pentru că ușa se deschisese. Mă uit chiorâș spre ușă, din cauza luminii care îmi intră in ochi, și îl văd pe Dillan.
D: Dark, ce faci omule?
Eu: Pictez...
D: Mda... ce glumeț ești...
Eu: Mai avem culoare neagră ?
D: Hai frate. Ajunge.
Eu: Ce pula mea vrei ?
D: Vroiam să văd dacă ești bine.
Eu: Perfect! Pa!
D: Bine!
Dobitocul dracu ! Să vadă dacă sunt bine. Parcă le pasă. Întind mâna până la noptiera de lângă pat și scot de acolo punguța cu prafuri. O desfac, torn conținutul în palmă și încep să trag pe nas. Cu cât trăgeam mai mult cu atât mă pierdeam mai rău de realitate. Am mai luat o punguță și am tras-o pe nas. Începusem să văd mobila vorbind și covorul plutind prin cameră. Au început să apară tot felul de animale și monștrii și apoi am căzut într-un somn adânc.
Perspectiva lui Tom
Eram în vacanță la munte împreună cu soția mea. Am decis să mergem în vârful unui munte micuț. Ajunși aproape în varf am fost prinși într-o avalanșă și soția mea a murit.
Flashback
Eram distrus și am plecat cu mașina la un lac din New York. Am urcat pe pod și mă gândeam la frumoasa mea soție. M-am uitat spre cer și apoi am închis ochii. Am vrut să mă arunc, dar am auzit ceva.
X: Nenea, ce faci ?
Am deschis ochii și m-am uitat în fața mea, dar nu era nimeni. Am crezut că am halucinații și am închis ochii din nou,dar am simțit ceva pe picior. M-am uitat în jos și am văzut un băiețel mic,murdar,blond și cu ochi ciocolatii.
CITEȘTI
Dark-JB fan fiction ^în Curs De Editare^
FanficAparențele sunt înșelătoare. Justin Bieber -Dark Ariana Grande - Jessica Austin Mahone - Josh