El: Esti simpatica.
Eu: Si tu esti.
El: Sa nu te obisnuiesti cu latura asta a mea pentru ca nu exista. Nu stiu ce am avut azi, dar mi-a trecut.
Privirea lui era acum una plina de ura si de razbunare. Era acel Dark de care ma temeam. Ma ingrozeam cu fiecare cuvant rostit de el. Deja s-a schimbat.
El: La ce te gandesti ? Si de ce ma privesti asa ?
Eu: P..pai..nimic..
El: De ce ma privesti asa ?
Eu: Ca..am..mie..
El: Ti-e frica de mine ?
Eu: Pai tu erai asa de dragut adineauri si acum esti...Tu..
El: Cine sunt eu ? Ce stii tu despre mine ?
A spus asta aproape tipand si a sarit din pat. Eu am luat perna in brate si ma inghemuiam pe pat. Nu vreau sa ma loveasca. De ce i-am zis asta ?
Eu: Nu stiu cine esti. Stiu doar ca omori oameni nevinovati..
El: De unde stii tu ca sunt nevinovati ? Aia sunt niste nemernici care trebuiau omorati.
Eu: Nu cred ca au facut asa de mult rau..
El: Nimeni nu-mi cere mie socoteala. Tu esti doar o angajata a mea asa ca poarta-te ca una. Ai inteles ?
Eu: Da sefu..
El: Ma bucur. Trebuie sa plec.
Eu: Te conduc.
El: Stiu unde e iesirea.
Perspectiva lui Dark
Am lasat-o pe Jess pe pat speriata si aproape plangand si am plecat. Am luat liftul pana jos si am intrat in masina. Am condus pana la un loc pe care l-am descoperit cu ceva timp in urma. Aici ma simt Eu. Aici nimeni nu ma judeca,enerveaza sau raneste in vreun fel. Ma simt in siguranta aici. Este un mic foisor. Nu este creat de om deoarece este un copac cu crengi lungi si aplecate. Este foarte liniste si ma pot gandi bine la ce am de facut. Tot gandindu-ma la mine si la viata mea mi-am amintit de tata. Probabil ca doarme la ora asta,dar ma duc pana la el. Am intrat in masina si am condus pana la el acasa. Am parcat si am mers la usa. Am batut de doua ori si Angela mi-a deschis. Cand m-a vazut a inceput sa planga si a cazut in genunchi in fata mea.
Ea: Justin bine ca esti aici.
Asta a spus printre suspine. Oare ce vrea sa zica cu asta ?
Eu: Ce s-a intamplat ?
Ea: Tatal tau a murit..
Am auzit bine ? Tata a murit ? Nu cred. Nu e adevarat. Nu el. Nu putea sa mi se intample asta. Nu azi. Nu inca.
Eu: Esti sigura ?
Ea: Azi l-am ingropat. Nu am avut cum sa te anunt pentru ca nu iti stiu numarul.
Eu: E in regula.
Ea: Pot pleca acasa ?
Eu: Desigur.
Ea: Poftim cheia. Aaa..era sa uit. Ti-a lasat biletul asta.
Eu: Cum a murit ?
Ea: A luat o supradoza de pastile. Imi pare rau,dar nu am stiut. Tocmai ii pregateam masa si cand am mers sa-i duc mancarea era deja prea tarziu.
Eu: Am inteles. Poti pleca.
Ea: Imi pare rau. La revedere Justin.
Eu: Pa..
CITEȘTI
Dark-JB fan fiction ^în Curs De Editare^
FanfictionAparențele sunt înșelătoare. Justin Bieber -Dark Ariana Grande - Jessica Austin Mahone - Josh